Brand de ţară cu produse româneşti
Dimensiune font:
* în acest moment, majoritatea legumelor şi fructelor din magazine sunt din import
Ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, a anunţat un nou obiectiv pentru impunerea mărfurilor „made in“ România. Oficialul a anunţat că, în perioada următoare, va fi implementat conceptul de brand de ţară, care „poate să vorbească mai mult despre produsele româneşti, decât denumirea de produse tradiţionale“. „Brandul de ţară va fi o chestiune complementară acestui atestat de produs tradiţional şi toate modificările vor veni să întărească produsul tradiţional şi marketingul acestuia pe piaţa internă şi internaţională. Lucrăm să identificăm sumele în buget ca să creăm acest brand de ţară. Trebuie să găsim cel mai potrivit concept“, a spus Constantin, citat de Mediafax. Acesta a adăugat că. în cel mult o lună şi jumătate, vor exista produse româneşti cu noul brand de ţară în magazine.
„Acele standuri din hipermarketuri vor fi branduite cu noul concept, mult mai vizibil. Am constatat că oamenii apreciază în momentul în care găsesc în hipermarketuri produse româneşti, mai ales atunci când ele sunt evidenţiate mai bine“, a spus ministrul. Oficialul a menţionat că, pe zona de legume-fructe, doar 40% - 45% sunt româneşti, restul fiind din import. Oficialii din ministerul Agriculturii au început în această lună procedurile pentru a realiza un brand de ţară. „Vrem să realizăm un parteneriat cu producătorii agricoli, o campanie de promovare a produselor româneşti, care va fi desfăşurată şi în România, dar şi în afara graniţelor“, a anunţat Daniel Constantin la începutul acestei luni. (Alina Stan)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau