Rezultatele companiei Antibiotice în primele 9 luni, 2021 – parte din Planul de Organizare și Dezvoltare Strategică

Dimensiune font:

| 10-11-2021 18:01

Antibiotice și-a adaptat strategia de business la noile condiții din piață, dezideratele de dezvoltare fiind stabilite în Planul de Organizare și Dezvoltare Strategică (PODS) pentru perioada 2020-2028: dublarea cifrei de afaceri, creșterea ponderii exportului la 50% din cifra de afaceri, menținerea poziției de lider mondial pentru Nistatină, adaptarea și motivarea resursei umane spre atingerea obiectivelor, eficientizarea activităților prin digitalizarea și informatizarea companiei.

Acest plan strategic este construit pe 5 piloni: Adaptarea strategică a resursei umane, Adaptarea strategică a portofoliului de produse,  Planificarea strategică și managementul performanței, Perfecționarea continuă a sistemului de management integrat (Calitate, Mediu, Sănătate și Securitate în Muncă), Guvernanta Corporativă.

 Anul 2021 reprezintă prima etapă în realizarea obiectivelor cuprinse în PODS.

 

Adaptarea strategică a resursei umane
Preocuparea companiei pentru motivarea și creșterea satisfacției la locul de muncă s-a concretizat în strategii de modernizare a culturii organizaționale și implementarea unui management modern al resurselor umane. În acest context, Antibiotice a realizat un nou studiu de climat organizațional, care a evidențiat o creștere a gradului de satisfacție în rândul angajaților.

De asemenea, activitatea de resurse umane este în stransă  legatură cu obiectivele Planului de Organizare și Dezvoltare Strategică. Principalele direcții sunt:

– Completarea schemelor de personal, formarea competențelor necesare pentru atingerea obiectivelor și creșterea gradului de implicare

–  Program de pregătire continuă a angajaților

–  Creșterea motivării angajaților

– Îmbunătățirea climatului organizațional și orientarea culturii organizaționale spre inovare și performanță.

 

Adaptarea strategică a portofoliului de produse

Cele două direcții pe  care se axează strategia companiei pentru dezvoltarea portofoliului sunt reprezentate de cercetarea proprie și achiziții licențe pentru produse noi.
Astfel, pentru adaptarea portofoliului de produse la terapeutica actuală, compania și-a reevaluat portofoliile de medicamente, structurându-le pe trei divizii de producție corespunzătoare site-urilor sale de fabricație. Adaptarea la tendințele terapeutice anticipate pentru anii 2025 -2030 va asigura companiei atât resursele financiare necesare planurilor de investiții, cât și creșterea prezenței în piață cu medicamente valoroase pentru un număr din ce în ce mai mare de pacienți din teritoriile Antibiotice.

Produse noi în cercetare

Urmând aceste direcții de dezvoltare ale portofoliului, activitatea de cercetare este axată pe un număr de 27 de produse noi dezvoltate în centrul propriu de cercetare. Acest produse vor primi autorizație de punere pe piață în următorii ani. De asemenea, pentru extinderea portofoliului de medicamente, alături de activitatea de cercetare-dezvoltare proprie, Antibiotice are în vedere încheierea de parteneriate de in-licensing, co-development, contract manufacturing și co-marketing pe piețe din Uniunea Europeană, dar și pe alte piețe cu potențial mare de creștere în perspectivă. În primele 9 luni ale anului 2021 au fost identificați, evaluați și selectați partenerii cu care compania va încheia parteneriate.

Planificarea strategică și managementul performanței
Creșterea cu 21% a cifrei de afaceri

În ceea ce privește rezultatele strategiei de valorificare a portofoliului în piață, după primele 9 luni ale anului 2021, cifra de afaceri netă a companiei Antibiotice a înregistrat valoarea de 247,83 mil. lei, mai mare cu 21% comparativ cu valoarea realizată la data de 30.09.2020.

Valoarea profitului brut este de 18,68 mil. lei, situându-se la același nivel cu cel din perioada similară a anului trecut, dar și cu cel planificat în Bugetul de venituri și cheltuieli.

Creștere cu 22,8% a vânzărilor de medicamente marca Antibiotice către pacienții din România

În primele 9 luni ale anului 2021, valoarea medicamentelor eliberate către pacienții din România a fost de 15,3 mld lei (în preț de distribuție), în creștere cu 18% față de perioada similară a anului 2020. În acest context, compania Antibiotice a urmat tendința de creștere a pieței în perioada de raportare, înregistrând o valoarea a vânzărilor către pacienți de 277,7 mil. lei, în creștere cu 22,8% comparativ cu primele 9 luni ale anului 2020 (226,1 mil. lei).

Dublarea vânzărilor pe piața SUA

Din cifra de afaceri a companiei, peste 40% este reprezentată de vânzările pe piețele externe. Astfel, Antibiotice a înregistrat performanțe în valorificarea produselor finite (medicamente antiinfecțioase injectabile), pe numeroase piețe din Europa și în SUA. Vânzările din piața SUA s-au dublat, ajungând la 3,1 milioane Usd în primele 9 luni 2021, comparativ cu 1,4 milioane Usd în perioada similară a anului 2020.

 Creșteri de 3 ori ale vânzărilor pe piețe din Europa

Totodată, licitațiile câștigate în perioada de raportare au creat premise de creștere a exporturilor în Marea Britanie, Lituania și Serbia, de la 1, 2 milioane Usd în ian-sept 2020 la 3,62 milioane Usd în aceeași perioadă din 2021.

În acest context, vânzările de produse finite la export au atins nivelul planificat atât din punct de vedere valoric, cât și din punct de vedere al marjei de profit.

Antibiotice își menține poziția de lider mondial în producția Nistatinei
Pentru producția substanței active Nistatină, Antibiotice își menține statutul de lider mondial, în condițiile în care pandemia cu virusul SARS-Cov-2 a determinat ușoare scăderi ale consumului de medicamente care înglobeaza această substanță activă. Totodată, pe fondul acestei pandemii, piața înregistrează ușoare mișcări care impactează întreaga producție de substațe active la nivel mondial în arii terapeutice precum: cardiovasculare, dermatologice, afecțiunui ale sistemului nervos.

Continuarea investițiilor strategice
Din planul multianual de investiții aferent PODS (2020 - 2028) în primele 9 luni ale anului 2021, Antibiotice a investit peste 30 milioane lei în dezvoltarea fluxurilor de producție, cercetarea-dezvoltarea de produse noi, achiziții de aparatură de laborator de ultimă generație, cât și în digitalizarea și informatizarea platformei industriale. Una dintre cele mai importante investiții a presupus continuarea lucrărilor la noua secție de produse topice care va intra în funcțiune în anul 2022 și care va asigura dezvoltarea portofoliului de produse topice și implicit creșterea cifrei de afaceri.

Perfecționarea continuă a sistemului de management integrat (Calitate, Mediu, Sănătate și Securitate în Muncă)
Menținerea sănătății, siguranței și performanței angajaților

În vederea susținerii sănătății, siguranței și performanței angajaților în această perioadă, compania a asigurat imunizarea a peste 70% dintre angajați în propriul centru de vaccinare și totodată a continuat implementarea de măsuri active de siguranță pentru limitarea răspândirii virusului SARS-Cov-2 și implicit pentru continuitatea activității pe platformă.

În același scop, Antibiotice a înființat începând din luna mai „Club a+” – un proiect de responsabilitate socială al cărui scop este cultivarea valorilor care să întărească și să dezvolte cultura organizațională din Antibiotice prin menținerea stării de bine a angajaților prin sport, nutriție sănătoasă și proiecte de dezvoltare personală și profesională.

Responsabilitatea față de mediul înconjurător
Conservarea resurselor naturale, eficiența consumurilor în procesele de producție și reducerea contribuției pe care o avem la schimbările climatice, prin emisiile de gaze cu efect de seră pe care le generăm, reprezintă prioritățile companiei atunci când vine vorba de impactul asupra mediului natural.

În perioada de raportare, Antibiotice și-a reînnoit autorizația integrată de mediu emisă de Agenția pentru Protecția Mediului Iași.

 Antibiotice la 9 luni, 2021:

# Creșterea cu 21% a cifrei de afaceri

# Ocupă locul 4 pe segmentul medicamentelor generice cu prescripție și OTC (cu o cota de piață de 4,1%)

# Dublarea vânzărilor de produse finite pe piața SUA și triplarea vînzărilor pe piețe europene

# Este lider cantitativ pe formele farmaceutice: pulberi sterile injectabile (62,8%), supozitoare și ovule (32,5%), unguente (20,1%)

# Este lider valoric pe formele farmaceutice: supozitoare și ovule (21,8%), pulberi sterile injectabile (17,6%), unguente (12,2%)

# Este lider pe segmentul medicamentelor generice cu prescripție și OTC comercializate în spitale, cu o cotă de piață de 15,0%

# Locul 17 în topul celor peste 300 de companii farmaceutice ce desfășoară operațiuni în România.

 Persoanele interesate de a afla mai multe informații, pot consulta Raportul administratorilor la 9 luni, 2021 pe site-ul Bursei de Valori București (e), al Autorității de Supraveghere Financiară (www.asfromania.ro) sau pe pagina web a companiei Antibiotice SA (www.antibiotice.ro), secțiunea “Investitori > Informatii financiare > Raportari financiare”.

 

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
Pentru Paște, românii alocă în medie 800 de lei și aleg, în mare parte, produse de la producători locali
09/04/2025 15:11

Romanii alocă, in medie, 800 de lei pentru masa si pregătirile de Paste, iar criteriul principal in alegerea produselor rămane sustinerea producătorilor locali, potrivit unui sondaj realizat de Raiffeisen B ...

Pensiile românilor, afectate indirect de tarifele lui Trump: suma enormă pierdută de fondurile din Pilonul II
09/04/2025 13:30

Pensiile romanilor, afectate de cresterea tarifelor din SUA. În prima săptămană a lunii aprilie 2025, Bursa de Valori Bucuresti (BVB) a inregistrat una dintre cele mai ample corectii din ultimul an, cu ...

LIVE Ultimul val de taxe vamale americane a intrat în vigoare / Scăderi pe bursele asiatice și europene, dolarul s-a depreciat abrupt, iar petrolul continuă să se ieftinească
09/04/2025 11:42

 Taxele vamale „reciproce” aplicate de SUA asupra importurilor din zeci de tări au intrat in vigoare miercuri, inclusiv enormele tarife de 104% pentru produsele chinezesti, presedintele americ ...

„PNRR: „DIGITALIZAREA SOCIETATII ELEMATIS TECH SRL”
09/04/2025 10:50

 Comunicat de presă de inceput    „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată DIGITALIZAREA IMM-URILOR - GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ ...

Toată energia verde se adună la Romexpo între 9 și 11 aprilie, la cea mai mare expoziție green din România
09/04/2025 09:11

Green Energy Expo & Romenvirotec, cel mai amplu eveniment dedicat tehnologiilor verzi din Romania, are loc in perioada 9 - 11 aprilie la Romexpo. Potrivit organizatorilor, la ceremonia de deschidere vor lua ...

BNR avertizează asupra potențialului de creștere a inflației
08/04/2025 18:45

În comunicatul de presă care a fost publicat după sedinta de politică monetară a BNR, unde s-a decis mentinerea ratei de referintă la 6,50%, se arată că „potrivit actualelor evaluări, rata a ...

Noi prevederi privind selecţia şi mandatul administratorilor companiilor publice – Selecţia se face în cel mult 150 de zile, membrii CA nu pot fi angajaţi ai societăţilor
08/04/2025 18:03

 Guvernul a adoptat, in şedinţa de marţi, noi prevederi privind selecţia şi mandatul administratorilor companiilor publice. Procedura de selecţie a membrilor consiliilor de administraţie (CA) şi a ...

Martie, cea mai caldă lună din istoria înregistrărilor meteo
08/04/2025 13:54

Europa a cunoscut in 2025 cea mai caldă lună martie din istoria inregistrărilor, acest continent avand cea mai rapidă rată de incălzire din lume, a anunţat marţi observatorul european Copernicus, transm ...

România va avea încă un tunel în valoare de 6.7 miliarde de lei
08/04/2025 12:48

Contractul pentru ultimul sector neinceput din Autostrada Transilvania (A3) va fi semnat in această săptămană, anuntă ministrul Transporturilor. Contractul este unul record, de 6,62 miliarde de lei, pentru ...

Comunicat de presă – finalizare proiect „PNRR: Fonduri pentru Romania moderna si reformata!
08/04/2025 09:01

 Comunicat de presă – finalizare proiect „PNRR: Fonduri pentru Romania moderna si reformata!" U.A.T. COMUNA COPĂLĂU

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei