„Dacă există comunicare, deschidere și disponiblitate, întotdeauna se găsesc soluții să îmbini cu succes toate rolurile pe care le ai”

Dimensiune font:

| 14-03-2022 15:31

 * dialog cu Amalia Georgescu, președintele OFA UGIR -Iași


- Dacă ar fi să fiți portretizată într-un tablou, cum v-ar plăcea să arătați? Cum v-ați imagina portretul dvs importalizat pe o pânză?
- Frumos exercițiu de imaginație... mulțumesc de întrebare. Cred că aș fi undeva în natură ori într-o poiană cu multă verdeață, păsări și multe flori ori pe o plajă, înconjurată de lumina soarelui, relaxată și zâmbind. Iubesc culorile și tot ceea ce însuflețește viața. De aceea iubesc să fiu în contact cu natura și să fac tot felul de activități și călătorii alături de cei dragi. Inclusiv biroul și casa mea sunt decorate în culori pastel, luminoase. Acestea îmi transmit căldură, stare de bine, relaxare, bucurie si chef de viață.
- Cine este doamna Amalia Georgescu? Cum v-ați ales profesia? Ce v-a adus profesia?
- Dintotdeauna am fost implicată în organizarea de evenimente și am fost cea care făcea lucrurile să se întâmple. Deci marketingul, relațiile publice și evenimentele au venit natural în viata mea ca profesie și apoi ca activitate antreprenoriale. Au trecut 17 ani de când am început să profesez în acest domeniu și de când mi-am deschis prima firmă, incă din studenție. Am trecut prin multe provocări și oportunități, dar cel mai mult mă bucur enorm că am avut curajul să îmi urmez visul.
- Sunteți un om activ în domeniul carității. V-a ajutat statutul de femeie sau doar proiectele au contat?
Cred că atunci când vrei și simti că poți să faci binele, nu contează cine esti și nici natura proiectului. Important e să vezi dincolo de tine și dacă ai impresia că ceva nu merge, mai bine cauți să înțelegi de ce te afli cu adevărat acolo în acel proiect. Dacă vrei să faci o schimbare și să fii de folos, te vei implica necondiționat și vei reuși, dar dacă motivația ta este alta, atunci orice obstacol va apare vei găsi motive să renunți sau să cauți vinovați. Cine vrea sa facă un proiect caritabil va face pur și simplu.
- V-ați simțit vreodată marginalizată din cauza statutului de femeie? Ce ați făcut în acel moment? Cum v-ați ridicat?
- Da, au fost unele momente. Îînsă cred că faptul că m-am născut într-o familie cu cinci copii, eu fiind singura fată între patru băieți, asta m-a făcut să am o voință foarte puternică, să răzbat ușor și să nu mă descurajez în anumite de situații care poate măar fi marginalizat.
M-a ajutat chiar, acest aspect, pentru că am devenit mai puternică, mai hotărâtă și chiar motivată să demonstrez opusul. Am privit situația ca pe o ”competiție” în care, l-a început nu prea ți se dau multe șanse, dar la final faci tot posibilul să câștigi și devii ”surpriza” sezonului.
- Trăim într-o lume provocatoare, plină de nedreptăți. Care a fost cea mai mare nedreptate și cum i-ați făcut față? A venit din partea unui bărbat sau unei femei?
- Viața e mereu plină de bucurii, oportunități, dar și de încercări sau teste. Nu trebuie să trăim cu impresia ca totul va fi numai bine și încununat de succese sau că totul va fi rău și plin de pericole. Cel mai mult contează cum te raportezi la aceste momente, când ele vin efectiv în viața ta, ce înveți în urma lor și cum vei proceda diferit data viitoare.
Provocarea mare și încercarea a venit din partea unei femei de afaceri, în primii mei ani de antreprenoriat, care mi-a spus că nu voi reuși în antreprenoriat. Însă cred că a fost din cauza faptului că eu nu eram suficient de bine pregătită și am lăsat garda jos, dorind să fiu amabilă. Amabilitatea a fost prost înțeleasă și au urmat consecințele. Dar apoi acel moment a fost atât de motivator pentru mine încât mi-a propus să devin din ce în ce mai bună în ceea ce fac și să nu mai fiu prinsă pe picior greșit.
- Se vorbește multe despre discriminarea feminină. V-ați simțit vreodată discriminată în raport cu domnii? Sau poate cu unele doamne?
- Nu m-am simțit discriminată niciodată și cred că ți ne modul în care ne raportăm noi la acest termen. Cred ca discriminarea o generăm de multe ori chiar noi, prima dată în mintea noastră și ne punem singuri piedici. Iar dacă apoi permitem anumitor persoane să ne discrimineze, cred că trebuie să ne gândim bine cine greșește aici. Dacă îți cunoști valoarea și viziunea, atunci nu te lași descurajată de aparenta discriminare.
- Care au fost momentele marcante din cariera dvs?
- Primii cinci ani de antreprenoriat au fost cei mai provocatori pentru că am început de la zero. Am intrat în afaceri pe vremea studenției doar cu multă pasiune, creativitate, dar fără finanțare și fără prea multe cunoștinte despre antreprenoriat. Am muncit enorm de mult și am avut multe nopți nedormite, multe vacante amânate și multe sacrificii financiare și investiții de făcut pentru a ajunge unde suntem acum. Soțul meu a fost mereu un real sprijin și m-a susținut în tot ceea ce mi-am propus să fac. Astăzi amândoi conducem și dezvoltăm două afaceri de familie.
- Familie, carieră, copiii... Cum ați integrat acest roluri în viața dvs? Cum ați reușit să păstrați echilibrul?
- Nu poți păstra echilibrul, ci mai bine încerci să negociezi și sa te bucuri de toate aceste roluri din viața ta. Sunt momente când trebuie să te implici mai mult în business și sunt momente când vei fi disponibilă și dedicată 100% familiei tale.
Ca familie, iubim să lucrăm și împreună și să facem și tot felul de activități care să ne aducă plăcere.
Avem o fiică de 8 ani, preaiubita noastră Letiția, și datorită ei am reușit foarte mult să ne prioritizăm timpul în utlimii ani. Pe lângă faptul că suntem amândoi implicați în afaceri, ne străduim ca aspectele proesionale să nu le aducem și nici să le discutăm acasă, ci să facem ceva strict pentru noi, ca familie. Iubim să ieșim împreună cu bicicletele și să ne plimbăm, să călătorim și avem și 2 motani adorabili cu care ne delectăm de fiecare dată când suntem acasă.
Dacă există comunicare, deschidere și disponiblitate, întotdeauna se găsesc soluții să îmbini cu succes toate rolurile pe care le ai.
Maura ANGHEL

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:12

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Incendiu la Bacău. O persoană a murit
12/04/2025 10:08

Un incendiu violent a izbucnit in noaptea de vineri spre sambătă la o anexă a restaurantului Royal Garden din municipiul Bacău, soldat cu decesul unei persoane, scrie mediafax. Potrivit primelor informatii ...

Accident feroviar mortal la Podu Iloaie
11/04/2025 23:12

În urmă cu cateva ore, un accident feroviar a avut loc la Podu Iloaiei , unde un autoturism a fost lovit de tren. În urma accidentului, au fost inregistrate 3 victime. O victimă de sex masculin, ...

 Centura orașului Podu Iloaiei și cea a Iașului au intrat la minister, la avizare
11/04/2025 21:47

* după finalizarea etapei de avizare – aprobare de la la CNAIR si Ministerul Transporturilor, obiectivele vor fi predate către autoritătile locale ale judetului Iasi pentru demararea procedurilor pentr ...

Adio, fructe!
11/04/2025 21:46

* În judetul Iasi, temperaturile scăzute din aceste nopti de inceput de aprilie au provocat daune ireparabile, majoritatea speciilor fiind inflorite * chiar si cele mai rezistente specii - mărul, părul ...

 Ieșenii, abandonați în caz de război!
11/04/2025 19:05

* 1,22%  din cele 760.774 persoane rezidente in judet ar avea asigurat un adăpost in cazul unor bombardamente, de exemplu * dacă scoatem cifrele municipiului resedintă de judet din totalul capacitătii ...

 Lucrările la Podul de peste Prut debutează cu un festival
11/04/2025 19:03

 Romania a emis Autorizatia de Construire pentru Podul de Flori peste Prut de la Ungheni, executia lucrărilor urmand a incepe pe 26 aprilie, cu un festival chiar pe santier. Pe 26 aprilie 2025, in comuna ...

Recital Internațional de pian la Palatul Culturii din Iași: Tineri muzicieni din Europa evoluează pe scena „Henri Coandă
11/04/2025 17:23

Un eveniment muzical de exceptie va avea loc sambătă, 12 aprilie 2025, incepand cu ora 16:00, in eleganta Sală „Henri Coandă” de la Palatul Culturii din Iasi. Publicul este invitat să partici ...

Patru renumiți medici ieșeni, puși sub urmărire penală!
11/04/2025 14:00

Managerul Institutului de Boli Cardiovasculare, profesorul dr. Grigore Tinică, şi alţi trei medici au fost puşi sub urmărire penală de procurorii anticorupţie, pentru luare de mită in formă continuată ...

Școala ieșeană, în doliu. S-a stins unul dintre cei mai iubiți dascăli ai Iașului
11/04/2025 13:55

  Miercuri, după o viată implinită spre binele celorlalti, s-a stins unul dintre cei mai importanti dascăli ieseni ai ultimelor decenii: profesorul Dumitru Paraială. „Învătător care a c ...

Magia poveștilor prinde viață pe scenă – Săptămâna spectacolelor pentru copii
11/04/2025 12:00

Într-o atmosferă de poveste, scena devine locul unde personajele indrăgite din copilărie revin pentru a incanta inimile celor mici. Între 15 si 17 aprilie 2025, cei mai tineri spectatori sunt inv ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei