Clienţii fug de la Modern Calor
Dimensiune font:
Pentru al doilea an consecutiv, societatea de termoficare din Botoşani pierde clienţi din rândul consumatorilor casnici
Datele centralizate arată că anul trecut au renunţat la sistemul centralizat de termoficare aproximativ 300 de proprietari de apartamente, iar în acest an aproximativ 200, societatea rămânând cu aproape 12.000 de clienţi. Pe de altă parte, numărul celor care au dorit să revină la operator este insignifiant.
Temeri la Modern Calor
Situaţia este în măsură să producă îngrijorare în rândul conducerii societăţii şi conducerii oraşului, mai ales că în ultimii ani sistemul centralizat de termoficare a beneficiat de o finanţare de 45,2 milioane euro, în baza căreia a fost modernizat, fiind realizat şi un nou CET. Mai mult, municipalitatea va primit 1,9 milioane lei pentru continuarea procesului cu fonduri de la UE. „Dacă lăsăm lucrurile la această stare şi vom avea pierderi şi anul viitor, cu siguranţă proiectul european îl considerăm ca fiind pierdut”, au atras atenţia reprezentanţii municipalităţii. Membrii Consiliului de Administraţie al Modern Calor trebuie să ia măsuri urgente şi să găsească surse de finanţare, inclusiv din fonduri europene, pentru asigurarea sistemului de distribuţie pe orizontală, pentru a atrage clienţi.
Alina CALINIUC
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau