Perla Invest se luptă cu Apa Serv

default

Dimensiune font:

| 07-10-2013 10:20

Furnizarea apei la clădirea de plecare a telegondolei a fost sistată * conducerea Perla Invest a solicitat public reluarea alimentării cu apă * totodată, managerul societăţii primăriei pietrene, a vorbit despre facturile enorme calculate pentru apa din ştrand * în replică, conducerea Apa Serv a spus că reţeaua companiei este până la nivelul contorului, iar restul instalaţiei este adminstrată de Perla Invest

La această dată, Perla Invest este în curs de eşalonare a unor datorii istorice cu Finanţele Publice, E.ON, mai puţin însă cu Apa Serv, ai căror reprezentanţi se dovedesc a fi mai rigizi. Eşalonarea înseamnă plata ratei de eşalonare plus factura curentă. „Apa Serv a sistat furnizarea de apă la clădirea de plecare a telegondolei, din motive de neplată, deşi am contestat de nenumărate ori consumul exagerat de apă din Ştrandul Tineretului, alt punct de lucru decât telegondola. Solicităm public reluarea furnizarii de apă, datorită interesului turistic regional pe care îl reprezintă transportul cu telegondola”, a spus Cătălin Goldan, managerul Perla Invest. Şi birourile societăţii au rămas fără apă. De suferit au şi cei 7 agenţi economici din incinta clădirii de plecare a telegondolei, care şi-au plătit facturile, dar au rămas fără apă.
Structură învechită
Începând din noiembrie 2011, conducerea societăţii Primăriei Piatra Neamţ a trimis mai multe notificări companiei Apa Serv, prin care solicită reanalizarea consumului de apă în lunile care nu au legătură cu sezonul estival. Pentru umplerea bazinelor cu apă, se consumă 4.400 de mc, la care se adaugă un consum de 1.000 de mc, la celelate puncte. „Bazinele au fost umplute în luna mai, o singură dată. Nu le-am golit pentru că avem un producător german de la care luăm soluţii pentru tratarea apei. În luna iulie, s-a facturat un consum de 10.000 mc apă iar în august, de aproximativ 11.000 mc. Facturile pe cele două luni, sunt peste 140.000 de lei. Este exagerat, nu putem consuma peste 10.000 de mc de apă, în lunile în care nu am umplut bazinele”, a spus Cătălin Goldan. Dacă factura pe luna mai a fost acceptată de Perla Invest, consumul facturat pe lunile iulie şi august, a fost contestat, în adresa către Apa Serv solicitându-se o reevaluare. În răspunsul primit de la furnizorul de apă se precizează că „refuzul la plată este neîntemeiat”. Cătălin Goldan a ţinut să sublinieze că nu este vorba despre un refuz, ci doar de dorinţa de a elucida situaţia: „Orice problemă are o rezolvare, care se face prin concursul ambelor părţi implicate. Societatea Apa Serv dă dovada de rea intenţie atunci când facturează pierderi foarte mari, cauzate de infrastructura învechită din Ştrandului Tineretului, şi sistează apa pentru neplata acestor facturi foarte mari”. O problemă ar putea fi la bazinul mic, unde s-a înregistrat un consum de 4.136 mc de apă faţă de 400 mc la bazinul mare. Managerul Perla Invest a solicitat companiei Apa Serv să monteze un debitmetru pentru a măsura consumul de apă la bazinul mic, însă reprezentanţii Apa Serv au precizat că achiziţionarea unui astfel de aparat nu intră în atribuţiile companiei. „Noi putem oferi consulaţii tehnice. Dacă ne solicită oficial, îl ajutăm cu specialişti pentru a depista problemele, însă defecţiunile trebuie să le repare ei. Noi avem deschidere”, a declarat Cătălin Dughir, directorul Apa Serv.
Datorii de peste 400.000 de lei
De asemenea, conducerea Perla Invest a solicitat Apa Serv şi o reeşalonare a datoriilor existente, în raport de veniturile obţinute şi identificarea pierderilor de apă cu aparatură specială. La acest moment, există un grafic de plată realizat de reprezentanţii Apa Serv, potrivit căruia Perla Invest trebuie să achite câte 25.000 lei lunar, pe lângă factura curentă. Din luna iulie acestui an, şi până în prezent, Perla Invest a plătit 100.000 de lei, datoria totală ridicându-se la suma de 408.000 lei. „Noi am propus o eşalonare pe termen de 60 de luni, însă Apa Serv a întocmit un grafic de rambursare pe 15 luni. Ce fel de parteneriat este acela în care se încarcă facturile şi nu vrei să porţi un dialog pentru reeşalonarea datoriilor?”, a spus managerul Perla Invest. Potrivit acestuia, infrastructura din ştrand este învechită. Cătălin Goldan a afirmat că a chemat mai multe echipe de specialişti pentru a vedea unde sunt pierderile, dar nu s-au găsit încă soluţii edificatoare care să-i ajute să facă săpături punctuale. „Sunt 7 ha de teren. E vorba despre ţevi de polietilenă, care nu pot fi identificate de aparate. Ce facem? Decopertăm tot sau încercăm, cu ajutorul Apa Serv, să vedem unde se pierde apa? Vrem doar să ne aşezăm la masa discuţiilor”, a spus Goldan, precizând că nu îşi doreşte să adune facturi neplătite ci doar să rezolve problema.

Ingrid Ciofoaia

„Eu voi merge până în pânzele albe pentru a vedea de unde vine acest consum exagerat, unde sunt pierderile, să ne aşezăm la masa discuţiilor şi să ajungem la un grafic care să se plieze pe posibilităţile noastre” - Cătălin Goldan, managerul Perla Invest

„Întodeauna m-am aşezat la masa discuţiilor, dar nu pot furniza apă gratis. Perla Invest a avut reeşalonare şi nu a respectat-o. Are acelaşi statut ca orice client, nu cred că Apa Serv trebuie să facă protecţie socială cu Perla Invest. Nu pot emite facturi după veniturile fiecăruia, ci după consum” - Cătălin Dughir, managerul Companiei Judeţene Apa Serv 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
FOTO-VIDEO: Reportaj la
02/08/2022 14:54

Într-un colţ de rai, pe ţinuturile Bucovinei, este situat varful Dadu. Pentru a ajunge la el, am ajuns pană in Iacobeni, iar de acolo am virat la dreapta pană la Carlibaba. Într-o zi de iulie, ...

Liberalii, ținta atacurilor unui deputat PSD
18/12/2019 10:54

    Deputatul social-democrat Răzvan Rotaru are o sumă de reprosuri pentru liberalii din Botosani care in urmă cu un an au votat impotriva bugetului de stat, iar acum se laudă cu alocările fina ...

Marea grijă a şoferului beat: să nu-i agite poliţistul petul cu bere
25/11/2019 18:53

 O nouă culme a impertinenţei manifestată de un conducător auto depistat la volan sub influenţă bahică a fost atinsă cu ocazia turului doi al alegerilor prezidenţiale. I.C., in varstă de 28 de an ...

„ZooMonetar - Fauna lumii pe bancnote şi monede”, la BNR Iaşi
22/11/2019 00:00

  * Sucursala Regională Iaşi şi Muzeul Băncii Naţionale a Romaniei au inaugurat, ieri, expoziţia „ZooMonetar - Fauna lumii pe bancnote şi monede” * proiectul este iniţiat in parteneria ...

Mecanica, marele pariu al învăţământului profesional ieşean
21/11/2019 00:00

  * domeniile cu cele mai mari solicitări din partea operatorilor economici pentru includerea in planul de şcolarizare 2019-2020 au fost cele de mecanică - 910 locuri * totodată, s-au format 5 noi cla ...

Puterea şi opoziţia din CJ se pun la aceeaşi masă, pentru a soluţiona soarta a 46 de proiecte
19/11/2019 00:00

  Consilierii judeţeni se vor intruni din nou maine, avand in dezbatere 46 de proiecte de hotărare. Printre acestea se află şi proiectul privind solicitarea de trecere din administrarea Consiliului Lo ...

Începe Postul Crăciunului
15/11/2019 11:11

      După Lăsatul Secului, petrecut ieri, in seara de Sfantul Filip, astăzi incepe Postul Crăciunului, una dintre cele patru mari perioade de ajunare randuite de Biserica Ortodoxă. Post ...

Un tânăr din Iași, beat și fără permis, nu a oprit la semnalul politistilor. Oamenii legii l-au urmarit 1km
10/11/2019 12:51

În jurul orei 01.00, in timp ce patrulau in zona Horlesti, politistii din Letcani au observat o masină cu un comportament destul de suspect in trafic. Oamenii legii au facut semn de oprire autoturismulu ...

Poliţiştii din Popricani, cei mai iscusiţi vânători de şoferi băuţi
09/11/2019 20:04

Datele statistice arată fără dubiu faptul că poliţiştii din Popricani sunt foarte dibaci in depistarea şi prinderea şoferilor ce conduc sub influenţa alcoolului. Numai in primele 10 luni din 2019, pe r ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei