Poliţie mobilizată în Mykonos şi Ios, după ce 13 insule greceşti au fost marcate cu roşu închis, din cauza ratei infectărilor cu COVID, de Centrul European pentru Controlul şi Prevenirea Bolilor

descărcare (10)

Dimensiune font:

| 30-07-2021 13:50

Grecia a început mobilizarea unităţilor de poliţie în principalele insule destinaţii turistice, pentru a impune măsurile luate de autorităţi privind stoparea răspândirii Covid-19, după ce Centrul European pentru Controlul şi Prevenirea Bolilor (CDC) a marcat cu „roşu închis” insulele greceşti din Marea Egee, ceea ce înseamnă că sunt descurajate toate deplasările spre şi dinspre acestea, cu excepţia celor esenţiale.

Între cele 13 insule vizate de CDC se numără Mykonos, Santorini şi Rodos.

Autorităţile au consilidat prezenţa poliţiei în insulele cunoscute pentru petreceri, precum Mykonos şi Ios, după ce au apărut semnale că antreprenorii locali nu respectă măsurile sanitare ce au ca obiectiv limitarea răspândirii bolii.

„Varianta Delta înseamnă că fiecare ţară se confruntă cu al patrulea val acum şi nu în noiembrie, cum era aşteptat”, a declarat ministrul elen al Turismului, Haris Theoharis, citează The Guardian. „În timp ce hotelurile şi pensiunile de familie implementează protocoalele cu sârguinţă, este o mai mare congestie decât am fi vrut să vedem în baruri, mai ales în ceea ce priveşte tinerii... aşa că vrem să ne asigurăm că este păstrat un echilibru”.

Aproximativ 186 de poliţişti au fost trimişi doar în Mykonos, faţă de 56 câţi se aflau acolo anul trecut în aceeaşi perioadă.

Joi, alţi 30 de poliţişti, sprijiniţi de oficiali din apărare şi agenţi sub acoperire, au fost trimişi în Ios, insulă populară în rândul tinerilor pentru barurile, discotecile şi cluburile rock.

Adjunctul ministrului Protecţiei civile, Nikos Hardalias, a spus că Mykonos şi Ios sunt „la un pas” ca autorităţile să impună restricţii suplimentare şi că situaţia în insulele Zakynthos, Tinos, Lefkada, Santorini, Paros şi Rodos este de asemenea îngrijorătoare.

Rata infecţiilor în aceste insule a crescut în rândul persoanelor cu vârste cuprinse între 20 şi 30 de ani. Grecia a înregistrat până în prezent peste 485.000 de cazuri de Covid-19 şi aproximativ 13.000 de decese asociate.

Spre deosebire de restul Europei, industria turismului în Grecia a evoluat în ultimele 10 săptămâni, de când destinaţiile populare au fost redeschise. Hotelurile au raportat o creştere semnificativă a numărului rezervărilor atât din Europa, cât şi din Statele Unite.

Sosirile au crescut cu 130% faţă de anul trecut, când Grecia a înregistrat o scădere de 75% a numărului de vizitatori. Chiar şi aşa, cifrele sunt scăzute faţă de 2019, când Grecia a atras 33,1 milioane de turişti. Veniturile din turism au crescut luna trecută cu peste 400%, comparativ cu iunie 2020, a mai spus Theoharis.

Dar cu varianta Delta tot mai răspândită, oficialii din industrie vorbesc despre „gestionarea imposibilului de controlat”.

La jumătatea acestei luni, autorităţile elene au interzis muzica în restaurante şi baruri şi au restricţionat mobilitatea pe insula Mykonos, pentru o săptămână, după o creştere a numărului de contaminări cu SARS-CoV-2 înregistrată aici.

Reprezentanţii Guvernului avertizează că „este o chestiune de timp” pentru ca insula Ios să fie subiectul unor restricţii similare.

Ministrul turismului a mai precizat că insulele mai mici sunt acum mai aglomerate decât cele mari, acestea fiind promovate înaintea startului sezonului ca „libere de Covid”, în urma unei campanii de vaccinare a întregii populaţii.

Săptămâna aceasta, autorităţile sanitare elene au anunţat că 5 milioane de oameni au fost vaccinaţi, mult în urma atingerii pragului de imunitate colectivă, după cum au spus epidemiologii.

Pentru Grecia, turismul reprezintă aproximativ 25% din PIB, cu unu din cinci locuri de muncă bazat pe sector.

sursa: news.ro

Vanzare teren IASI - 75.899 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în locaţia din sat Lunca Cetăţuii, comuna Ciurea, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 75899 mp (7,5899 hectare) şi un număr de 16 clădiri, având preţul de vanzare de 3.281.300 euro. Informații suplimentare tel. 0771103209, -  lucicalcc@gmail.com 

Vanzare Teren IASI - 56.438 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 56.438 mp (5,6438 hectare) şi un număr de 19 clădiri cu absolut toate utilitatile, având preţul de vanzare 8.402.420 euro. Pentru terenul de 56438 mp este aprobat un PUZ pentru locuinte colective. Informații suplimentare tel. 0771103209, e-mail -  lucicalcc@gmail.com 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

Prin prezentul anunț TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. – societate în insolvență, face cunoscut faptul că organizează licitație publică în data de 23.09.2021, orele 14:00, pentru vânzarea, în conformitate cu prevederile art. 154 si următoarele din Legea 85/2014 și cele ale Regulamentului de vânzare întocmit de către Administratorul judiciar și aprobat de Adunarea creditorilor din data de 19.04.2021, a următoarelor autoturisme: Marca An de fabricație Preț pornire licitație (EUR, fără TVA) HYUNDAI iX35 2.0L CRDI 4WD A/T 2012 7.200,00 TOYOTA HILUX 4X2 SINGLE CAB 2.5L D-4D 2009 4.400,00 PEUGEOT PARTNER VTC 1.6 HDI 92 CP 2011 4.700,00 LEXUS RX 450H PRESIDENT 2009 8.400,00 TOYOTA HILUX 4X4 DOUBLECAB 3.0 L D-4D 2011 9.300,00 HILUX DOUBLE CAB SILVER METTALIC 2011 9.400,00 TOYOTA HILUX 3.5 ALB 2011 9.200,00 Licitația va avea loc în data de 23.09.2021, orele 14:00 la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L., din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Ședința de licitație se va desfășura in următoarele condiții: A. Vânzător: TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L., cu sediul social în Iași, Șos. Păcurari nr. 128, Jud. Iași, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Iași sub nr. J22/3277/1994, având CUI 6658553, prin administrator judiciar consorțiul format din KPMG Restructuring S.P.R.L., societate profesională cu sediul în București, DN1, Șos. București – Ploiești, nr. 69-71, sector 1, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0499, tel. 40 372 377 800/fax +40 372 377 700, prin reprezentant permanent Mihai Nicoleta și EuroBusiness LRJ S.P.R.L. cu sediul în Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, număr de înregistrare în Registrul Societăților Profesionale al U.N.P.I.R. 0022/2006, tel/fax: +40 232 220 777, prin reprezentant permanent Eduard Pascal, desemnat conform Încheierii de ședință din data de 12.08.2020, pronunțată de Tribunalul Iași, Secția a II - a Civilă în Dosarul nr. 3516/99/2020. B. Dată si locație ședință licitație: 23.09.2021, orele 14:00. Ședința de licitație va avea loc la sediul Administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași. Înscrierea la licitație se face cu cel puțin 24 de ore înainte de data fixată pentru începerea licitației prin depunerea tuturor documentelor prevăzute în Regulamentul de organizare al vânzării, adică cel mai târziu in data de 22.09.2021, ora 15:00. Documentele depuse cu depășirea acestui termen nu sunt luate în considerare. C. Tip licitație: procedura de vânzare prin licitație publică cu strigare, cu preț în urcare si scădere. D. Dosar de prezentare/documente care trebuie să fie incluse în dosarul de înscriere la licitație: Oferta va conține cel puțin următoarele informații/documente și va fi depusă la sediul administratorului judiciar EuroBusiness LRJ S.P.R.L. din Mun. Iași, Str. Zorilor nr. 11, Jud. Iași, în plic închis pe care vor fi înscrise, datele de identificare ale ofertantului și mențiunea „Documente de participare la licitație”, data și ora depunerii documentelor de către ofertant (fără a se depăși data limită de 22.09.2021, ora 15:00): (i) Scrisoare de intenție privind participarea la licitație care va trebui să cuprindă datele complete de identificare ale ofertantului, persoanele care reprezintă legal ofertantul, precum și bunul/bunurile pentru care se înscrie; (ii) Dovada plății garanţiei de 20% din prețul de pornire fără TVA (ordin de plată procesat de bancă), în contul de lichidare al debitoarei, nr.: RO43 BREL 0002 0011 7901 0100, deschis la Libra Bank, suc. Iași; (iii) Împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant la ședința de licitație (dacă este cazul); (iv) Pentru persoanele juridice de naționalitate română, copie de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului; (v) Pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română; (vi) Pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate; (vii) Pentru persoanele fizice străine, copie de pe pașaport; (viii) Declarația, în original, a ofertantului in sensul că înțelege să cumpere bunurile în starea în care se găsesc, după principiul “unde este, în starea în care este” – nu există un model predefinit. (ix) Acordul ofertantului de acceptare a prezentului Regulament (original) – nu există un model predefinit. (x) Pentru persoanele juridice declarația că nu este insolvent, în insolvență sau în perioada de reorganizare – nu există un model predefinit. (xi) Declarația că deține fondurile disponibile pentru cumpărarea activului la cel puțin prețul ofertat – nu există un model predefinit. (xii) Pentru persoanele juridice hotărârea AGA/Consiliul de Administrație privind aprobarea măsurii de achiziționare a activelor. Plicul va fi însoțit de intenția de participare la licitație, în dublu exemplar, pe care vor fi menționate numărul de înregistrare, data și ora înregistrării. Un exemplar pe care va fi înscris numărul de înregistrare, data și ora, va fi restituit ofertantului. E. Alte informații: - Activele se vând libere de orice sarcini, precum ipoteci, garanții reale mobiliare sau drepturi de retenție, de orice fel, ori măsuri asigurătorii, conform dispozițiilor art. 91 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență; - Pasul de urcare/scădere este stabilit la valoarea de 10% din prețurile de pornire enunțate mai sus; - Diferența dintre prețul de adjudecare și garanția depusă va putea fi achitată în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data ținerii licitației (considerând garanția plătită de adjudecatar ca fiind avans din prețul de adjudecare) Detaliile privind documentația necesară în vederea participării la licitație și modul de organizare a procesului de vânzare, precum și descrierea bunurilor supuse procedurii de valorificare pot fi solicitate administratorului judiciar al TOTALGAZ INDUSTRIE S.R.L. până cel mai târziu in data de 22.09.2021, ora 15:00. Pentru informații suplimentare despre activele scoase la vânzare conform Regulamentului de vânzare disponibil la cerere persoanele de contact sunt: Anabella Pădurariu - reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0232.220.777,0733.683.702, Fax: 0232.220.777 E-mail: office.is@lrj.ro, vanzari@lrj.ro. Loredana Preda – reprezentant al Administratorului Judiciar: Telefon: 0372.377.800, Fax: 0372.377.700 E-mail: loredanapreda@kpmg.com.
„EuroBusiness LRJ ”S.P.R.L., , în calitate de lichidator judiciar al debitoarei ”FANYON”S.R.L., conform Hotărârii nr. 120/02.04.2018, pronunțată în dosarul nr. 2172/113/2017, de către Tribunalul Brăila, organizează în zilele de 23.09.2021 și 07.10.2021, ora 14:00, la sediul ales al lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Magheru, nr.31 ,et.1, cam.25, Sector 1, licitații în vederea valorificarii următorului bun imobil, proprietatea debitoarei: BUN IMOBIL PREȚ DE PORNIRE LA LICITAȚIE (EUR, fără TVA) ,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI”, proprietate compusă din teren și construcții cu destinație nerezidențială, împreună cu bunurile mobile integrate, mijloacele fixe, obiectele de inventar și activele necorporale, situată în Sat Baldovinești, Com. Vădeni ,Jud.Brăila, CF nr.70378 a Com. Vădeni, astfel: 842.386,30 1.Teren și construcții cu destinație nerezidențială 636.747,30 a.Teren intravilan, în suprafață de 4.507,00 mp, amplasat în Sat Baldovinești, Com.Vădeni, Jud.Brăila, nr.cad.70378, CF nr.70378 a Com.Vădeni 26.880,00 b.Construcția C1,cu destinație secție producție, nr.cad.70378-C1, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,30 mp,cu regim de înălțime P+1E 37.286,90 c. Construcția C2, cu destinație secție producție, nr.cad.70378-C2, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=278,45 mp,cu regim de înălțime P+1E 37.313,50 d.Construcția C3, cu destinație depozit ambalaje, nr.cad.70378-C3, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=501,10 mp,cu regim de înălțime P 15.310,40 e.Construcția C4, cu destinație pavilion administrativ, nr.cad.70378-C4, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=149,75 mp,cu regim de înălțime P+1E 34.392,40 f.Construcția C5, cu destinație depozit produse finite, cu nr.cad.70378-C5, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=130,75 mp, cu regim de înălțime P 4.648,70 g.Construcția C6, cu destinație anexă depozitare, nr.cad.70378-C6, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=294,00 mp,cu regim de înălțime P 4.619,30 h.Construcția C7, cu destinație de spații de producție și depozitare, nr.cad.70378-C7, CF nr.70378, a Com. Vădeni, cu Sc la sol=449,00 mp,cu regim de înălțime P+1E 64.824,90 i.Construcția C11,cu destinație hală producție, nr.cad.70378-C11,CF nr.70378,a Com.Vădeni,cu Sc la sol=530,00 mp și Sc desfășurată=2.120,00 mp,cu regim de înălțime D+P+1E+M 314.309,80 j.Construcția C12,cu destinație anexă tehnologică, nr.cad.70378-C12, CF nr.70378, Com. Vădeni, cu Sc la sol=155,00 mp și Sc desfășurată=620,00 mp, cu regim de înălțime D+P+1E+M 97.161,40 2.Bunuri mobile integrate (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 89.523,00 3.Bunuri mobile constând în mijloace fixe și obiecte de inventar (lista completă poate fi vizualizată pe site-ul lichidatorului judiciar www.lrj.ro) 86.016,00 4.Active necorporale: mărci, desene și modele 30.100,00 Activul imobil,,Fabrica de dulciuri FATA MOȘULUI” se vinde doar în bloc, ca activ funcțional. Prețurile nu includ TVA. Urmează a fi făcută aplicabilitatea dispozițiilor art.292, (alin.2), lit.F, din Codul Fiscal, în măsura aplicabilității. Toate condiţiile de participare la licitaţie şi condiţiile de adjudecare se regăsesc în caietul de sarcini care poate fi procurat on-line de la lichidatorul judiciar, contravaloarea acestuia fiind de 2.380,00 RON, TVA inclus, dovada achiziţiei acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie, plata acestuia efectuându-se în contul lichidatorului judiciar, nr.:RO93BUCU1031215949892RON, deschis la Alpha Bank Iaşi. Persoanele care doresc să se înscrie la licitaţie au obligaţia de a depune garanţia de participare la licitaţie de 10% din preţul de pornire al licitaţiei, plata acesteia efectuându-se în lei, la cursul BNR din data plății în contul de lichidare al ”FANYON”S.R.L., nr.:RO76BUCU1032235342465RON, deschis în lei la Alpha Bank S.A.Înscrierile la licitație se pot face până în preziua licitaţiei, ora 14:00, scrisoarea de participare la licitaţie, împreună cu toate documentele menţionate în caietul de sarcini, urmând a fi trimise on-line pe adresele de e-mail:vanzari@lrj.ro și stefania.nitu@insolvency.ro.Vizitarea şi prezentarea activului se poate face doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în fiecare zi de luni până vineri, cu acceptul lichidatorului judiciar, la locul în care acestea se află.Lichidatorul judiciar va permite accesul ofertanţilor care vor achiziţiona caietul de sarcini, doar în prezenţa unui reprezentant al acestuia şi la solicitarea scrisă prealabilă însoţită de o programare în acest sens. Reprezentanţii lichidatorului judiciar vor furniza toate informaţiile suplimentare disponibile către cei care au achiziţionat caietul de sarcini.Vizualizarea activului imobil este o condiție obligatorie pentru participarea la licitații. Informaţii suplimentare se pot obţine de pe site-ul lichidatorului judiciar: www.lrj.ro, telefon: 0733.683.702, 0729.292.746, e-mail:vanzari@lrj.ro, manuel.stoica@lrj.ro, office.is@lrj.ro, telefon:0737.242.544, mail:stefania.nitu@insolvency.ro, telefon: 0747.012.820, mail:paula.stoian@fanyon.ro.
BREAKING Certificatul verde este obligatoriu la spectacole, cinema, piscine, competiții sportive, nunți, botezuri dacă rata de infectare depășește 3 la mie, a decis Guvernul / Copiii sub 6 ani sunt ex
17/09/2021 21:16

Guvernul a adoptat, vineri, hotărarea care stabileste că certificatul verde este obligatoriu la spectacole, cinema, piscine, competitii sportive, nunti, botezuri in localitătile in care rata de infectare COV ...

Antibiotice susține Ziua Mondială a Siguranței Pacientului Angajament pentru siguranța pacientului
17/09/2021 17:49

 Compania Antibiotice a desfăsurat astăzi, de Ziua Mondială a Sigurantei Pacientului, o serie de actiuni de informare a populatiei in scopul cresterii nivelului de constientizare asupra beneficiilor leg ...

CORONAVIRUS România. Număr mare de pacienți internați la ATI. 73 de români au murit, în ziua precedentă
17/09/2021 13:16

Autoritătile au emis vineri, 17 septembrie, un nou raport privind evolutia situatiei epidemiologică din tara noastră, 4.478 de noi cazuri fiind depistate in ultimele 24 de ore. Joi, pe 16 septembrie, au fos ...

17 septembrie, Ziua mondială pentru siguranţa pacientului
17/09/2021 10:30

Ziua mondială pentru siguranţa pacientului este marcată la 17 septembrie. Aceasta a fost instituită de cea de-a 72-a Adunare Mondială a Sănătăţii in mai 2019, pentru a facilita dezvoltarea politicilor ...

Lista ţărilor cu risc epidemiologic, actualizată. Modificări 16 septembrie 2021. DOCUMENTE: Hotărârea CNSU şi Anexa
17/09/2021 09:35

Comitetul National pentru Situatii de Urgentă a adoptat in sedinta de astăzi, 16 septembrie, Hotărarea numărul 71 privind actualizarea listei tărilor/teritoriilor de risc epidemiologic ridicat. Princip ...

UPU, între ciomegele etnice și fudulia unor cefe cu stetoscop
17/09/2021 08:33

E de noaptea mintii ceea ce se intamplă, zi de zi, la Unitatea Primiri Urgente a Spitalului Judetean din Iasi. Da, UPU a devenit o cloacă de prozeliti ai spiteriilor păzită cu ciomegele de cativa haidamaci ...

DOCUMENT Certificatul verde COVID pentru acces în restaurante și la evenimente dacă rata de infectare trece de 3 la mie. Hotărâre CNSU
16/09/2021 14:41

 Comitetul National pentru Situatii de Urgentă (CNSU) a aprobat joi hotărarea prin care se introduce certificatul verde COVID-19 dacă rata de infectare trece de 3 la mie, dar nu depăseste pragul de 6. ...

 Salvia albă alungă energiile negative și aduce starea de bine
16/09/2021 13:25

  Fumigatiile cu plante se folosesc de mii de ani pntru purificarea spatiului si pentru vindecarea personală. Prin arderea lor, anumite plante erau considerate a avea proprietatea de a alunga energiile n ...

Inamicul nevăzut care înmulţeşte cazurile de COVID: 'Se poate ajunge la situaţii extrem de grave, nu doar la şoc anafilactic'
16/09/2021 09:24

Romania este in fruntea unui clasament in ceea ce priveşte grăunciorii eliberaţi de ambrozie in atmosferă, iar conform specialiştilor, partea de vest a ţării este foarte afectată, la fel ca zona Ilfov-B ...

Primele simptome COVID la copii. Medicul pediatru Mihai Craiu, despre cele trei semne la care trebuie să fie atenți părinții
16/09/2021 08:45

 Simptomele COVID-19 in cazul copiilor variază, in primul rand in functie de varstă, insă există trei semne care ar trebui să ii ingrijoreze pe părinti, spune medicul pediatru Mihai Craiu. El a expli ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei