Cum a ajuns Dacia sa fie mai populara "afara" decat "acasa". Doar 8% din productie a ramas in tara
Dimensiune font:
Cel mai mare constructor auto din Romania exporta sute de mii de masini in Europa, dar nu se bucura de acelasi succes si acasa. Anul trecut, Dacia a vandut doar 8% din productie in tara, in timp ce in vestul Europei ocupa locuri fruntase in topuri.
Acolo insa, Dacia este un brand nou, pe care multi vor sa-l incerce, mai ales ca ramane cea mai ieftina masina din clasa ei.
In 40 de ani, de cand are permis, domnul Herea a condus sute de modele. Pentru o masina noua ar putea plati lejer 9.000 de euro, dar l-am gasit intr-un salon auto Dacia, pentru ca are un vehicul autohton.
Doar 27% dintre romanii care si-au cumparat o masina noua anul trecut au gandit la fel. Alti producatori de automobile vin puternic in urma constructorului din Pitesti. Volkswagen ii sufla in ceafa, iar pe locul trei la vanzari a parcat Skoda.
Exista totusi un model Dacia cu care romanii ar iesi cu mandrie pe strada. Cel mai mare succes al Dacia din ultimii cativa ani este Duster. Ca sa vanda bine si alte modele, constructorul a preluat imaginea acestei masini si a proiectat-o pe Sandero, asa s-a nascut Sandero Stepway, un frate mai mic al Dusterului.
Vorbim de un mini SUV, care este si mai ieftin decat Duster. Efectul s-a vazut instantaneu in vanzari, spun oficialii Dacia.
Exista si liste de asteptare de 2 luni pentru acest model. Ca sa scape de eticheta "masina saracului", constructorul de la Mioveni a adaugat pe toate modelele sale diferite gadgeturi. De pilda, un sistem de navigatie sau suportul USB.
In prezent, la Pitesti se fabrica 300.000 de masini pe an. Anul trecut, 8% dintre ele au fost cumparate de romani.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau