Ghosn militează pentru extindere în afara Europei
Dimensiune font:
Piaţa auto din Europa va fi una dificilă în următorii cinci ani şi singura modalitate prin care constructorii auto vor putea supravieţui este extinderea pe alte pieţe, a declarat directorul general de la Renault, Carlos Ghosn.
Anul 2012 a fost unul negru pentru piaţa auto europeană, cu numai 12 milioane autovehicule noi vândute, cea mai slabă performanţă de după 1995. „Atâta timp cât în următorii ani declinul va fi de 2-3% ne vom descurca. O scădere mai mare de 5-10 % trebuie evitată”, a declarat Carlos Ghosn cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.
Ghosn a subliniat că a început deja să facă uzinele Renault din Franţa mai competitive, însă aceasta nu este o soluţie pe termen lung. „Singura modalitate pentru a ne pregăti pentru cel mai rău scenariu este să ai o creştere solidă şi profitabilă pe alte pieţe”, a apreciat directorul Renault.
Anul trecut, profitul net al Renault a scăzut cu 15%, dar cu toate acestea grupul francez a reuşit să înregistreze profit, spre deosebire de pierderile de 5 miliarde euro înregistrate de rivalul PSA Peugeot Citroen, care depinde masiv de piaţa franceză.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau