Cerere la CNA: Radio Guerrilla ar putea să mai emită doar în Bucureşti, Sibiu, Cluj şi Sulina
Dimensiune font:
Radio Guerrilla ar putea să mai emită doar în Bucureşti, Sibiu, Cluj şi Sulina, restul licenţelor pe care postul de radio le deţine, în număr de 21, urmând să fie integrate în reţeaua de radio Realitatea FM, potrivit unei adrese transmise de Realitatea Media la CNA.
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat, în şedinţa de joi, o adresă depusă la Consiliu în luna decembrie, prin care societatea Realitatea Media SA a cerut modificarea a 21 dintre cele 25 de licenţe audiovizuale pe care Radio Guerrilla le deţine şi integrarea acestor 21 de licenţe în reţeaua Realitatea FM (post de radio deţinut tot de Realitatea Media). Transferul licenţelor de la Guerrilla la Realitatea FM se va face cu modificarea formatului, din generalist în tematic-informativ, pentru că, în prezent, Realitatea FM retransmite acelaşi program pe care îl difuzează televiziunea de ştiri Realitatea TV.
Potrivit adresei, în urma transferului licenţelor, Radio Guerrilla ar urma să rămână cu doar patru licenţe şi deci va mai putea emite doar în Bucureşti, Sibiu, Cluj-Napoca şi Sulina.
În schimb, postul de radio Realitatea FM va putea emite în 30 de localităţi, faţă de doar 9, în prezent.
CNA nu a luat însă o decizie, în şedinţa de joi, cu privire la solicitarea Realitatea Media SA. Alin Petran, directorul de reţea al Realitatea Media, a cerut membrilor Consiliului să amâne discutarea adresei Realitatea Media, deoarece conducerea societăţii "încă analizează" necesitatea acestei transformări a unor licenţe ale Radio Guerrilla în licenţe ale Realitatea FM.
"Rugămintea este de a discuta această solicitare într-o viitoare şedinţă", le-a spus Alin Petran membrilor CNA. "Încă analizăm această transformare. Cererea a rămas depusă (la CNA, n.r.) de anul trecut", a mai spus Petran, precizând că a avut "o discuţie cu managementul companiei" şi această transformare rămâne încă în discuţie.
Pe de altă parte, societatea Realitatea Media, care deţine televiziunea de ştiri Realitatea TV, se află în insolvenţă din septembrie 2011. Administratorul judiciar al Realitatea Media este societatea Dinu Urse şi Asociaţii SPRL, după cum a declarat, pentru MEDIAFAX, Florin Bercea, prezent, pe 4 octombrie, la şedinţa Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), în calitate de administrator special al Realitatea Media.
Cu acelaşi prilej, Florin Bercea a mai spus că omul de afaceri Elan Schwartzenberg nu a mai participat la ultimele adunări generale ale acţionarilor Realitatea Media, din iulie, august şi septembrie, iar locul lui a fost luat de Ioana Vîntu (fiica omului de afaceri Sorin Ovidiu Vântu, n.r.), în calitate de reprezentant al Bluelink Comunicazione (Cyprus) Limited, principalul asociat al societăţii Realitatea Media SA.
De asemenea, la şedinţa CNA, Bercea a precizat că Cosmin Guşă este reprezentantul celui mai important creditor al Realitatea Media, respectiv GMG Media Box, şi nu al vreunuia din acţionari. În acelaşi context, Bercea a spus că el, în calitate de administrator special, i-a delegat câteva responsabilităţi editoriale lui Cosmin Guşă.
Pe de altă parte, pe 10 aprilie 2012, Ioana Vîntu, fiica lui Sorin Ovidiu Vîntu, a fost numită director al Bluelink Comunicazione (Cyprus) Limited, principalul asociat al societăţii Realitatea Media SA, care deţine licenţa audiovizuală a televiziunii Realitatea TV.
Tot atunci, Ioana şi Ionuţ Vîntu, copiii lui Sorin Ovidiu Vîntu, au preluat împreună 82% din acţiunile Bluelink, în timp ce omul de afaceri Elan Schwartenberg a rămas cu 9% din acţiunile firmei (în loc de 90,9091% din acţiunile Bluelink, pe care le deţinea din aprilie 2011). Restul de 9 procente din Bluelink îi revin lui Vitalie Dobândă, un apropiat al lui Sorin Ovidiu Vîntu, potrivit unor informaţii publicate, la momentul respectiv, de site-ul Rise Project şi paginademedia.ro.
Totuşi, Ioana Vîntu anunţase oficial, pe 2 mai 2011, într-o conferinţă de presă, că Elan Schwartzenberg este noul proprietar Realitatea Media, iar tatăl ei nu mai este asociat în niciun fel în această afacere.
Pe de altă parte, Elan Schwartenberg a declarat, pe 4 iulie, pentru MEDIAFAX, că Bluelink Comunicazione a vândut creanţa pe care o avea la Realitatea Media unei firme din Ungaria, fapt pentru care, în prezent, Bluelink are doar o valoare "emoţională".
Acţionariatul Realitatea Media SA nu apare modificat pe site-ul CNA, instituţie care eliberează licenţele audiovizuale. Societăţile care deţin licenţe audiovizuale (precum Realitatea Media, care deţine mai multe licenţe, între care cele pentru Realitatea TV, The Money Channel, Realitatea FM şi Radio Guerrilla) sunt obligate prin Legea audiovizualului să informeze CNA cu privire la modificările acţionariatului lor.
mediafax.ro
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau