Cele mai performante firme ieșene, în clasamentul realizat de Camera de Comerț și Industrie

logo-cam-comert-IS-online

Dimensiune font:

| 08-10-2024 14:00

  COMUNICAT DE PRESĂ

 Cele mai performante firme ieșene, în clasamentul realizat de Camera de Comerț și Industrie

Camera de Comerț și Industrie Iași a publicat rezultatele evaluării performanțelor economice ale firmelor din județ, concretizate în cel mai obiectiv, complex și elocvent clasament anual al comunității de afaceri locale - Topul Firmelor din Județul Iași.

 Au fost analizate datele financiare cuprinse în 28.167 bilanțuri de societăți comerciale cu sediul social în județul Iași, aferente anului 2023. Din această analiză, a reieșit că 22.914 firme au avut o cifră de afaceri diferită de zero (firme active), un număr de 12.034 firme au îndeplinit criteriile de admitere în clasament, iar dintre acestea 3.490 firme s-au clasat pe locurile 1-10 ale Topului, pe diverse domenii de activitate și clase de mărime. Un număr de 166 firme s-au clasat pe podiumul Topului la ultimele 10 ediții consecutive.

 Totodată, după finalizarea și agregarea datelor la nivel de județe, a fost elaborat și clasamentul Topul Național al Firmelor, de către Camera de Comerț și Industrie a României, în care Iașul este reprezentat de 374 firme, din care 44 s-au clasat pe locul 1, 82 firme pe locurile 2-3, iar 248 firme pe locurile 4-10.

 „În numele Camerei de Comerț și Industrie, adresez felicitări tuturor antreprenorilor și managerilor din companiile ieșene care au obținut performanțe economice! La nivelul Iașului, avem un număr de societăți comerciale active în creștere, de la 22 la 23 de mii, o cifră de afaceri de asemenea în creștere, de la 8,7 la 9,4 miliarde euro, iar faptul că avem 374 de firme din județ care s-au clasat mai departe, în Topul Național al Firmelor, arată că e timpul să trecem la pasul următor: Iașul trebuie să se impună tot mai mult nu doar ca pol regional de creștere, dar și să fructifice contextul și să devină hub regional strategic România - Republica Moldova - Ucraina. Cu atât  mai mult în contextul implementării proiectelor celor două mari autostrăzi care vor străbate Moldova, A7 și A8, lucrări pe care ni le dorim într-un ritm mai accelerat. La CCI, am monitorizat constant evoluția firmelor noastre și tocmai în baza acestor concluzii am inițiat organizarea, în premieră, a Forumului Economic Trilateral pentru afaceri și reconstrucție în Ucraina, ce se va desfășura în 24-25 octombrie la Palatul Culturii și la care deja avem confirmări semnificative de participare din partea autorităților, corpului diplomatic și mediului de afaceri din cele trei țări. Îndemn toate companiile ieșene, începând cu laureații Topului, dar nu numai, să participe la Forumul Trilateral pentru a identifica noi oportunități de dezvoltare a afacerilor.” a declarat Paul Butnariu, președintele Camerei de Comerț și Industrie Iași.

Topul Firmelor este realizat după o metodologie unitară la nivelul Sistemului Camerelor de Comerț și Industrie din România, în conformitate cu prevederile Legii nr. 335/2007 a Camerelor de Comerț și Industrie.

 Clasamentul are la bază datele de bilanț pentru anul 2023 și urmărește 5 indicatori de performanță:

  • cifra de afaceri netă
  • profitul din exploatare
  • rata profitului din exploatare
  • eficiența utilizării resurselor umane
  • eficiența utilizării capitalului angajat.

 Sunt admise în top firmele înmatriculate în Registrul Comerțului care îndeplinesc simultan următoarele condiții, cu privire la datele de bilanț depus pentru anul 2023:

  • Profit din exploatare pozitiv;
  • Cifră de afaceri de minim 100.000 lei în cazul microîntreprinderilor și minim 250.000 lei în cazul celorlalte.

 Nu sunt admise:

  • Grupurile de interes economic (GIE);
  • Firmele al căror cuantum format din suma datoriilor în legătură cu bugetul asigurărilor sociale și bugetul statului și impozitele și taxele neplătite la termenul stabilit la bugetele locale depășește cuantumul creanțelor în legătură cu bugetul asigurărilor sociale și bugetul statului;
  • Firmele care la data realizării clasamentului se află în stare de radiere, faliment, lichidare, dizolvare, întrerupere temporară de activitate, insolvență.

 Clasamentul este structurat pe 7 domenii de activitate, urmărind obiectul de activitate declarat de firme în bilanțul pe anul anterior:

  • IT&C și Cercetare-Dezvoltare;
  • Industrie;
  • Agricultură, Silvicultură și Pescuit;
  • Construcții;
  • Servicii;
  • Comerț;
  • Turism și Restaurante.

 Clasamentul publicat cuprinde primele 10 locuri pe fiecare clasă de mărime (microîntreprinderi, întreprinderi mici, întreprinderi mijlocii, întreprinderi mari, întreprinderi foarte mari), corespunzătoare fiecărui obiect de activitate.

Statistici:   

Reprezentativitatea Topului
în raport cu totalul firmelor active

Număr
firme în Top

Cifra de afaceri
firme în Top

Salariați
firme în Top

Ponderea firmelor clasate în Top pe locurile

1-10 (3.490)  în totalul firmelor active (22.914)

15,23 %

71,22 %

54,87 %

 

Domeniile de activitate

Număr
firme în Top

Cifra de afaceri
firme în Top

Salariați
firme în Top

IT&C și Cercetare-Dezvoltare

189

1.555.046.851 lei

4.225

Industrie

570

7.961.593.921 lei

17.018

Agricultură, Silvicultură și Pescuit

129

960.232.292 lei

1.915

Construcții

280

3.686.987.673 lei

6.520

Servicii

1.169

6.342.183.522 lei

19.342

Comerț

995

11.779.698.238 lei

10.444

Turism și Restaurante

158

795.428.436 lei

2.795

Total

3.490 firme

33.081.170.933 lei

62.259 salariați

 

Clasa de mărime

Număr
firme în Top

Cifra de afaceri
firme în Top

Salariați
firme în Top

Întreprinderi foarte mari

4

2.853.440.061 lei

5.495

Întreprinderi mari      

39

5.304.003.485 lei

15.147

Întreprinderi mijlocii  

220

11.697.373.511 lei

18.378

Întreprinderi mici      

923

9.658.062.559 lei

16.842

Microîntreprinderi      

2.304

3.568.291.317 lei

Vanzare teren IASI - 75.899 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în locaţia din sat Lunca Cetăţuii, comuna Ciurea, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 75899 mp (7,5899 hectare) şi un număr de 16 clădiri, având preţul de vanzare de 3.281.300 euro. Informații suplimentare tel. 0771103209, -  lucicalcc@gmail.com 

Vanzare Teren IASI - 56.438 mp

PUBLICAŢIE DE VÂNZARE PRIN NEGOCIERE DIRECTĂ din averea debitoarei S.C. PHOENIX TREND S.R.L. Proprietatea imobiliară amplasată în municipiul Iaşi, str. Aurel Vlaicu nr.87, jud. Iaşi având suprafaţa terenului de 56.438 mp (5,6438 hectare) şi un număr de 19 clădiri cu absolut toate utilitatile, având preţul de vanzare 8.402.420 euro. Pentru terenul de 56438 mp este aprobat un PUZ pentru locuinte colective. Informații suplimentare tel. 0771103209, e-mail -  lucicalcc@gmail.com 

anunturi-->

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi, cod postal 707485, telefon 0232/238.333, fax 0232/238.320, e-mail: primariasipote@yahoo.ro, cod fiscal 4540291. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 loturi de teren, amplasate in intravilanul satului Iazu Nou, Str. Tineretului, F.N., ce apartin domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 1 -suprafata de 2.020 mp, numar cadastral 61658, Cartea Funciara 61658; Lotul 2 -suprafata de 1.797 mp, numar cadastral 61655, Cartea Funciara 61655; Lotul 3 -suprafata de 1.364 mp, numar cadastral 61659, Cartea Funciara 61659; Lotul 4 -suprafata de 1.496 mp, numar cadastral 61714, Cartea Funciara 61714; 1 lot de teren, amplasat in intravilanul satului Mitoc, Str. Arhimandrit Nectarie, F.N., ce apartine domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 5 -suprafata de 1.236 mp, numar cadastral 61754, Cartea Funciara 61754; 2 loturi de teren, amplasate in intravilanul satului Mitoc, Str. Scolii, F.N., ce apartin domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 6 -suprafata de 1.342 mp, numar cadastral 61765, Cartea Funciara 61765; Lotul 7 -suprafata de 1.072 mp, numar cadastral 61747, Cartea Funciara 61747; conform caietului de sarcini, H.C.L. Sipote nr. 93/30.07.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Serviciul Administrare Patrimoniu, sau se poate consulta pe site-ul: www.primaria sipote.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Serviciul Administrare Patrimoniu, din cadrul Comunei Sipote, comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita in numerar la Casieria institutiei sau cu ordin de plata in contul Comunei Sipote, RO95TREZ24A70 5000200130X, deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, cod fiscal 4540291. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 16.10.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 24.10.2024, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi, Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 12.00, Camin Cultural Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Luca Arbore nr. 151, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Harlau, cu sediul in oras Harlau, Str. Gheorghe Doja nr. 1, judetul Iasi, telefon 0232/722.344, fax 0232/722.622, e-mail: jud-hirlau- reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata de 222 mp, situat in intravilanul orasului Negresti, Str.Decebal, F.N., T 30, P 97, Punct Tarina, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin C.F. nr. 73740 Negresti, nr.cadastral 73740, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 84/23.09.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, privind Codul Administrativ. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Serviciul Juridic din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 15.10.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 23.10.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 11.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren in suprafata de 100 mp, situat in intravilanul orasului Negresti, F.N., ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Cartea Funciara nr. 73583 Negresti, nr. cadastral 73583, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 72/30.08.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, privind Codul Administrativ, pentru realizarea unei constructii provizorii, in vederea desfasurarii de activitati comerciale. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 15.10.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 23.10.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, Sala Mare, parter, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
Numerele norocoase au fost extrase. Rezultatele LOTO din 13 octombrie sunt aici
13/10/2024 21:47

  Duminică, 13 octombrie 2024, au avut loc noi trageri Loto 6/49, Noroc, Joker, Noroc Plus, Loto 5/40 si Super Noroc, după ce la tragerile loto de joi, 10 octombrie, Loteria Romană a acordat ...

Avem cea mai bună sare din Europa, dar am ajuns dependenți de importurile de sare
13/10/2024 08:11

In Romania, productia de sare e o afacere controlată de stat. Sapte saline exploatează zăcăminte cu o rezervă de miliarde de tone, suficientă pentru a asigura consumul intern de sare pentru sute de ani. U ...

Românii care locuiesc la curte trebuie să respecte anumite prevederi legale
12/10/2024 19:46

  Romanii care locuiesc la curte trebuie să respecte anumite prevederi legale, altfel riscă amenzi uriase dacă nu respectă acest lucru. Romanii care locuiesc la casă tebuie să c ...

Comunicat de presă privind lansarea proiectului  “Reducerea riscului de infecții nosocomiale în cadrul Spitalul Clinic Județean de Urgențe „Sf. Spiridon” Iași”
11/10/2024 15:27

 Comunicat de presă privind lansarea proiectului “Reducerea riscului de infectii nosocomiale in cadrul Spitalul Clinic Judetean de Urgente „Sf. Spiridon” Iasi”

COMUNICAT DE PRESĂ Data :08.10.2024 Lansarea proiectului: Sfinx-Com SRL
11/10/2024 15:00

 COMUNICAT DE PRESĂ Data :08.10.2024 Lansarea proiectului: Sfinx-Com SRL

 Desfășurare de forțe fără precedent în istoria României, pe cea mai dorită autostradă a țării
11/10/2024 14:09

Una dintre problemele pe care romanii le-au identificat in ultimii 30 de ani a fost lipsa autostrăzilor, dar mai ales ritmul lent in care se lucra la marile proiecte de infrastructură. In ultimii ani situatia ...

COMUNICAT DE PRESĂ 11 octombrie 2024
11/10/2024 12:07

 COMUNICAT DE PRESĂ 11 octombrie 2024 "Transformarea digitală a firmei AVENSA CONSULTING prin achizitionare unei platforme de management procese interne”

În 2023, UE a exportat peste 8 milioane de tone de produse reciclabile
11/10/2024 11:37

Uniunea Europeană a exportat anul trecut 8,5 milioane de tone de produse reciclabile (hartie, plastic şi sticlă) către ţările din afara blocului comunitar, o creştere de 34% faţă de 2022 (6,4 milioane ...

„Antispălarea banilor în Uniunea Europeană înseamnă mai mult decât respectarea regulilor”
11/10/2024 10:24

* consideră Leonardo Badea, viceguvernator al Băncii Naţionale a Romaniei (BNR) Uniunea Europeană are legi puternice impotriva spălării banilor, dar intreprinderile, băncile şi chiar persoanele fizice ...