GfK România se extinde în Republica Moldova
Dimensiune font:
Compania de cercetare de piaţă GfK România îşi extinde activitatea în Moldova, cu servicii de cercetare şi consultanţă de marketing, potrivit unui comunicat transmis miercuri de companie. GfK România a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienţi din Moldova din sectoarele telecom, financiar-bancar şi FMCG. Compania a stabilit un parteneriat cu Civis Moldova, furnizor de servicii de culegere de date din ţară. „Am decis să ne extindem activitatea în Moldova mai întâi datorită afinităţilor noastre culturale, dar şi pentru că am descoperit oportunităţi de afaceri importante. Multe dintre companiile multinaţionale şi-au deschis deja filiale în Moldova şi aveau nevoie de un partener de cercetare de încredere care să le furnizeze date de calitate şi servicii de consultanţă la standarde înalte”, a declarat directorul general al GfK România, Andi Dumitrescu.
(D. Chiru)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau