HS Timber Group asigură stabilitate pentru angajații și pentru partenerii săi chiar și în perioade dificile

Timber_Productions_2b512cc343

Dimensiune font:

| 26-11-2020 12:11

 

HS Timber Group asigură stabilitate pentru angajații și pentru partenerii săi chiar și în perioade dificile

  • HS Timber Group înregistrează cel mai mare număr de angajați de până acum în fabricile din România
  • Prioritățile anilor 2020 și 2021: menținerea activității economice și păstrarea locurilor de muncă
  • Angajator stabil, partener de încredere pentru colaboratori și pentru comunitățile locale

HS Timber Group România înregistrează la această dată aproape 3.000 de angajați. Acesta este cel mai mare număr de locuri de muncă și un reper în istoria grupului de firme de când și-a început activitatea în anul 2003. Astăzi, HS Timber Group operează cinci fabrici de prelucrare a lemnului în Sebeș, Rădăuți, Siret, Comănești și Reci. Compania este un angajator stabil și un partener de încredere pentru colaboratori și pentru comunitățile locale.

Dan Bănacu, director general, explică: „Chiar și în anul 2020, în această perioadă dificilă, reușim să asigurăm stabilitate pentru angajații și pentru partenerii noștri și le oferim perspectivă pe termen lung și echilibru financiar. Rețeta acestei reușite constă în faptul că suntem mereu atenți la noi oportunități și la soluții inovatoare. Ne adaptăm rapid la cerințele unei piețe extrem de diversificate și, de asemenea, ne orientăm spre piața locală cu produse speciale.”

Prioritățile pentru companie în acest an au fost menținerea activității economice și păstrarea locurilor de muncă. Acestea vor rămâne un obiectiv principal și în anul 2021. Dan Bănacu a continuat: „Avem o responsabilitate specială față de angajații noștri, atât din punct de vedere economic, cât și social. În definitiv, ei sunt cei care contribuie la succesul nostru - cu expertiza, munca lor susținută, experiența, angajamentul și cu dedicarea lor.”

Mediu de lucru stabil și perfecționare continuă

Îmbunătățirea constantă a unui mediu de lucru stabil face parte din misiunea HS Timber Group. „Pentru a fi un angajator corect, responsabil și atractiv, punem accent pe dezvoltarea continuă a competențelor angajaților noștri, crearea unor noi programe de instruire și a unor oportunități de învățare și în special pentru o îmbunătățire continuă în domeniul securității și sănătății în muncă,” a mai spus Dan Bănacu. Valorile de bază și regulile clare cuprinse în Misiunea companiei și în Codul de Conduită îi motivează și îi ghidează pe angajați. Cultura corporativă gândită pe termen lung promovează respectul și aprecierea reciprocă.

Pe lângă pregătirea continuă și periodică a angajaților - de exemplu atunci când se introduc noi mașini sau procese de producție – HS Timber Group dezvoltă programe de instruire personalizate, cursuri de formare pe tematici tehnice. Sunt oferite, de asemenea, seminare și cursuri de formare în domeniile anti-corupție, concurență și etică în afaceri.

De asemenea, printre beneficiile de care se bucură angajații HS Timber Group din România se regăsește și o asigurare privată de sănătate. Aceasta este menită să ofere un sprijin suplimentar angajaților în ceea ce privește controalele de rutină, dar și intervențiile specializate.

HS Timber Group - un pilon al comunităților locale

De la intrarea pe piața din România în anul 2003 prin deschiderea primei fabrici de cherestea, la Sebeș, HS Timber Group a devenit un pilon central al comunităților locale în care activează. Povestea de succes implică reinvestirea profitului obținut. „Astfel am ajuns la un număr de cinci fabrici moderne de prelucrare a lemnului, cu tehnologie de ultimă generație și cu aproape 3.000 de angajați foarte bine pregătiți. Mai mult, activitățile HS Timber Group asigură peste 10.000 de locuri de muncă în industriile conexe,” a încheiat Dan Bănacu.

Mai mult, regiunile în care activează HS Timber Group reprezintă baza succesului comun. De aceea compania sprijină de mai mulți ani proiecte caritabile în educație, servicii sociale și sănătate. Într-un an imprevizibil precum 2020, HS Timber Group a lansat Inițiativa «Împreună!» prin care a contribuit direct și a sprijinit activitățile organizațiilor locale în lupta împotriva răspândirii COVID-19 cu donații și sponsorizări de peste 1,5 milioane de lei.

Despre HS Timber Group
HS Timber Group este o companie de prelucrare a lemnului de origine austriacă, cu rădăcini foarte puternice în Europa Centrală și de Est, în special în România. Compania deține trei fabrici de cherestea și două unități de producție a panourilor de lemn în România, precum și o fabrică de cherestea în Germania. Cu aproximativ 3.700 de angajați, HS Timber Group este una dintre companiile lider de prelucrare a lemnului din Europa. Produsele Grupului sunt vândute în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Transparența și un comportament etic corect sunt pietrele de temelie ale arhitecturii de securitate a companiei. HS Timber Group GmbH este o companie a Evergreen Private Foundation.

 

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:08

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
ANAF îi ia în vizor pe românii care nu își declară veniturile
25/12/2024 19:34

       Toate veniturile trebuie declarate la ANAF. Cat vine vorba despre venituri, vorbim despre banii proveniti din dividende, criptomonede, actiuni si depozi ...

Ce lucruri bune s-au întâmplat în economia României în 2024: Număr record de kilometri de autostrăzi inaugurate, intrăm în sfârșit în Schengen
25/12/2024 18:57

 Cu ocazia Crăciunului, cand cu totii suntem mai buni, Economedia face o trecere in revistă a celor mai bune momente din economia romanească in 2024. Lista nu este exhaustivă. De asemenea, vă rug ...

Pensia medie lunară, în Iași, a ajuns la 2.681 de lei. Beneficiarii au primit mai mulți bani în 2024
25/12/2024 15:30

Pensia medie lunară, din Iasi, a ajuns la 2.681 de lei in noiembrie 2024. Datele Institutului de Statistică (INS) arată că pensia medie lunară, la nivel national, a ajuns la 2.582 de lei in trimestrul trei ...

NX PRINT SRL: Anunț de lansare a proiectului „CREȘTEREA INTENSITĂȚII DIGITALE A NX PRINT SRL”
24/12/2024 08:59

  COMUNICAT DE PRESĂ Data: 24.12.2024 ANUNT DE LANSARE A PROIECTULUI „CRESTEREA INTENSITĂTII DIGITALE A NX PRINT SRL”, COD SMIS 321055

Un avion al companiei Swiss Air a aterizat forțat în Austria. Decolase din București
23/12/2024 21:13

O cursă a companiei elveţiene Swiss Air care decolase de la Bucureşti cu destinaţia Zurich a fost nevoită să aterizeze luni la Graz, in Austria, după ce, potrivit presei, ar fi fost detectat fum in cabin ...

NX PRINT SRL: Anunț de lansare a proiectului „CREȘTEREA INTENSITĂȚII DIGITALE A NX PRINT SRL”
23/12/2024 09:50

 COMUNICAT DE PRESĂ Data: 23.12.2024 ANUNT DE LANSARE A PROIECTULUI „CRESTEREA INTENSITĂTII DIGITALE A NX PRINT SRL”, COD SMIS 321055

Ilie Bolojan, despre tăierea veniturilor: Problema nu este că cineva nu doreşte să indexeze salarii sau sporuri, ci să gândeşti dacă ai resursele financiare
23/12/2024 00:19

Preşedintele interimar al PNL, Ilie Bolojan, a declarat, duminică seară, că la anul trebuie avut grijă ca deficitul care este foarte mare să nu crească şi mai mult. ”Problema nu este ca cineva nu dore ...

Se schimbă plata cu cardul. Ce lege a promulgat Iohannis
22/12/2024 22:05

Se schimbă plata cu cardul. Presedintele Klaus Iohannis a promulgat legea care modifică regulile pentru emiterea bonurilor fiscale pentru plăti cu cardul. Conform noilor reglementări, comerciantii nu mai su ...

Raport SRI și SIE: Oamenii Rusiei, implicați în preluarea E.ON de către compania de stat din Ungaria
21/12/2024 10:50

O tranzactie de mari proportii se pregăteste pe piata de energie. Compania E.ON, principalul furnizor de energie din Romania ar putea fi cumpărată de către MVM, compania de stat din Ungaria. La Guvern s-au ...

 Comunicat de presa - Eficientizare energetica Spitalul Clinic de Recuperare
21/12/2024 09:30

 Comunicat de presa - Eficientizare energetica Spitalul Clinic de Recuperare

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei