La mulți ani, de 15 ani, Open Mind România!

319382783_569309925007999_2621089723054665942_n
318779960_1120848678597635_1739981917900029169_n

Dimensiune font:

| 17-12-2022 10:05

 Dacă cineva ți-ar spune că următorii 15 ani ți-i vei petrece într-o singură companie, ce fel de companie ar fi? 

Știu...ai dreptate, primul gând al tău este: „15 ani? Eu nu știu ce fac luna următoare...” Dar dacă treci peste asta, ce ți-ai răspunde? Ce fel de job te-ar face să rămâi într-un singur loc timp de 15 ani?

 

Probabil mulți veți gândi „un job bine plătit”! De obieci este primul motiv, dar clar nu poate fi niciodată singurul...cel puțIn nu pe o perioada de 15 ani. Și atunci ce e?

 

La început poate fi ideea de a face ceva, ideea de a învața ceva nou, de a avea experiență. Sau poate este prima companie care te-a contactat dintre toate la care ai aplicat. Poate fi zâmbetul recepționerei, încrederea pe care ți-o inspiră recruterul sau simpaticul trainer, persoanele cu care intri prima dată în contact sau poate fi o chestie banală ca amplasamentul clădirii. Desigur poate fi.. dar după?

 

Pot fi colegii, team-leaderii, managerii, dar nimeni și nimic din ce este enumerat mai sus nu e atât de simpatic sau atractiv încât să te țină acolo 15 ani. Știm că până și o relație după 2 ani începe să-și piardă parfumul și nebunia, dar după 15 ani?

 

Obișnuința, îmi țipă în ureche un gând urâcios. Da, e și ăsta un aspect dar nu definitoriu, căci vorba romanului „orice învăț are și dezvăț”.

 

E mai simplu. La început orice job pare greu, complicat până devine mai simplu, toți știm asta pentru că ne-am obișnuit cu schimbarea sau măcar cu ideea de schimbare. Ba chiar toți experții îți spun că la 5 ani este recomandat să schimbi jobul, altfel îți poți distruge cariera. Să-i credem?

 

Poate fi oare frica de a pierde o oportunitate? Vizezi un post intern sau deja ai fost promovat și nu îți doreșți să o iei din nou de la zero în altă companie. Uneori tocmai această frică te poate împiedica însă să întâlneșți alte oportunități.

 

Familiaritatea: cunoșți produsul, cunoșți modul de lucru, colegii, șefii, clienții. Da, ar putea fi. Dar să nu uităm că până și adolescentul la 18 ani tot pleacă de acasă la maturitate, oricât și-ar iubi familia.

 

Am întrebat deci colegii care sunt cele 3 TOP MOTIVE care i-au reținut în companie atât de mult timp. Sunteți sigur curiosi să știți ce au răspuns! 

 

 

· „...Am fost ales! Am fost ales sa cresc, să învăț și să fiu OM! Am ales LIBERTATEA, INDEPENDENTA, sa fac ceea ce-mi place. Adio, RUTINA! Semnat, OM.”

· „Am venit aici la recomandarea unui fost coleg care a spus lucruri frumoase despre aceasta firmă și am rămas alături de voi pentru ca m-am convins ca așa e!”

· „O familie mare și frumoasă unde te simți ca acasă!”

· „ Persoanele de aici sunt mereu dispuse să ajute, indiferent de situație.”

· „Am căutat un loc de muncă stabil, primul meu loc de muncă care m-a format ca adult.”

· „Imi doream o schimbare, nu știam când am venit despre ce e vorba, dar m-a atras, am rămas deoarece este antrenant, învăț mereu ceva nou, colegi minunați!”

· „OM? A doua familie, a doua casă, oameni frumoși, corecti și deschiși! Sunt cu voi de 10 ani...astazi vă zic „ La mulți ani!”, se putea de la început însă nu v-am cunoscut.”

· „Am ales să mă alatur echipei Open Mind deoarece găsesc lucrul cu clienții în acest domeniu ceva potrivit pentru mine, continui să fac parte din acest colectiv deoarece îmi place mediul și colegii pe care ii am.”

· „Am venit pentru un loc de munca DAR am rămas pentru grup, colegi frumoși și minunați!”

· „Am rămas în aceasta firmă pentru ca am un scop și un vis.”

· „Am ales să rămân fiindcă mă simt extraordinar să lucrez într-o echipă. Open Mind mi-a oferit oportunitatea de a invăța să mă deschid cu ușurința și de a a rezolva orice situație fără probleme.”

· „A fost o provocare pentru mine, nu am constientizat la început cu ce se mănâncă meseria asta și nu mă așteptam să fiu în continuare aici de aproape 12 ani. Se vede că mi-a plăcut!”

· „Am dorit o schimbare! Îmi place competiția, îmi place lucrul în echipă!”

· „Pentru că este o companie extraordinară, oameni minunați și sper sa ies la pensie din această companie!”

· „Pentru ca sunt statornică, îmi place sa evoluez, pentru colegi, conducere și uite așa îmi trebuie buletin de OM, ei fac 15 ani, eu 14!”

· „Comunitatea unică, colegi minunați, atmosferă de familie.”

· „Cineva m-a convins ca pot și se pare că pot încă!”

 

 

Desigur sunt doar câteva mesaje pe care ni le-au trimis angajații Open Mind, mesaje pentru care vă mulțumim tuturor! Pe lângă motivele enumerate mai sus, cele mai recurente au fost: STABILITATEA, DEZVOLTAREA PROFESIONALA, FLEXIBILITATEA, SERIOZITATEA, ATMOSFERA, OPORTUNITATILE, STAFF-UL, SUSTINEREA, INTELEGEREA, COMUNITATEA OM IN GENERAL și nu în ultimul rând OAMENII! FRUMOSI, PRIETENOSI, AMUZANTI, DE PRET, FAINI, DESTEPTI, SARITORI și VESELI!

 

Se pare ca succesul, dincolo de toate, este garantat în fiecare organizatie doar de OAMENII ei! Deci La mulți ani de 15 ani, Open Mind, La mulți ani, vouă, oamenilor din această companie!

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:49

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
La IRO Iași există un loc special destinat colectării medicamentelor neutilizate sau expirate
27/11/2024 10:12

La IRO Iasi există un loc special destinat colectării medicamentelor neutilizate sau expirate Începand de luni, a fost amenajat un spaţiu special la parterul Institutului Regional de Oncologie (IR ...

1 Decembrie la Iași de Ziua Națională a României: programul manifestărilor oficiale și  ce restricții de circulație avem
26/11/2024 12:58

Ziua Natională a Romaniei, duminică, 1 decembrie, va fi marcată la laşi printr-o serie de manifestări oficiale de tradiţie, dar şi prin deschiderea amenajărilor specifice organizate de Primăria Munic ...

Cum va fi vremea până la Crăciun? Meteorologii au anunțat ce temperaturi vom avea
25/11/2024 11:49

Meteorologii au publicat estimările pentru următoarea lună, oferind primele indicii despre cum va fi vremea in preajma sărbătorilor de iarnă. Conform prognozei, săptămana de ajun aduce temperaturi nor ...

Anunțuri audio, în timp real, în toate stațiile de așteptare ale CTP Iaşi
22/11/2024 14:36

Anunturi audio, in timp real, in toate statiile de asteptare ale CTP Iaşi Compania de Transport Public Iasi a implementat 120 de sisteme audio moderne in toate statiile de transport public din oras, destinat ...

IAŞUL, INIMA ROMÂNIEI SUVERANE!
20/11/2024 10:43

 IAŞUL, INIMA ROMÂNIEI SUVERANE!  Ieseni, dacă v-ati săturat de promisiuni desarte si politicieni care se tin doar de scaun, este timpul să luati atitudine! Candidaţii Partidului S.O.S. Ro ...

Ei sunt noii consilieri locali ai municipiului Iași! Primarul Mihai Chirica va trebui să colaboreze cu 21 de bărbați și 6 femei în următorii 4 ani
01/11/2024 14:07

  Ei sunt noii consilieri locali ai municipiului Iasi! Primarul Mihai Chirica va trebui să colaboreze cu 21 de bărbati si 6 femei in următorii 4 ani  

Schema detaliată a înșelătoriilor cu terenuri. Nume grele în dosarul procurorilor
30/10/2024 18:22

 Procurorii au cerut ieri arestarea şefului grupului Cătălin Gheorghiţă Sandu, a avocatului Alexandru Tudor Bernic şi a notarului Răzvan Ionuţ Costin, dar judecătorii i-au plasat sub control judic ...

O companie din Iași va opera primele trenuri Intercity private pe rețeaua feroviară din România
21/10/2024 15:15

O companie din Iasi va opera primele trenuri Intercity private pe reteaua feroviară din Romania O companie din Iasi va opera primele trenuri Intercity private pe reteaua feroviară din Romania. Începan ...

AMENAJAREA PISCICOLĂ SCHITU-DUCA
03/07/2024 07:54

 Amenajarea piscicolă Schitu Duca este in administrarea R.N.P. - Romsilva, Directia Silvică Iaşi, Ocolul Silvic Lunca Cetătuii.        La Schitu Duca este singura am ...

Veselie și optimism până la următorul Crăciun.
08/12/2023 12:00

Sambătă, regal muzical de colinde, la Palas, oferit de Filarmonica „Moldova” Iaşi  În decembrie, ansamblul Palas ne propune să marcăm sărbătorile de iarnă in mod clasic, cu emoti ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei