Câștigă încrederea partenerilor de business folosind asigurările de garanții, cea mai sigură cale către succesul în afaceri

Dimensiune font:

| 19-10-2023 13:28

Mediul de business este unul extrem de dur și de concurențial, de aceea doar companiile  care oferă cele mai bune servicii și execută cele mai bune lucrări rezistă în piață și au succes. Iar succesul vine din încrederea partenerilor și din garantarea calității a serviciilor și lucrărilor prestate.

 

Nicio bancă nu va lucra cu o firmă care nu și-a plătit datorii anterioare și niciun client nu va încheia contract cu o companie care nu oferă calitatea și garanția lucrărilor pe care le face.  Iar când între succesul sau insuccesul unei afaceri se află o linie de demarcație extrem de subțire reprezentată de încredere, să obții această încredere din clienților ar trebuie să na unul dintre principalele direcții de dezvoltare strategică.

 

Calitatea lucrărilor și serviciilor, respectarea termenelor de predare, promptitudine, idei inovative, toate acestea sunt esențiale în câștigarea încrederii partenerilor de afaceri. Și pentru ca lista să fie completă, ea trebuie să conțină și o serie de asigurari de garantii, care să întărească sentimentul de încredere și siguranță din partea clienților.

 

Ce sunt asigurările de garanții și cum te ajută în afaceri?

 

Asigurările de garanții reprezintă instrumente extrem de utile, care te pot ajuta atunci când închei diferite contracte cu partenerii de afaceri. Orice companie care încheie contracte cu statul sau cu alte companii private poate avea nevoie de diverse tipuri de garanții. Aceste tipuri de asigurări sunt utile deopotrivă antreprenorilor, dar și marilor companii și sunt utilizate ca instrumente de garantare pentru orice fel de contracte de achiziții publice sau private și ajută la păstrarea lichidităților, evitând astfel blocarea unor sume de bani în depozite colaterale solicitate de bănci pentru emiterea unor eventuale scrisori de garanție.

 

Varianta cea mai bună de a alege asigurarea care se potrivește cel mai bine tipului de activitate pe care o desfășori sau contractului pe care îl ai în derulare este să apelezi la un broker de asigurări. 

 

Tipuri de asigurări de garanții

 

Astfel, în funcție de nevoile tale, poți opta pentru o poliță de asigurare de garanție, cele mai uzuale fiind garanțiile vamale sau de bună plată, garanțiile de participare la licitație, de bună execuție, de mentenanță sau întreținere, de returnare a avansului, dar și garanții de reținere, de antrepozit fiscal sau garanție pentru utilizarea fondurilor europene nerambursabile. Toate acest tipuri de garanții fac parte din portofoliul Leader Team Broker, care lucrează cu peste 25 de societăți de asigurare și oferă produse unice și inovative, potrivite cu nevoile fiecărui client în parte.

 

În consecință, asigurările de garanții au mai multe avantaje și sunt perfect adaptabile oricărei companii care face business cu statul sau cu companii private. În primul rând, aceasta poate fi folosită în loc de scrisoare de garanție, eliminând riscul de blocare a fondurilor. De asemenea, garanția se emite rapid și eficient de către o societate de asigurări. Așadar, dacă participi la o procedură de atribuire pentru un contract de achiziție publică sau ai câștigat o licitație cu obiect contract de achiziție publică, dacă ai nevoie de lichidități și nu dorești blocarea acestora la dispoziția beneficiarului, dacă vrei o alternativă la scrisoarea de garanție bancară sau dacă dorești să garantezi pentru o bună execuție a lucrării tale, asigurările de garanții sunt cea mai bună soluție pentru a obține succesul afacerii tale pe care îl țintești și care facilitează obținerea încrederii din partea partenerilor de business.


 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Rugăciuni pentru sănătatea familiei! Rostește-le în fiecare zi și îți vor aduce bunăstare!
15/04/2025 13:18

În vremuri tulburi, ne putem regăsi linistea in rugăciuni pentru sănătatea familiei. Acestea fac adevărate minuni dacă le rostim cu inima deschisă către Dumnezeu si dacă ne punem toată nădejdea ...

Furt nesimțit din bani publici: 'Afacere' de milioane de euro, cu doar o zi înainte de pensionare
15/04/2025 12:01

 Potrivit procesului-verbal al Comitetului Tragsa din Castilla y León, consultat de ABC, cazul vizează un membru influent al structurii sindicale interne, care implinise deja varsta legală de ...

Cum pariază oamenii în diferite părți ale lumii?
15/04/2025 09:36

 Ai tot auzit povesti cu tipi care-si incearcă norocul la pariuri sportive sau la tot felul de jocuri si te-ai gandit că poate, candva, o să-ti incerci si tu sansa. Unii se laudă că au dat lovitura cu ...

Două alimente care nu se mănâncă în Săptămâna Mare. Tradiții populare cu semnificații profunde înainte de Paște
14/04/2025 11:06

Pe langă rugăciune, spovedanie si participarea la Denii, Săptămana Mare aduce si o serie de obiceiuri si traditii transmise din generatie in generatie. Printre acestea se numără si o practică mai putin ...

Diminețile în care nu te grăbești: ritualuri pentru suflet
14/04/2025 05:45

Sunt dimineti in care ora nu te aleargă. În care nu suni alarma de trei ori, nu alergi după autobuz si nu inghiti cafeaua pe fugă. Sunt dimineti rare, dar nepretuite – acelea in care ai timp să ...

Beauty therapy. Cum ajută machiajul terapeutic femeile care trec prin chimioterapie
13/04/2025 12:01

În Romania, initiativele de machiaj terapeutic si beauty therapy prind contur, tot mai multe ONG-uri si voluntari alegand să aducă frumusetea acolo unde, de multe ori, doar lupta pentru supravietuire pa ...

 Cât costă o boxă de spălătorie auto self-service? Ghid complet pentru antreprenori
11/04/2025 12:13

 Cat costă o boxă de spălătorie auto self-service? Ghid complet pentru antreprenori  Spălătoriile auto self-service au devenit tot mai populare in randul antreprenorilor care doresc să-si desc ...

46 de persoane descoperite de ITM fără contracte de muncă în două fabrici de confecţii din Brăila / S-au dat amenzi de 450 de mii de lei
10/04/2025 12:23

Inspectorii din cadrul Inspectoratul Teritorial de Muncă Brăila au descoperit, la inceputul lunii aprilie, 46 persoane care munceau in două fabrici de confecţii fără a avea incheiate contracte individuale ...

Cele mai fiabile mașini pentru utilizare comercială
10/04/2025 10:12

Cele mai fiabile masini pentru utilizare comercială Dacă detii sau administrezi un business care depinde de transport zilnic – fie că e vorba de livrări, interventii, constructii sau servicii m ...

08/04/2025 17:52

 O veste dură loveste industria grea din vestul Romaniei. Fabrica de vagoane marfă Astra Rail Industries din Arad se va inchide, iar aproape toti angajatii vor fi concediati.   "Cutremur econ ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei