„Încrederea joacă un rol important în orice afacere te implici”

Dimensiune font:

| 19-05-2024 16:44

 * dialog cu Carmen Belcescu, fondatoarea unui business în domeniul customer services

 În era contemporană, caracterizată de o competitivitate accentuată și de o piață globalizată, afacerile de servicii pentru clienți (customer services) au devenit un pilon esențial pentru succesul oricărei companii. Serviciile pentru clienți reprezintă interacțiunile dintre o companie și clienții săi, având scopul de a asigura satisfacția acestora prin oferirea de suport, rezolvarea problemelor și furnizarea de informații relevante. Serviciile pentru clienți sunt vitale pentru menținerea și creșterea bazei de clienți a unei companii. Ele reprezintă adesea primul punct de contact între client și companie, influențând direct percepția clientului asupra brandului. Un serviciu excelent pentru clienți poate transforma o experiență negativă într-una pozitivă și poate fideliza clienții, generând astfel loialitate pe termen lung.

O experiență negativă poate fi distribuită rapid pe rețelele sociale, afectând reputația companiei

Pe de altă parte, servicii pentru clienți de slabă calitate pot deteriora relația cu clientul și pot duce la pierderea acestuia. În era digitală, în care recenziile și feedback-ul sunt ușor accesibile publicului larg, impactul serviciilor pentru clienți este și mai evident. O experiență negativă poate fi distribuită rapid pe rețelele sociale, afectând reputația companiei. Despre toate aceste detalii am discutat cu dna Camrne Belcescu, fondatoarea unei companii ieșene din acest domeniu.

- Cum ați deci să lansați un business în acest domeniu?

- Am vrut să folosesc experiența mea de peste 20 de ani de interacțiune cu clienții (B2C și B2B) și conștientizarea beneficiilor financiare și de imagine  pe care le poate obține o organizație ce oferă servicii superioare.   M-am specializat în managementul experienței clienților, am obținut anul trecut certificarea CCXP ( Customer Experience Professional Association), a 5 -a astfel de certificare din România, ce validează cunoașterea și aplicarea metodologiilor folosite de profesioniștii  din acest domeniu în plan internațional. Am oferit servicii în sectorul terțiar, predominant în sfera educației,  în retail,  în Horeca și în Beauty/ Sănătate,  domenii în care experiența oferită clienților acționează ca un adevărat diferențiator. Deși managementul experienței clientului nu se limitează la aceste zone,  nu am avut încă provocări din alte domenii de activitate

- Care este cea mai mare provocare a businessului dvs?

- Poate cea mai importantă provocare este slaba conștientizare a  beneficiilor pe care le poate aduce o strategie corectă  de Customer Experience, fie în termeni de creștere a cifrei de afaceri fie în termeni de scădere a costurilor.  În multe cazuri, companiile au o abordare mai degrabă reactivă, adică reacționează  pentru a rezolva anumite situații, însă fie din lipsă de resurse, fie din lipsă de date, nu încearcă să înlocuiască această abordare cu una proactivă.

 O a doua  provocare este lipsa măsurării indicatorilor de satisfacție a clienților,  sau acolo unde se măsoară, acest lucru se face in mare parte  în  departamente diferite iar datele nu sunt  conectate intre ele.  Ideal ar fi să fie și corelate cu alti indicatori de business, pentru că atunci o companie ar vedea  tendințe și tipare mult mai rapid . E ca atunci când ai gripă, dar  în loc să iei un remediu antigripal, tratezi simptomele in mod separat, luând remedii diferite pentru durerile de cap și durerile musculare .

Aceste doua provocări sunt oarecum legate între ele, nu măsori nu poți vedea beneficiile pe care le poți avea  prin aplicarea diferitelor metode de creștere a satisfacției a clienților. Încet încet însă, companiile devin mai receptive la  relația  critică intre creșterea vânzărilor si  satisfacția clienților precum și la necesitatea implementării unei strategii pentru  experiența clienților.

- Puteți să ne oferiți câteva exemple de succes sau studii de caz în care ați îmbunătățit semnificativ experiența clienților?

- Pentru una din companiile din sectorul educației cu care am lucrat, după colectarea și analiza datelor despre clienți, după studierea competiției și efectuarea unei analize Swot am identificat multiple oportunități de îmbunătățire: am identificat un nou avatar client și am  adus rafinat avatarele existente, ceea ce a dus la reducerea cheltuielilor de marketing și la direcționarea mai eficientă a acestora. Prin maparea parcursului clientului,  am identificat necesitatea adaptării unor produse existente astfel încât ele  să corespundă mai bine nevoilor clienților și realității pieței. Pentru a asigura consistența  serviciilor, am creat o grilă internă de calitate. Pentru o altă companie, tot în sectorul educației, am făcut redesign de prezentare de servicii pentru clienți aflați în stadiul de considerare, astfel încât să poată înțelege mai bine serviciile și să ia decizia de cumpărare.

În cazul unui showroom de mobilă, am făcut o analiză și re-design pe procesul de livrare. În urma analizei procesului existent și a unor nemulțumiri ale clienților, am constat că se putea optimiza, printr-o simplă programare telefonică a livrării, atât costul transportului, cat și timpul personalului dar și satisfacția clienților.

Pentru același showroom, aplicând o metodă a prelua datele celor care vizitează spațiul, dar nu cumpără am redus cheltuielile de marketing.

„Încrederea joacă un rol important, mai ales în segmentul B2B

- Ce feedback primiți cel mai frecvent de la clienți și cum răspundeți acestuia?

- Tratez cu mare seriozitate orice feedback primit si chiar daca e pozitiv,  caut tot timpul sa aflu ce aș putea îmbunătăți.

Customer services este un pilon important  în Customer experience și se referă la totalitatea interacțiunilor pre și post vânzare, deși  în mentalul romănesc, custoomer service sau serviciile clienți sunt asociate în general serviciilor post achiziție. Anul trecut s-a desfășurat la București prima conferință de Customer Experience din România, unde am văzut un interes  crescut al companiilor  pentru acest domeniu.  Dacă în momentul de față, companiile mai mari sunt cele care măsoară și înțeleg importanța înțelegerii experienței clienților, sunt convinsă că   peste 5 ani  din ce în ce mai multe organizații antreprenoriale vor ajunge să înțeleagă  utilitatea folosirii metodologiilor de customer experience. pentru a obține avantaje competitive.

-  Într-un domeniu atât de competitiv, este greu de păstrat clienții. Cum reușiți să-i determinați să vă fie alături?

- Încrederea joacă un rol important, mai ales în segmentul B2B în care activez. Pun mare preț pe confidențialitatea informațiilor care mi se încredințează  și pe corectitudine în relația cu partenerii. De asemenea, încerc să rămân apraope, chiar și după încheierea ccolaborării și dacă am posibilitatea să mai ajut ulterior, o fac!

- Cine este femeia din spatele biroului de afaceti? Cum vă definiți?

- Încerc să jonglez cu cele trei roluri majore pe care le am (mamă , soție și profesionist CX) lucru care nu mi-e întotdeauna simplu și, de altfel, nici nu-mi iese întotdeauna așa cum mi-aș dori.  Sunt insă extrem de recunoscătoare pentru familia pe care o am!  Pot spune despre mine că sunt o optimistă în esență și reusesc să  vad  luminița de la capătul tunelului chiar și in cele mai gri zile!

Într-o lume din ce în ce mai competitivă, afacerile se confruntă cu provocarea constantă de a atrage și de a reține clienți. În acest context, serviciile pentru clienți joacă un rol crucial. Customer service, sau serviciile pentru clienți, se referă la activitățile și procedurile prin care o companie interacționează cu clienții săi, asigurându-se că nevoile acestora sunt îndeplinite și că experiențele lor sunt pozitive. Aceste interacțiuni pot avea loc înainte, în timpul și după achiziția unui produs sau serviciu. Unul dintre principalele beneficii ale unor servicii excelente pentru clienți este fidelizarea acestora. Clienții mulțumiți sunt mult mai probabil să revină și să facă achiziții repetate, reducând astfel costurile asociate cu atragerea de noi clienți. Conform studiilor, este de cinci ori mai costisitor să atragi un nou client decât să păstrezi unul existent. Prin urmare, investiția în customer service poate duce la economii semnificative pe termen lung.

Reputația unei companii este strâns legată de modul în care aceasta își tratează clienții. Recenziile și recomandările pozitive sunt adesea rezultatul unor experiențe excelente de customer service. În era digitală, unde informațiile se răspândesc rapid prin intermediul rețelelor sociale și al site-urilor de recenzii, o reputație bună poate atrage noi clienți și poate consolida poziția pe piață a unei companii.

Într-un mediu de afaceri saturat, diferențierea față de competitori poate fi o provocare. Customer service de calitate poate servi ca un diferențiator cheie. Clienții sunt dispuși să plătească mai mult pentru produse și servicii de la companii care oferă o experiență superioară de customer service. Acest aspect poate crea un avantaj competitiv puternic și poate stimula loialitatea clienților.

Interacțiunile cu clienții oferă companiilor feedback valoros despre produsele și serviciile lor. Acest feedback poate fi utilizat pentru a face îmbunătățiri continue și pentru a inova, asigurându-se că ofertele companiei rămân relevante și de înaltă calitate. Prin ascultarea activă a clienților, companiile pot identifica rapid problemele și pot implementa soluții eficiente.

 A consemnat Maura ANGHEL

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:52

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Un hârlăuan e ţinut „în joc de glezne” de către judecători
08/04/2025 08:00

 Nimeni altcineva nu poate şti cu exactitate ce s-a intamplat acum opt ani intre Marian L. şi Gheorghe S. din comuna Scobinţi. Singurul lucru cert e dat de cele scrise in certifiatele medico-legale pe c ...

„Vom muri mai repede şi vom fi tot mai bolnavi”. Zeci de comune ar putea rămâne fără medic de familie!
08/04/2025 07:23

* in judetul Iasi, la această dată, autoritătile din patru comune nu reusesc să convingă vreun medic de familie să preia serviciile medicale locale * e vorba de Cucuteni, Hărmănesti, Horlesti si Răchit ...

În Iași, la Pașcani și Hârlău a fost lansat „Raftul cu bunătăți locale”
08/04/2025 07:13

* specialistii subliniază că sustinerea micilor producători trebuie să vină atat prin stiintă si inovatie, cat si prin implicarea retailerilor, prin crearea de spatii speciale dedicate produselor locale, ...

Iașul nu-i „o fundătură”!
08/04/2025 07:11

* administratorul unui site a scandalizat asociatiile civice pro-autostradă * „Acest personaj considera deunăzi in cadrul unui podcast că Moldova este o fundătură, avand o atitudine ofensatoare si xe ...

Peste 84.000 de ieșeni primesc pensia mărită
08/04/2025 07:11

* distribuirea ajutoarelor financiar destinate pensionarilor pentru sărbătorile pascale a inceput * in mod obisnuit, pensiile ajung in posesia seniorilor in perioada 1-13 aprilie, dar cei care primesc pensia ...

Prăpăd pe autostrada către Iași: fondurile sunt epuizate, iar gradul de supracontractare a depășit 400%!
08/04/2025 07:09

* „Dacă procedurile de licitatie nu sunt lansate pană la sfarsitul anului 2025, finalizarea acestor loturi pană in 2030 devine incertă. Spitalul Regional de Urgentă din Iasi va rămane fără conexiu ...

Un adolescent din Strunga și-a anunțat planul de suicid la Telefonul Copilului. A fost salvat în ultimul moment!
08/04/2025 07:09

  * un politist de la a discutat telefonic cu minorul, reusind să-l convingă să renunte la gestul său, să iasă din pădure si să rămană intr-o zonă sigură pană la sosirea echipajelor de salvar ...

O primărie din Iași, falimentată de deciza judecătorilor. Mașina primarului, confiscată
08/04/2025 07:00

* executorul judecătoresc a confiscat masinile Primăriei Băltati! * acesta a pus in aplicare o decizie a Curtii de Apel Iasi, care a stabilit că  primarul din Băltati a generat unei societăti comerci ...

Visul oricărui inculpat: confirmarea renunțării la urmărirea penală
08/04/2025 06:35

 În primul trimestru al acestui an, judecătorii de cameră preliminară din cele şapte instanţe ale judeţului (Judecătoriile Iaşi, Paşcani, Harlău, Răducăneni, Curtea de Apel, Tribunalul Ia ...

Rezultatele la simularea Bacalaureatului vor fi comunicate marți
08/04/2025 06:31

Rezultatele la simularea Bacalaureatului vor fi comunicate marti, conform calendarului aprobat de Ministerul Educatiei si Cercetării. Simularea Bacalaureatului a inceput pe 24 martie cu proba scrisă la Limba ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei