Firmele de telefonie şi utilităţi, în topul reclamaţilor
Dimensiune font:
* în această perioadă, au fost înregistrate 244 de plângeri în judeţul Neamţ
Serviciile de telefonie, furnizarea energiei electrice, facturile la apă şi gaz au dat mari bătăi de cap nemţenilor în primele trei luni ale acestui an, motiv pentru care reclamaţiile au curs la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC). „În această perioadă, au fost înregistrate 244 de reclamaţii, aproximativ 60% dintre acestea fiind la adresa furnizorilor de servicii de telefonie mobilă şi fixă, energie electrică, gaz, reţea de apă şi canalizare”, au precizat reprezentanţii CJPC.
În cazul furnizorilor de telefonie, oamenii reclamă nerespectarea contractelor sau aparate care se strică în perioada de garanţie. De asemenea, nemţenii sunt nemulţumiţi de întreruperile dese în furnizarea energiei, contoare şi apometre defecte, facturi ridicate la gaz, apă. Nici serviciile de internet nu sunt prea bune. De cele mai multe ori, nu sunt asiguraţi parametrii declaraţi în contracte, iar clienţii se plâng că serviciile sunt de proastă calitate. În cazul produselor defecte, lucrurile sunt mai uşor de rezolvat, deoarece acestea pot fi înlocuite, însă totul devine mai complicat atunci când e vorba de servicii. Şi asta pentru că, de multe ori, consumatorii semnează contractele fără să le citească în întregime.
Ingrid Ciofoaia
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau