Black Friday, așteptat cu sufletul la gură la Iași

1reduceri

Dimensiune font:

| 08-11-2023 00:19

* ieșenii așteaptă cu sufletul la gură Black Friday, de pe 10 noiembrie, iar acest lucru se observă și din încasările magazinelor * conform comercianților, luna noiembrie se bate, cot la cot, cu perioada sărbătorilor de iarnă când vine vorba despre cumpărături * chiar dacă auzim, tot mai des, că puterea de cumpărare a românilor este într-o continuă scădere, psihologii susțin că există o serie de motive pentru care clienții doresc să demonstreze contrariul

În fiecare an, luna noiembrie aduce reduceri la mii de produse, iar magazinele din România prezintă oferte care mai de care mai atrăgătoare. Ieșenii sunt și ei printre cei care așteaptă, cu sufletul la gură, reducerile la produsele preferate. Astfel, nu este de mirare că încasările magazinelor din oraș cresc considerabil în această perioadă a anului. Totodată, susțin comercianții, crește și numărul ieșenilor care aleg să achiziționeze produsul dorit în rate. „În fiecare an, de Black Friday, vânzările cresc considerabil. Putem spune că, în anii trecuți am înregistrat vânzări cu 30% sau chiar 40% mai mari în noiembrie față de celelalte luni ale anului. Doar luna decembrie poate intra în competiție cu Black Friday, când clienții aleg să caute cadouri. Cu toate acestea, mulți cumpără cadourile pentru Crăciun încă din această perioadă, încercând să beneficieze de reducerile de Black Friday”, au precizat reprezentanții unui magazin de electronice și electrocasnice din Iași.

Ratele nu îi mai sperie pe ieșeni

Conform vânzătorilor, lipsa banilor nu îi împiedică pe ieșeni să achiziționeze produsele dorite. Astfel, mulți dintre clienți optează pentru plata în rate pentru a beneficia de reducerile existente de Black Friday. „Avem foarte mulți clienți care aleg să plătească produsele în rate, există tot felul de oferte avantajoase. Astfel, cei care chiar își doresc să cumpere un anumit lucru, au la dispoziție o gamă largă de variante de creditare. Deci, lipsa banilor nu mai reprezintă un impediment pentru clienții români. În luna noiembrie constatăm, în fiecare an, că și numărul clienților care optează pentru rate crește considerabil”, au adăugat reprezentanții magazinului.

Cum explică psihologii fenomenul Black Friday

Chiar dacă auzim, tot mai des, că puterea de cumpărare a românilor este într-o continuă scădere, psihologii susțin că există o serie de motive pentru care clienții doresc să demonstreze contrariul. „Black Friday este un adevărat fenomen, există oameni care așteaptă acest lucru tot anul, pentru a achiziționa ceea ce își doresc. De multe ori, oamenii cumpără și lucruri care nu le sunt cu adevărat utile. Dar aici intervine plăcerea de a cumpăra ceva nou, de a avea un lucru pe care ți-l dorești poate doar într-un anumit moment. Este cunoscut faptul că prin cumpărături multe persoane reușesc să scape de stres, să se relaxeze și să se bucure de anumite lucruri. Faptul că există persoane care se îndatorează pentru a avea un bun este îngrijorător. Ratele, creditele, toate aceste lucruri care au devenit o obișnuință pentru români, nu sunt altceva decât factori generatori de stres. Chiar dacă nu realizăm acest lucru pe moment, mulți dintre noi conștientizează pe parcurs”, a precizat Andreea Coman, psiholog clinician. Cristian ANDREI

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Ion Neculce, cu sediul administrativ in sat Razboieni, F.N., judetul Iasi, telefon 0232/710.880, email: office@primaria- ionneculce.ro, cod fiscal 4541050. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -teren in suprafata de 2.539 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr.cadastral 62719, Carte funciara 62720; -teren in suprafata de 2.539 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr. cadastral 62720, Carte funciara 62720; -teren in suprafata de 1.374 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr.cadastral 62721, Carte funciara 62721; -teren in suprafata de 1.165 mp, situat in extravilanul satului Prigoreni, comuna Ion Neculce, nr. cadastral 62722, Carte funciara 62722; ce apartin domeniului privat al Comunei Ion Neculce, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. al Comunei Ion Neculce nr. 94/17.10.2024. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei sau electronic, prin e-mail: office@primaria- ionneculce.ro. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 18.11.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 26.11.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi, Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.11.2024, ora 09.30, Comuna Ion Neculce, sat Razboieni, F.N., judetul Iasi -etajul I -Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Iasi, Iasi, Str. Elena Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon 0332/403.647, fax 0332/435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.11.2024.
ÎCCJ, decizia privind pensiile care dă peste cap pensionarii din sistemul public. Este definitivă!
26/11/2024 19:03

Emiterea deciziei de pensionare determină incetarea de drept a raportului de serviciu, chiar dacă funcţionarul public a cerut suspendarea plăţii pensiei, a decis Înalta Curte de Casaţie şi Justiţi ...

Cheltuieli deductibile si cheltuieli nedeductibile fiscal în anul 2025
26/11/2024 10:56

  Cheltuieli deductibile În anul 2025, cheltuielile pe care companiile nu le pot deduce in contabilitate sunt, in general, reglementate de legislatia fiscală si de Codul Fiscal din Romania. Aceste ...

Leul a rezistat la rezultatele prezidențialelor
26/11/2024 09:54

Cel putin pană la inceputul săptămanii viitoare, cand se vor afla castigătorii alegerilor parlamentare, este de asteptat ca BNR să monitorizeze cu mare atentie evolutia monedei nationale, in timp ce actiun ...

ANUNT DE LANSAREA SESIUNII DE CERERI DE PROIECTE PENTRU M7: INVESTIȚII PENTRU EDUCAȚIE, FORMARE ȘI CRESTEREA GRADULUI DE OCUPARE ÎN MICROREGIUNEA “ASOCIAȚIA LEADER COLINELE MOLDOVEI” ÎN SPECIAL PENTRU MINORITATEA ROMĂ ȘI ALTE GRUPURI VULNERABILE”
25/11/2024 12:51

 ANUNT DE LANSAREA SESIUNII DE CERERI DE PROIECTE PENTRU M7: INVESTITII PENTRU EDUCATIE, FORMARE SI CRESTEREA GRADULUI DE OCUPARE ÎN MICROREGIUNEA “ASOCIATIA LEADER COLINELE MOLDOVEI” &Ic ...

ANUNȚ DE LANSARE A SESIUNII DE CERERI DE PROIECTE PENTRU Măsura 1: M1/6C INVESTIȚII ÎN INFRASTRUCTURA DE BANDĂ LARGĂ ȘI SOLUȚII PUBLICE DE E-GUVERNARE ÎN MICROREGIUNEA “ASOCIAȚIA LEADER COLINELE MOLDOVEI” – FONDURI EURI
25/11/2024 12:48

 ANUNT DE LANSARE A SESIUNII DE CERERI DE PROIECTE PENTRU Măsura 1: M1/6C INVESTITII ÎN INFRASTRUCTURA DE BANDĂ LARGĂ SI SOLUTII PUBLICE DE E-GUVERNARE ÎN MICROREGIUNEA “ASOCIATIA LEAD ...

C.A.P. ASO S.R.L., Pașcani derulează, începând cu data de 29 iulie 2024, proiectul „DEZVOLTAREA ACTIVITĂȚII SOCIETĂȚII C.A.P. ASO S.R.L. PRIN ACHIZIȚIE ECHIPAMENTE”, cod SMIS 317487
25/11/2024 09:51

 COMUNICAT DE PRESĂ Data: 25.11.2024 LA LANSAREA PROIECTULUI ”DEZVOLTAREA ACTIVITĂTII SOCIETĂTII C.A.P. ASO S.R.L. PRIN ACHIZITIE ECHIPAMENTE”  

 FINALIZARE PROIECT Titlul proiectului: “DEZVOLTAREA ACTIVITATILOR STOMATOLOGICE LA SC ESTETIC DENTAL SRL”
25/11/2024 09:00

 FINALIZARE PROIECT Titlul proiectului: “DEZVOLTAREA ACTIVITATILOR STOMATOLOGICE LA SC ESTETIC DENTAL SRL”

Viața la limită. România are cei mai săraci angajați din UE
24/11/2024 15:48

Romania detine un record trist in Uniunea Europeană: cel mai mare risc de sărăcie in randul salariatilor. Peste o treime din forta de muncă activă trăieste din salariul minim, iar pentru multi, acesta nu ...

Companiile germane din România se pregătesc de concedieri
24/11/2024 12:38

 Companiile germane din Romania anticipează o inrăutăţire a situaţiei economice, vor să reducă investitiile si se pregătesc de concedieri, arată chestionarul de conjunctură al Camerei de Comert ...

Taxă nouă pentru cei care stau la bloc
24/11/2024 11:27

 Iarna aceasta a venit la pachet cu un scandal de proportii. Primele facturi de sezon au inclus „taxa de teavă” si pentru cei cu centrale de apartament. Măsura, luată de Autoritatea National ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei