Motive pentru care este necesară revizia periodică la un service auto
Dimensiune font:
Sursa foto: Pixabay
Orice mașină, indiferent de vechime sau de obiceiurile șoferului în trafic, ajunge la un moment dat la un service auto. Indiferent dacă vorbim despre revizii tehnice sau mici reparații este important să îți cunoști drepturile în calitate de client astfel încât să beneficiezi de servicii de calitate și să plătești exact costul acestora.
Tocmai de aceea este important să se țină cont de câteva aspecte înainte de a lăsa mașina la service.
Motive pentru a vizita mai des un service auto
Siguranța este una dintre motivele principale pentru care mașina trebuie să beneficieze de revizii periodice. La service se vor efectua o serie de verificări prin care se depistează anumite probleme care ar putea exista. Cu cât sunt rezolvate mai rapid problemele cu atât scad șansele pentru ca acestea să se agraveze.
Reviziile periodice sunt esențiale mai ales în condițiile în care drumurile din România sunt destul de nesigure. Un autovehicul perfect funcțional poate să fie de un real ajutor în evitarea situațiilor de criză precum frânarea bruscă, accelerarea mai rapidă, viraje mai strânse și nu numai.
Chiar dacă există impresia că mașina nu are probleme, este recomandat ca preventiv să se efectueze o verificare a stării acesteia. Mai ales dacă este vorba să se parcurgă un drum lung în perioada imediat următoare.
În special șoferii care au depășit deja 10.000 de kilometri trebuie să aibă deja o colaborare cu un service auto. Cu cât distanța parcursă cu mașina este mai mare, cu atât mai crescute sunt șansele să apară diverse probleme de funcționare. La anumite intervale trebuie să se efectueze schimb de ulei, de filtre, de plăcuțe de frână, etc.
Anumite probleme pot să fie depistate doar prin efectuarea unei diagnoze complete efectuate la un service specializat. Reviziile periodice sunt vitale pentru orice mașină, tocmai de aceea nu este recomandat să fie omise.
La ce trebuie să se acorde atenție atunci când se apelează la un service?
Atunci când se ajunge cu o mașină în service, este important ca specialistul care se ocupă de aceasta să ofere un timp de remediere a defecțiunilor raportat la complexitatea operațiunilor. De asemenea, trebuie să informeze clientul asupra prețului pentru serviciile oferite.
De asemenea, trebuie să ofere factură care trebuie să conțină toate datele cu privire la serviciile oferite și costul total al acestora. În anumite situații, piesele de schimb trebuie comandate trebuie să se solicite garanția pentru acestea.
Service-ul este responsabil pentru orice defecțiune cauzată din vina proprie și trebuie să ofere despăgubiri în situația în care autovehiculul pățește ceva.
Sunt multe situații în care clientul nu este informat suficient și calitatea serviciilor lasă de dorit. Tocmai de aceea, este recomandat să se aleagă un service din timp. Cel mai bine este să se aleagă un service care poate să ofere o gamă largă de servicii, astfel încât să se evite drumurile de la un service la altul pentru a putea efectua reparațiile esențiale.
Lucrările neefectuate sau necorespunzătoare, dacă autoturismul nu este predat la timp, dacă au fost înlocuite piese originale fără înștiințarea clientului, nu se acordă garanție sau, mai rău, dacă autoturismul este furat, toate acestea sunt motive pentru a soma service-ul.
Colaborarea cu un service auto este esențială și recomandarea specialiștilor este aceea să se aleagă întotdeauna service-uri autorizate unde serviciile sunt corecte și de calitate.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau