Le-a pierit cheful de muncă!
Dimensiune font:
Ieri, în intersecţia de la CET şi pe pasarela Nicolina lucrau, laolaltă, opt muncitori. Singurul tronson cât de cât populat cu muncitori era cel cuprins între Ţesătura şi CET
Pe şantierul Nicolae Iorga - Doi Băieţi, unde se lucrează la modernizarea infrastructurii transportului electric, singurele zone unde vezi muncitori la treabă sunt intersecţia Bulevardului Tudor Vladimirescu - Calea Chişinăului şi tronsonul Ţesătura - CET. În intersecţia de la CET, ritmul pare unul încet întrucât, de o săptămână încoace, nu se lucrează decât la săparea fundaţiei. De altfel, ieri lucrau un singur utilaj şi doar patru oameni. În schimb, pe tronsonul Ţesătura - CET se remarcă o intensificare a ritmului lucrărilor. Muncitorii firmei Mari Villa (mai numeroşi în comparaţie cu cei de la Conest) au ajuns cu montatul şinei până aproape de intersecţia cu B-dul Tudor Vladimirescu. În paralel, pe acest tronson, continuă turnarea betonului între şine şi montarea bordurilor de granit. De asemenea, în intersecţia Ţesătura se pregătea ieri turnarea zidurilor de sprijin în curba spre Calea Chişinăului. Intensificarea ritmului de lucru este pusă de reprezentanţii RATP pe seama faptului că, începând cu 1 noiembrie, se doreşte să se reia circulaţia tramvaielor pe tronsonul Tudor Vladimirescu - Ţesătura - Podu Roş - Tg. Cucu - Copou. „Cel mai probabil se va circula în continuare cu autobuze pe traseul 8 şi cu traseul 7 de tramvai scurtat până în Tg. Cucu până la finalul lunii octombrie. Constructorul ne-a anunţat că intenţionează să finalizeze lucrările pe tronsonul Ţesătura - CET până la această dată, poate chiar şi mai devreme”, spune Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.
Aglomeraţie pe Vasile Lupu
În schimb, porţiunea Doi Băieţi - Pod Metalurgie pare abandonată. Săpăturile şi turnarea zidurilor de sprijin pe Vasile Lupu şi excavările din intersecţia Doi Băieţi nu au fost urmate de lucrările premergătoare montării şinei de tramvai. De altfel, traficul auto la primele ore ale dimineţii este infernal, pe sensul de mers dinspre Doi Băieţi spre Metalurgie coada de maşini întinzându-se pe minim 100 de metri. „Ne-au lăsat să ne batem capul pe un singur sens de circulaţie, iar ei stau cu şanţul ăsta neterminat. Vine iarna şi nu cred că se vor apuca de treabă”, spune un taximetrist ieşean. Dan CONSTANTINESCU
* * *
Nimic notabil pe pasarela Nicolina
Cât priveşte lucrările pe şantierul Pd. Roş - CUG, în prezent nu se lucrează decât pe pasarela Nicolina. Într-o săptămână nu se remarcă schimbări majore, lucrându-se în continuare la demontarea dalelor de beton ale liniei vechi. Ieri, aici lucrau un pickhammer şi patru muncitori. Lucrările sunt realizate de firma Conest.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau