Un sfert din extinderea proiectului Palas, rezervat antreprenorilor locali
Dimensiune font:
Unul dintre beneficii este reprezentat de faptul că vor fi asigurate locuri de muncă pentru 5.000 de angajaţi
Dezvoltatorul imobiliar Iulius Group, deţinut de Iulian Dascălu, va aloca 25% dintr-o suprafaţă de retail de 6.000 de metri pătraţi suplimentari în proiectul Palas din Iaşi antreprenorilor şi producătorilor locali. Compania investeşte 120 de milioane de euro în prezent pentru a extinde suprafaţa de retail a complexului din Iaşi. „Proiectul va include un concept de food market, cu restaurante, cafenele şi terase, o zonă de servicii, inclusiv medicale, dar şi locaţii ale producătorilor locali. Astfel, există oportunităţi pentru ca aceştia să facă parte dintr-un proiect unde vor lucra peste 5.000 de angajaţi, un public constant pentru businessurile lor, dar care va atrage şi locuitorii din proximitate”, spune Oana Diaconescu, head of leasing în grupul Iulius.
Pe lângă extinderea din Iaşi, Iulius are în lucru şi două proiecte noi, sub numele Family Market, cu o valoare totală a investiţiei de 16 milioane de euro. Şi acolo accentul cade tot pe iniţiativele locale, cele două centre comerciale fiind concepute ca platforme de promovare a producătorilor locali. „Există o preocupare încă de la formarea mixului de chiriaşi de a aloca spaţii pentru iniţiativele locale, fără a fi însă un criteriu de selecţie sau un target în prospectare”, mai spune oficialul Iulius Group.
Aproape de media naţională
În reţeaua de malluri Iulius, dar şi în proiectele Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara, antreprenorii locali vin din diferite domenii, de la alimentaţie publică, restaurante şi cafenele, până la modă şi servicii. Ponderea chiriaşilor locali în cadrul proiectelor Iulius, raportat la suprafaţa ocupată, este, în medie de 15,5%, iar a celor naţionali – de 18,4%.
De asemenea, la Palas Iaşi există o zonă dedicată special antreprenorilor locali, zonă care include de la concepte de carmangerii – cum sunt Meat Concept Store şi Kosarom, băcănia Cămara lui Baciu, cofetăria Blanca, patiseria Plăcintele Domneşti, produsele apicole Prisaca Bârnova, până la servicii de utilitate cotidiană.
Alte două proiecte similare în Miroslava şi Bucium
Din întregul portofoliu Iulius însă, cel mai mult va beneficia de amprenta locală conceptul Family Market. Primele două proiecte de acest tip se dezvoltă în judeţul Iaşi (în comuna Miroslava, dar şi în Iaşi, în cartierul Bucium), iar lucrările vor demara în primăvara acestui an. Pentru Family Market din comuna Miroslava, parte din zona metropolitană a Iaşului, investiţia va fi de 7 milioane de euro, iar pentru cel din cartierul Bucium din Iaşi - de 9 milioane de euro. „La nivelul obiceiurilor de consum, în reţeaua Iulius se constată apetenţa consumatorilor pentru produse româneşti şi chiar locale în special în zona food & beverages şi servicii”, adaugă Oana Diaconescu.
Pe lângă cele două centre Family Market, Iulius lucrează acum şi la proiectul Palas din Iaşi, care trece printr-un proces de extindere ce presupune livrarea a 60.000 de metri pătraţi de spaţii de birouri în următorii doi ani. Cumulat cu spaţiile existente deja, Palas va ajunge la o suprafaţă de peste 135.000 de metri pătraţi de spaţii de birouri clasa A. Lucian STATE
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau