Primarul Robert Negoiţă, şi mai mulţi directori şi funcţionari din Primărie, urmăriţi penal de DNA

Dimensiune font:

| 21-02-2022 11:48


Primarul sectorului 3 al Capitalei, Robert Negoiţă, şi mai mulţi directori şi funcţionari din Primărie sunt urmăriţi penal de DNA, pentru prelungirea ilegală, prin 54 de acte adiţionale, a contractului de salubrizare cu Rosal Group, prejudiciul fiind de peste 500 de milioane de lei. Conform DNA, în cazul lui Negoiţă, este vorba despre două infracţiuni de abuz în serviciu cu obţinere de foloase necuvenite cu consecinţe deosebit de grave şi de instigare la infracţiunea de abuz în serviciu cu obţinere de foloase necuvenite cu consecinţe deosebit de grave.


Procurorii din cadrul Direcţiei Naţionale Anticorupţie – Secţia de combatere a infracţiunilor asimilate infracţiunilor de corupţie au dispus efectuarea urmăririi penale faţă de:

ROBERT SORIN NEGOIŢĂ, primar al Sectorului 3 din municipiul Bucureşti, sub aspectul săvârşirii a două infracţiuni de abuz în serviciu cu obţinere de foloase necuvenite cu consecinţe deosebit de grave şi a unei infracţiuni de instigare la infracţiunea de abuz în serviciu cu obţinere de foloase necuvenite cu consecinţe deosebit de grave,

OCTAVIAN GHEŢU, director executiv la Direcţia Economică din cadrul Primăriei Sectorului 3, sub aspectul săvârşirii a trei complicităţi la infracţiunea de abuz în serviciu cu obţinere de foloase necuvenite cu consecinţe deosebit de grave, complicitate la instigare la infracţiunea de abuz în serviciu cu obţinere de foloase necuvenite cu consecinţe deosebit de grave şi fals intelectual,

GEORGE-ALEXANDRU MANCIU, la data faptelor director al Direcţiei de Utilităţi Publice din cadrul Primăriei Sectorului 3, sub aspectul săvârşirii a două complicităţi la infracţiunea de abuz în serviciu cu obţinere de foloase necuvenite, cu consecinţe deosebit de grave,

IRINA-GINA SOROCEANU, director executiv la Direcţia Investiţii şi Achiziţii din cadrul Primăriei Sectorului 3, sub aspectul săvârşirii a două complicităţi la infracţiunea de abuz în serviciu cu obţinere de foloase necuvenite, cu consecinţe deosebit de grave,

FLORENTINA PENCEA, la data faptelor director executiv Direcţia Juridică din cadrul Primăriei Sectorului 3, sub aspectul săvârşirii a două complicităţi la infracţiunea de abuz în serviciu cu obţinere de foloase necuvenite, cu consecinţe deosebit de grave

MIHĂIŢĂ MARIUS, la data faptelor secretar al Primăriei Sectorului 3, sub aspectul săvârşirii infracţiunii de abuz în serviciu,

ELENA PETRESCU, la data faptelor viceprimar al Sectorului 3, sub aspectul săvârşirii infracţiunii de uzurparea funcţiei cu consecinţe deosebit de grave,

Persoană fizică reprezentant al S.C. ROSAL GRUP S.A, sub aspectul săvârşirii a două complicităţi la infracţiunea de abuz în serviciu cu obţinere de foloase necuvenite cu consecinţe deosebit de grave,

MIRELA CHETREANU, auditor public extern, sub aspectul săvârşirii infracţiunii de fals intelectual,

S.C. ROSAL GRUP S.A., sub aspectul săvârşirii a două complicităţi la infracţiunea de abuz în serviciu dacă funcţionarul public a obţinut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit cu consecinţe deosebit de grave.

”Faptele reţinute ar fi constatate în contextul în care, în perioada anilor 2000-2018, în Sectorul 3 din municipiul Bucureşti, s-au încheiat 54 acte adiţionale la un contract de salubrizare cu S.C. ROSAL GRUP S.A., prin care, fie s-a prelungit contractul, fie s-a mărit valoarea acestuia.
La nivelul Sectorului 3 nu s-ar fi respectat prevederile noii legislaţii aplicabile actelor adiţionale începând cu anul 2001 şi până la finalizarea derulării contractului (Legea 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice; O.G. 71 din 29 august 2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local; Legea 101 din 25 aprilie 2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor; O.U.G. 34 din 19 aprilie 2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii)”, afirmă procurorii DNA.

Ei susţin că, în loc să fie organizate licitaţii publice, contractul de salubritate încheiat în anul 1999 a fost prelungit succesiv cu S.C. ROSAL GRUP S.A. (operator nelicenţiat din anul 2013 pentru Sectorul 3), prin acte adiţionale care au determinat inclusiv creşterea tarifelor de salubrizare.

”În realizarea atribuţiilor de serviciu, suspectul Robert Sorin Negoiţă ar fi aprobat, întocmit şi semnat o serie de acte (Raport de specialitate, Nota de fundamentare, Expunere de motive), iar la 20 noiembrie 2013, pe baza actelor, ar fi prezentat membrilor Consiliului Local al Sectorului 3 regularitatea operaţiunii propuse spre votare. Sub pretextul implementării Programului de dezvoltare a sistemului de gestionare integrată a deşeurilor municipale de pe raza administrativă a sectorului 3, suspectul ar fi determinat obţinerea votării, de către Consiliul local a unui act care, în realitate, viza prelungirea nelegală a contractului de salubritate cu încă 10 ani. Actul adiţional prin care se prelungea nelegal termenul contractual cu operatorul nelicenţiat legal - Rosal Grup S.A a fost ulterior semnat de suspectul Robert Sorin Negoiţă”, spun procurorii DNA.
În plus, la 15 mai 2014, Robert Sorin Negoiţă ar fi încheiat şi semnat în mod nelegal, un alt act adiţional, fără a-l supune aprobării Consiliului local, prin care s-au crescut frecvenţele de realizare a activităţilor de curăţenie a căilor publice cu influenţă asupra creşterii costurilor operatorului de salubritate Rosal Grup S.A.
Modalitatea de prelungire a contractului iniţial de salubrizare printr-o serie de acte adiţionale a făcut obiectul unor controale din partea Curţii de Conturi, Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice şi Consiliului Concurenţei. Aceste controale au constatat încălcări ale dispoziţiilor legale, iar ca urmare, autorităţii contractante (UAT Sector 3) i s-a comunicat obligaţia de a nu mai prelungi contractul iniţial încheiat în 1999 peste termenul de valabilitate de 5 ani stipulat în contract şi i s-a recomandat să dispună reorganizarea serviciilor de salubrizare conform noilor prevederi şi să atribuie noul contract conform O.U.G. nr. 34/2006, prin licitaţie. Încălcările constatate de Curtea de Conturi ca urmare a controlului efectuat la Primăria Sectorului 3 au fost validate de Instanţa de contencios administrativ, în cursul anului 2017. Faţă de această sentinţă, primarul Sectorului 3 Robert Sorin Negoiţă a declarat recurs, dar ulterior a renunţat la judecarea recursului.

”Pentru a acoperi retroactiv nelegalităţile prelungirii contractului iniţial, funcţionarii Primăriei Sector 3 ar fi iniţiat un demers juridic prin care, în cursul anului 2018, actele adiţionale s-ar fi aprobat retroactiv de către Consiliul local. Ulterior, ar fi fost întocmit un referat, semnat de viceprimarul Elena Petrescu, pe baza unei delegări nelegale făcute de primar, prin care practic s-au şters o parte din obligaţiile de plată pe care ROSAL GRUP S.A le avea la Primăria Sector 3. Ulterior, acţiunea a fost validată de auditorul public extern, suspecta Mirela Chetreanu, în Raportul de follow-up din data de 11.10.2019, deşi aspectele nu remediau încălcările constatate de Curtea de Conturi”, mai arată DNA, care afirmă că s-ar fi creat un prejudiciu total de 578.446.818 lei în dauna Sectorului 3 şi un folos necuvenit pentru SC Rosal Grup SA.

Procurorii au solicitat Consiliului Local Sector 3 Bucureşti să comunice dacă Sectorul 3 se constituie parte civilă în cauză. Celor nouă persoane fizice şi persoanei juridice având calitatea de suspect li s-au adus la cunoştinţă calitatea procesuală în conformitate cu prevederile art. 307 Cod de procedură penală. 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
Se desfășoară un război diplomatic între Rusia și România? Ataşatul militar al țării noastre şi adjunctul său, declaraţi
10/04/2025 07:00

Ministerul rus de Externe l-a convocat miercuri pe insărcinatul cu afaceri al Romaniei la Moscova, Liliana Burda, pentru a-i inmana o notă prin care Rusia aduce la cunoştinţă faptul că ii declară "person ...

Ponta către Simion: Să nu cedezi!
10/04/2025 06:57

Lovitura din USR prin care i s-a retras sprijinul Elenei Lasconi in cursa pentru prezidentiale este motiv pentru Victor Ponta să abereze iar electoral. „Incet, incet, toti romanii află cine este, de fapt, ...

Năstase, exploziv: Coaliția ar fi trebuit să meargă la prezidențiale cu Isărescu în locul lui Crin
10/04/2025 06:53

Fostul lider pesedist Adrian Năstase lansează o opinie bombă, sustinind că actuala coalitie PSD-PNL-UDMR ar fi trebuit să meargă in alegeri cu Mugur Isărescu, guvernatorul BNR, in locul lui Crin Antonesc ...

PNL a vrut suspendarea președintelui pentru o lansare de carte. Azi e OK să vină la lansare de candidat
10/04/2025 06:51

Presedintele interimar al Romaniei, Ilie Bolojan, a participat ieri si a tinut si un discurs la lansarea candidatului Aliantei electorale ”Romania Inainte” la prezidentiale, Crin Antonescu, făcind presa pr ...

Antonescu susține că prezența lui Bolojan la evenimentul electoral nu a contravenit Constituției
09/04/2025 15:08

Candidatul aliantei electorale „Romania, Înainte”, Crin Antonescu, a declarat miercuri că presedintele interimar Ilie Bolojan nu a incălcat in niciun fel atributiile constitutionale prin par ...

Guvernul pregătește un sistem de evidență și standardizare a competențelor digitale, anunță Florin Spătaru
09/04/2025 13:05

Unul dintre obiectivele incluse in Planul National de Redresare si Rezilientă (PNRR) il reprezintă infiintarea unui registru destinat cartografierii si standardizării competentelor digitale ale cetătenilor ...

Contextul actual impune prezența unui lider autentic, capabil să inspire și să unească națiunea
09/04/2025 13:01

Romania are nevoie, intr-un context tot mai dificil, de un lider autentic, iar functia de presedinte al tării nu mai poate fi privită ca un simplu mandat, ci ca o veritabilă misiune, a afirmat miercuri candi ...

Forumul Judecătorilor critică Legile justiției din 2022, considerându-le o deteriorare semnificativă a sistemului
09/04/2025 10:11

Forumul Judecătorilor din Romania a transmis miercuri că pachetul de legi privind justitia, adoptat in 2022, a generat un recul semnificativ in functionarea sistemului judiciar, afectand grav principiile fund ...

România, în linie cu obiectivele stabilite pentru aderarea la OCDE, spune premierul Ciolacu
09/04/2025 09:55

Romania avansează constant in procesul de aderare la OCDE, bifand al 13-lea aviz formal din cele 25 necesare, cel aferent guvernantei corporative, a anuntat premierul Marcel Ciolacu. „Am trecut cu succe ...

Guvernul se reunește miercuri în ședință
09/04/2025 07:52

Guvernul se reuneste miercuri in sedintă, urmand să analizeze, printre altele, Strategia pentru guvernare deschisă in Romania 2025 - 2030. 'Strategia pentru Guvernare Deschisă in Romania va contribui la de ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei