Festivalului Brazilor de Crăciun – cel mai mare eveniment de caritate al anului
Dimensiune font:
* 22 de brazi, creații unicat, vor fi licitați în seara de Gală din 8 decembrie, organizată de Organizația Salvați Copiii România, în parteneriat cu Muzeul Național de Artă al României * În cadrul ediției din 2022 a Festivalului Brazilor de Crăciun, brazii concepuți și donați de către designeri și artiști celebri din România au fost licitați cu sume cuprinse între 7.000 și 100.000 de euro, de companiile care și-au asumat rolul de actori majori ai responsabilității sociale
Pentru a 23-a ediție succesivă, Festivalul Brazilor de Crăciun își deschide porțile și aduce pe scenă 22 de creații unicat, brazi cu poveste, care vor fi licitați în seara de Gală din 8 decembrie, organizată în parteneriat cu Muzeul Național de Artă al României.
Printre brazii din acest an se numără Bradul roșu de aur, creat de Gheorghe Fikl (o stilizare în volum abstract a unui “brad de hârtie” din copilăria artistului), bradul A fost odată, creat de Constantin Alexandru Marinete (o sculptură începută de Constantin Marinete – tatăl și finalizată de Constantin Al. Marinete - fiul, prin care este stilizată puterea încrederii și a dragostei cu care cei mari îi învestesc pe copii), un brad unicat creat de Doina Levintza, care pune în poveste bucuria sărbătorii, bradul Candoare, creat de Omid Ghannadi & Zoli Tóth (o lucrare despre puterea cuvintelor, un mic ciob de sticlă prin care să ne uitam un pic în noi, la noi, la cuvintele care ne înconjoară), bradul Aur viu – de Laura Hîncu (o expresie a speranței că, prin eforturile noastre colective, putem crea un impact pozitiv asupra planetei și asupra vieților celor care au nevoie de sprijin), bradul LEGO LIFE, realizat de Lemon Interior Design din piese magice de LEGO, conceptul are la bază inspirația pe care o găsim în copii, potențialul și unicitatea fiecăruia. Asamblarea pieselor reprezintă o metaforă pentru diversitatea și individualitatea copiilor care ne inspiră în fiecare zi, Bradul Sunete magice de Crăciun, creat de Salvați Copiii, cu sprijinul Ștefaniei Mircea, din instrumente muzicale și decorațiuni de Crăciun, bradul vine însoțit de tablouri pictate de copii, care se vor oferi licitatorilor.
Alți brazi aparțin Endorphin Lab – Adonis Enache & Atelier Dual – Bradul cu Povești, Dhaniel Nora, cu sprijinul SEPHORA – bradul Îngerul, UNTOLD CREATIVE TEAM – bradul Metamorphosis, Simona & Gabriel Gherasim - Gallantique Boutique – bradul Îngeri păzitori pentru copii, Mihai Popescu & Twins Studio – bradul Laolaltă, Architectural Christmas - Ana Mohonea Daia & Maria Mohonea - Cheia Crăciunului, Studium on Space, cu sprijinul Edenholz Residence - bradul Forme cu fond, Arh. Roxana Dan & Lisa & Co. – bradul Stare de spirit, Diana Nicolaie & Ela Crăciun – bradul Holy spirit, Iulia Totoianu & Libris – bradul Înfofolitu', Summer Well Creative Lab x Kaustik - Xmas Tree Dreaming of Summer, Smiley & HaHaHa Production – Bradul de ACASĂ, Ovidiu Buta și MARA & TOM – bradul Let it Play, Nicu Bocancea & Florăria Iris: Sărbătoarea e întotdeauna despre bine, Adela Pârvu: Bucuria magiei e mereu unică.
Cel mai râvnit brad în 2022 a fost cel creat de Răzvan Luca & UNTOLD, „Magia vieții reale”, adjudecat contra sumei de 100.000 euro.
La ediția din 2022 s-au strâns fonduri de peste 800.000 de euro, patru brazi reușind performanța de a fi adjudecați cu peste 50.000 de euro fiecare. Organizația Salvați Copiii România spune poveștile celor 22 de brazi unici, care vor asigura fondurile necesare accesului la educație pentru cei mai vulnerabili dintre noi: ancheta organizației arată că 95% dintre familiile care se confruntă cu sărăcia nu mai au bani de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru copii. De-a lungul celor 22 de ediții anterioare au fost colectate fonduri în valoare de peste 8 milioane de euro: 211.127 de copii din medii sociale vulnerabile au primit ajutor pentru integrarea socio-educațională.
În cadrul ediției din 2022 a Festivalului Brazilor de Crăciun, brazii concepuți și donați de către designeri și artiști celebri din România au fost licitați cu sume cuprinse între 7.000 și 100.000 de euro, de companiile care și-au asumat rolul de actori majori ai responsabilității sociale. În total, suma strânsă a fost de 820.000 euro din licitația brazilor, vânzarea biletelor de tombolă și sponsorizări.
Cel mai râvnit brad în 2022 a fost cel creat de Răzvan Luca & UNTOLD, „Magia vieții reale”, adjudecat contra sumei de 100.000 euro.
Următorii brazi licitați au fost: „Povestea spiridușilor de Crăciun” - bradul Salvați Copiii, creat cu sprijinul Ștefaniei Mircea – 51.000 euro; „WOMAN LIFE FREEDOM”, creat de Omid Ghannadi & Victor Firan – 50.000 euro; „Acasă pentru toți copiii din România”, creat de Simona și Gabriel Gherasim – Gallantique Boutique – 50.000 euro. „Cea mai mare reușită a Festivalului Brazilor de Crăciun este felul în care oamenii de bine, designeri, artiști, susținători, se mobilizează pentru cauza celor mai vulnerabili dintre noi: copiii care sunt nevoiți să ducă o luptă zilnică pentru a putea merge la școală, pentru a putea citi, pentru a se putea forma intelectual și social. Suntem mereu surprinși de forța solidarității și ea rămâne resursa care ne dă curaj, nouă și copiilor, să construim o lume mai bună cu fiecare an”, a spus Gabriela Alexandrescu, președinte executiv Salvați Copiii România.
Maria STANCU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau