RDS&RCS ar putea pierde certificarea ISO 9001

default

Dimensiune font:

| 23-01-2013 05:05

* ieşenii acuză compania de cablu RDS&RCS de practici care s-ar putea încadra în sfera penalului * cererile clienţilor privind modificări la contracte sau închiderea relaţiilor contractuale nu sunt procesate, iar facturile se emit în fals * mai mult, serviciile de relaţii cu clienţii nu se fac decât în interesul firmei şi în defavoarea clientului

RDS&RCS, compania care face legea pe micul ecran mai ceva ca regimul comunist, dar şi pe buzunarele şi răbdarea ieşenilor, va fi supusă unei anchete, în urma unei sancţiuni publice pe care i-au dat-o ieşenii. Redirecţionarea reclamaţiilor către alte foruri de decizie a fost luată în condiţiile în care reclamaţiile care curg zilnic pe adresa Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC), împotriva operatorului de cablu, se soldează doar cu amenzi nesemnificative pentru bugetul firmei care a pus monopol pe acest segment de piaţă. În acest context, mai mulţi clienţi au început să facă o serie de demersuri către instituţiile care au certificat activităţile RDS&RCS. „De un an de zile am solicitat celor de la RDS să-mi mute pachetul de servicii de la o adresă de domiciliu la alta. În decurs de nu mai puţin de trei luni, cu mari eforturi, s-a reuşit transmiterea fragmentară a acestui pachet. În primele două luni mi-au montat cablu TV, iar în a treia lună mi-au montat şi cablul de internet, serviciu care mi-a fost facturat chiar dacă nu am beneficiat de el. Cât priveşte telefonul fix, pentru montarea lui am mai aşteptat o lună. Nici la un an de zile acest serviciu nu figurează la adresa la care am solicitat să mi se facă transferul serviciului. Practic, eu vorbesc dintr-o casă, iar telefonul îmi este facturat pe o altă adresă”, este numai una dintre reclamaţiile care redau o totală lipsă de profesionalism şi respect faţă de clientul care plăteşte un serviciu RDS. O altă situaţie de care ieşenii sunt nemulţumiţi este aceea că sunt somaţi să achite serviciile în avans, pe data de 7 sau 15 ale lunii în curs, existând multe situaţii în care serviciile suportă probleme după aceste date, fără a beneficia de mentenanţa specificată în contract. În cazul în care un client RDS întârzie cu plata doar o singură zi, i se închide serviciul, pentru reconectarea căruia trebuie să plătească o taxă de 20 de lei.
Facturi în fals şi solicitări aruncate la coşul de gunoi
Unul dintre clienţii statornici ai acestei companii, care a avut contract în derulare cu RDS&RCS încă din anul 2007, a hotărât să încheie relaţiile contractuale cu această firmă în cursul anului trecut. Dorinţa clientului se pare că nu a fost decât una unilaterală, căci angajaţii RDS nici nu au catadicsit să-l bage în seamă. Primul pas făcut de client a fost acela de a achita integral, în luna august 2012, facturile datorate către RDS&RCS şi solicitarea comutării contractului pe unul mai ieftin. „Am luat în custodie un computer prin programul promoţional şi nu am fost corect informat despre condiţiile promoţiei. Pe cale de consecinţă, am plătit acel computer cu o sumă mult mai mare decât valora acesta. Într-un final, am reuşit să obţin comutarea contractului pentru unul cu un tarif mai mic, de la aproximativ 100 de lei pe lună la 62 de lei pe lună, în luna august. Surpriza a apărut în septembrie, când factura pentru serviciile de care beneficiam a venit cu aceeaşi sumă ca în vechiul contract. Ca urmare a faptului că nu s-a produs modificarea pe care o solicitasem şi pentru că între timp mi-am schimbat domiciliul, am solicitat, în data de 7 octombrie 2012, închiderea relaţiilor contractuale între mine şi RCS&RDS”, ne-a spus Virgil Apostol, client RDS. Astfel, în data de 9 octombrie 2012, clientul s-a prezentat la sediul central al RDS&RCS, de pe strada Gării, acolo unde a predat telefonul fix, telefonul mobil şi receiverul pentru cablu, în încercarea de a pune capăt unei relaţii contractuale, apreciate de client ca fiind una foarte păguboasă. Nici de astă dată angajaţii RDS nu au fost lipsiţi de surprize, bineînţeles neplăcute. „După predarea echipamentelor, în luna noiembrie mi-a fost trimisă o factură prin care am aflat ca datorez suma de 62 de lei pentru servicii internet aferente lunii decembrie 2012. Consider că este o situaţie flagrantă şi grosolană de încălcarea a procedurilor impuse prin certificarea ISO 9001 privind managementul calităţii serviciilor. Cererea mea de modificare a contractului făcută în luna august nu a fost procesată, cererea de încetare a contractului, de asemenea, facturile se emit în fals, iar serviciile de relaţii cu clienţii sunt complet lipsite de informaţii”, a acuzat ieşeanul.
Personal insuficient şi incompetent
Un alt exemplu al serviciilor defectuoasă oferite de angajaţii din Iaşi ai companiei face referire la faptul că o parte din clienţii RCS&RDS au fost nemulţumiţi de aparatele de telefonie date în custodie, care după preluare s-au defectat. În consecinţă, aceştia au apelat la operator pentru a li se schimba aparatele, unele dintre ele fiind defecte din fabricaţie, sau a li se efectua un service, prevăzut de asemenea în contract. În majoritatea cazurilor, operatorul ori nu a avut aparate în stoc, cele disponibile fiind orientate în primul rând către satisfacerea cererilor noilor abonaţi, ori, odată predate spre reparaţii, nu s-au mai întors niciodată la clienţi. Faţă de aceste nereguli, mai mulţi ieşeni au cerut suspendarea certificării ISO 9001 pentru managementul calităţii şi reevaluarea societăţii şi a serviciilor oferite către clienţi din perspectiva acordării acestei certificări. Ieşenii au cerut anularea facturilor emise după rezilierea contractelor, sancţionarea persoanelor vinovate de încălcarea procedurilor, comunicarea acestor sancţiuni în mod public prin comunicat de presă, impunerea prin recertificarea ISO 9001/2001 pentru managementul calităţii serviciilor a unui standard de calitate cel puţin satisfăcător, iar în cazul imposibilităţii respectării standardului, suspendarea activităţii comerciale şi de relaţii cu clienţii RCS&RDS, până la remedierea situaţiilor, prin angajarea de personal calificat şi totodată suficient. Un alt fapt acuzat de ieşeni, care de astă dată ar trebui să facă obiectul unei anchete a organelor de cercetare penală, sunt facturile emise în fals. „Factura care mi s-a emis în luna noiembrie 2012 reprezintă nu doar o greşeală de contabilitate, ci emitere de documente contabile false, prin care se pot aduce prejudicii foştilor şi actualilor clienţi. În măsura în care nu vor fi luate măsuri pentru corectarea deficienţelor, în general, şi a erorilor care mă privesc direct, mă văd nevoit să mă adresez organelor competente în a soluţiona astfel de litigii, pe calea formulării unei plângeri penale împotriva RDS&RCS, pentru emiterea de facturi false”, ne-a spus ieşeanul Virgil Apostol.
Reprezentanţii firmei AEROQ din Bucureşti, care a certificat ISO societatea RCS&RDS, nu au putut fi contactaţi pentru a oferi un punct de vedere faţă de această situaţie existentă la Iaşi, iar conducerea centrală a RCS & RDS nu a făcut altceva decât să-i convoace pe unii dintre angajaţii de la Iaşi într-o aşa-zisă „comisie internă de disciplină”, la sediul central din Bucureşti. Aşteptăm cu interes provincia!

(Nelu Păunescu)
 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Comentarii

adrian

Jan 28, 2013

este unu in iasi care e zeflemist si care are o greata pe el de parca ar fi nushtiu cine....agentia din nicolina ....si vad ca astea de la rcs&rds siau luat lumean cap pacat de airbites de lg si altele care au mai fost firme bune cinstite si cu trafic foarte bun pe internet...rusine ca detineti majoritatea pe piata din iasi si in loc sa mearga perfect merge canal....

ion

Jan 27, 2013

astia de la rcs-rds,pe langa faptul ca sant foarte impertinenti,au preturi reletiv mari si servicii de calitate indoielnica(am avut telefonul fix cu tot felul de zgomote aproape o luna fara sa ia vreo masura,semnalul si viteza de navigare pe net foarte slabe,iar in ultima instanta mai vor sa ne forteze sa invatam si ungureste prin multitudinea de posturi in limba respectiva.cred ca voi face acelasi gest ca si alti prieteni,caut alta firma mai putin aroganta dar cu servicii mai bune.

aanei

Jan 23, 2013

bataia de joc nui numai la iasi si la oradea cu pachetul de programe ce il vreau ei nu tu ca client si cu plata facturilor tot asa este ca la iasi si de doresti sa ai o convorbite cu cineva se la biroul relantii cu clientii nu ti se da legatura nmotivand en motive si te tine si minute bune la tel

cristina

Jan 23, 2013

am fost la rcs-rds, iasi, podu ros si am cerut un decodor hd. a prelungit contractul si am luat aparatul , a functionat din data de 29.11.2012 pana in data de 16.12.2012. in data de 17.12.2012 am luat aparatul si l-am dus in podu ros la service si am incheiat un proces verbal si l-am lasat. in data de 21.12.2012 am fost sunat de la rcs sa ma duc sa ridic aparatul ca este gata. am ajuns acasa am pus aparatul in priza si nu functiona. am luat aparatul si l-am dus din nou la service si a fost tinut pana in data de 19.01.2013. pe data de 19.01.2013 am fost sunat sa ma duc sa iau aparatul ca este gata. ajuns acasa am constatat ca tot nu functiona aparatul. am sunat la rds si am spus ca este chiar o bataie de joc sa fiu plimbat cu decodorul de vreo 4 ori si sa nu functioneze. a trimis acasa un domn de la rcs/rds si a constatat ca nu functioneaza. am luat iar decodorul in brate si l-am dus la service. din data de 17.12.2012 pana la ora actuala cand va scriu 22.01.2013, decodorul nu a functionat la mine in casa si totusi platesc chirie pe decodor. cam asa este la rcs/rds, iti face repede contract sau iti prelungeste contractul si pe urma tu platesti ceva ce nu folosesti si isi mai bat si joc de nervii si timpul tau.

hagianu mariana

Jan 23, 2013

nu am fost, nu sunt si nu voi fi client rcs@rds si totusi am primit o notificare prin care sunt informata ca figurez in evidentele lor cu o datorie de osutatreizecisiunu de lei. sunt anuntata ca as avea cod client 2004055 fara sa fi semnat vreun contract cu aceasta companie, eu fiind abonata la romtelecom cu toate cele trei servicii( telefon, tv. si internet). semneaza consilierul juridic braiculescu lavinia cristina, data 14.01.2013, plicul avand stampila cu odorheiul secuiesc.

jan

Jan 23, 2013

io am facut contract in ultima zi din septembrie 2012...si am platit ca pe o luna intreaga....multumesc rds....

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:49

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
Se zdruncină serios imaginea Poliției Române! O polițistă oferea informații din interiorul instituției unei rețele de proxenetism
07/11/2019 10:34

 În dosar apare si numele unei politiste din localitatea Drăgănesti Vlasca, al cărei transfer la IGPR a fost negociat sub presiunea traficantilor, pentru a oferi retelei informatii din interiorul ...

Judeţele Moldovei, campioane la defrişări ilegale
11/10/2017 05:15

Pădurile Moldovei dispar sub privirile neputincioase ale autorităţilor, iar sute de tăieri ilegale sunt inregistrate prin aplicaţiile dedicate ori cele descoperite de organele abilitate. Potrivit ultimului ...

Topul bolilor provocate de stres
19/07/2017 16:25

Stresul este inamicul public numărul 1 al zilelor noastre. Ritmul alert de zi cu zi, presiunea socio-economică, varietatea stimulilor la care oamenii sunt expuşi astăzi in permanenţă, - toţi aceşti fact ...

O boală greu de controlat afectează întreaga Românie
19/04/2017 06:00

Fenomenul dependenţei de alcool face ravagii şi ii devin victime de la copii, pană la persoane in varstă. Tot mai mulţi ajung in ultima vreme cu probleme de sănătate, dar şi cu familiile distruse din ca ...

Modificările care au dus la degringolada în Educaţie
22/02/2017 05:48

 Pavel Năstase, ministrul Educaţiei, a declarat că pană la sfarşitul anului va fi pregătită o nouă Lege a Educaţiei. „Conform programului de guvernare, pană la sfarşitul anului 2017 trebui ...

Regii licitaţiilor trucate
14/09/2016 06:00

În ultimul raport al Curţii de Conturi, judeţul Iaşi este menţionat de cele mai multe ori, fiind oaia neagră la capitolul cheltuirea banului public. Fie că este vorba de licitaţii publice, infuzii ...

Condamnare Voiculescu. Sentința în dosarul Telepatia. Minuta integrală
08/08/2014 21:41

  Dan Voiculescu a fost condamnat. Zece ani. Bunuri confiscate. Sechestru pe bani. Este, insă, doar unul din cei 12 condamnati in dosarul Telepatia.      Iată cum arată minuta d ...

Contabila grupării Corduneanu, expert bancar pentru milionarii irlandezi
24/07/2014 22:07

Secretele financiare ale unor milionari irlandezi au ajuns pe mainile unei contabile din Romania, pusă oficial sub acuzare pentru fraudarea mai multor bănci, in dosarul clanului ”Corduneanu”.  ...

Credinţă şi turism pe bani europeni FOTO
17/02/2014 11:45

Zeci de spaţii cu potenţial turistic din Moldova au fost transformate radical in urma unor ample proiecte cu finanţare europeană. Fie că au fost depuse de mediul de business din regiune, de autorităţi pu ...

Merită Iaşul o asemenea palmă după tot ce-a făcut pentru scrima românească?
18/09/2013 05:30

 Ce nume mari au fost trecute pe afişul Campionatelor Naţionale de sabie pentru juniori, desfăşurate la sfarşitul săptămanii trecute la Iaşi, atat in Sala Polivalentă, cat şi la Palas Mall! Orice ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei