Suveniruri cu marca Universităţii „Al. I. Cuza”
Dimensiune font:
Sigla universităţii „Al. I. Cuza” se regăseşte pe şepci, tricouri, hanorace, genţi, pixuri, căni, carneţele, brelocuri. Iar înşiruirea poate continua, lejer. Căci, reprezentanţii instituţiei au găsit o modalitate ingenioasă de a se promova şi de a duce numele şcolii de la Iaşi, prin daruri personalizate, peste mări şi ţări. Iniţiativa de a crea standuri cu suveniruri aparţine Fundaţiei Alumni a Universităţii „Cuza”. „Dorinţa noastră este să promovăm Universitatea şi prin obiectele promoţionale. Studenţii şi absolvenţii ne mai sugerează, la diverse conferinţe ce să producem”, a spus Crina Sandu, director executiv al Fundaţiei.
Aceasta a arătat, cu mândrie, pixuri cu laser, cu ajutorul cărora se pot prezenta lucrările de seminar, dar şi diverse modele de cub rubik sau cărţi de vizită. „Avem un stand permanent, în corpul R, dar şi un stand mobil – în fiecare zi, în altă facultate. De asemenea, un mic stand cu suveniruri se află şi în campusul Titu Maiorescu, la Balenă. Banii se realocă pentru investiţia în alte produse, iar o parte dintre ei se folosesc pentru protocol sau obiecte care sunt oferite la diverse întruniri, conferinţe, în străinătate sau în ţară”, a completat Crina Sandu. Produsele scoase la vânzare au preţuri pentru toate buzunarele. Ele încep de la 3 lei şi urcă, în funcţie de preţul iniţial al obiectului, până spre 100 de lei.
(Anda Pintilie)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau