Scapadona a câștigat sponsorizarea Romanian Fashion Week 2023
Dimensiune font:
Organizatorii Romanian Fashion Week, festivalul de modă cu o tradiție de aproape un sfert de veac, care a avut loc la Iași în perioada 26 - 28 mai, au anunțat numele tânărului designer care a câștigat pachetul de sponsorizare oferit, în premieră, în acest an. Boardul Romanian Fashion Week, format din Irina Schrotter, Ovidiu Buta, Ioana Ciolacu și Lucian Broscățean, a decis oferirea sponsorizării Romanian Fashion Week pentru Scapadona. Sponsorizarea constă în acoperirea cheltuielilor de producție și de prezentare a următoarei colecții Scapadona în cadrul evenimentului Romanian Fashion Week din 2024.
Selecția câștigătorului sponsorizării a fost făcută din rândul zecilor de tineri designeri care, la ediția din acest an, și-au prezentat colecția pe podiumul de la Iași, în cadrul secțiunii Innovative future platform. De-a lungul anilor, Romanian Fashion Week, prin toate inițiativele echipei de organizare, a ajutat la descoperirea, promovarea și susținerea tinerilor designeri români.
Romanian Fashion Week este pilonul-central al Romanian Creative Week, cel mai important eveniment dedicat industriilor creative românești și cel mai mare eveniment, la nivel european, din punctul de vedere al numărului de industrii creative pe care le adună la un loc, 11 în total. Anul acesta, Romanian Creative Week, care s-a desfășurat la Iași în perioada 19-28 mai, a avut peste 100 de evenimente, la care au participat, fizic sau prin lucrările lor, 1.000 de artiști. Peste 1 milion de oameni au interacționat cu evenimentele Romanian Creative Week, pe parcursul celor 10 zile.
Teona SOARE
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau