Informare transmisă tuturor cultelor religioase: Certificatul verde va fi obligatoriu și pentru preoți, pastori și alți angajați

Dimensiune font:

| 12-11-2021 08:31

Toate cultele religioase din România au fost informate că, în cazul în care se va vota Certificatul verde, viața religioasă din România va fi afectată, deoarece personalul cultelor are calitatea de angajat, iar legea li se va aplică și lor. Coaliția pentru Apărarea Statului de Drept a transmis tuturor cultelor religioase o informare în care arată că obligativitatea certificatului verde li se va aplica. Astfel, toți preoții, pastori, conducătorii cultelor și restul angajaților vor fi obligați să se vaccineze, să facă dovada trecerii recente prin boală sau să se testele periodic.


Scrisoarea transmisă cultelor:
 

 



Către


1. BISERICA ORTODOXĂ ROMÂNĂ (PATRIARHIA ROMÂNĂ)
2. EPISCOPIA ORTODOXĂ SÂRBĂ DE TIMIŞOARA
3. VICARIATUL ORTODOX UCRAINEAN
4. BISERICA ROMANO-CATOLICĂ
5. BISERICA ROMÂNĂ UNITĂ CU ROMA, GRECO-CATOLICĂ
6. ARHIEPISCOPIA BISERICII ARMENE
7. BISERICA ORTODOXĂ RUSĂ DE RIT VECHI DIN ROMÂNIA
8. BISERICA REFORMATĂ DIN ROMÂNIA
9. BISERICA EVANGHELICĂ C.A. DIN ROMÂNIA
10.BISERICA EVANGHELICĂ LUTHERANĂ DIN ROMÂNIA
11.BISERICA UNITARIANĂ DIN TRANSILVANIA
12.CULTUL CREȘTIN BAPTIST- UNIUNEA BISERICILOR CREŞTINE BAPTISTE DIN ROMÂNIA
13.BISERICA CREŞTINĂ DUPĂ EVANGHELIE DIN ROMÂNIA – UNIUNEA BISERICILOR CREŞTINE DUPĂ EVANGHELIE DIN ROMÂNIA
14.BISERICA EVANGHELICĂ ROMÂNĂ
15.CULTUL CREȘTIN PENTICOSTAL – BISERICA LUI DUMNEZEU APOSTOLICĂ DIN ROMÂNIA
16.BISERICA ADVENTISTĂ DE ZIUA A ŞAPTEA DIN ROMÂNIA
17.FEDERAŢIA COMUNITĂŢILOR EVREIEŞTI DIN ROMÂNIA- CULTUL MOZAIC
18.CULTUL MUSULMAN
19.ORGANIZAŢIA RELIGIOASĂ “MARTORII LUI IEHOVA”


În atenția conducerilor eparhiale și de cult care coordonează viața religioasă din România

Coaliția pentru Apărarea Statului de Drept, asociație fără scop patrimonial, neguvernamentală, independentă, non-profit şi apolitică, înființată cu scopul de a apăra drepturile si libertățile constituționale ale cetățenilor, precum si ordinea constituțională și statul de drept în Romania, cu sediul în București, str. Matei Voievod, nr. 27, sector 2, înregistrată în Registrul Special sub nr. 28/23.03.2021, e-mail: asociatiaCASD@gmail.com, tel: 0743120002, reprezentată legal de Elena Radu, în calitate de președinte,

Având în vedere:

Ø faptul că pe ordinea de zi a ședinței Camerei Deputaților (cameră decizională)[1] din data de 15-16 noiembrie 2021 se află proiectul de lege nr. PL-x 545/2021 (”Propunerea legislativă privind stabilirea unor măsuri în domeniul sanitar, pe perioada stării de alertă, pentru personalul din cadrul unor unități publice şi private”[2]) potrivit căruia: în desfășurarea activității, pe perioada stării de alertă, în cadrul unităților sanitare publice şi private, personalul este obligat să prezinte certificatul digital al UE privind Covid-19, în vederea atestării îndeplinirii uneia dintre următoarele condiții:
a) vaccinarea împotriva virusului Sars-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete;

b) se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;

c) rezultatul negativ certificat al unui test RT-PCR sau al unui test antigen rapid, pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, efectuat în condițiile stabilite prin ordin al ministerului sănătății.

Costurile cu testarea vor fi suportate de către personalul din cadrul unităților publice, iar în cazul unităților private costurile cu testarea vor fi suportate conform procedurilor stabilite la nivelul acestora.

În vederea interzicerii accesului la locul de muncă a personalului care nu deține un Certificat digital al UE privind Covid-19, conducerea unităților publice și private trebuie să ia măsurile necesare pentru verificarea îndeplinirii deținerii unui astfel de Certificat. Nerespectarea acestei obligații prezintă contravenție și se sancționează conducătorul unității respective cu amendă de la 50.000 lei la 100.000 lei.

Salariații care nu prezintă un astfel de Certificat li se va suspenda de drept raportul de serviciu (contractul în baza căruia își desfășoară activitatea în unitățile publice și private) pentru o perioadă de 30 zile.

Dacă un salariat cumulează 30 zile de suspendare:

- îi încetează de drept raportul de serviciu, dacă face parte din personalul unităților publice;

- angajatorul poate să dispună fie prelungirea suspendării, fie încetarea contractului în baza căruia își desfășoară activitatea.

Ø faptul că în prima cameră sesizată (Senatul României) au fost formulate amendamente la acest proiect de lege[3] potrivit cărora prevederile din forma inițială a proiectului să fie aplicabile atât personalului unităților sanitare publice și private, cât și ”autorităților, instituțiilor publice și de interes public, de utilitate publică şi celorlalte unități publice, centrale și locale, regiilor autonome, operatorilor economici care își desfășoară activitatea în clădiri de birouri private cu mai mult de 50 de persoane simultan”
Ø faptul că, și în condițiile în care Senatul a respins acest proiect de lege, potrivit declarațiilor publice ale reprezentanților grupurilor parlamentare din Camera Deputaților, se vor formula noi amendamente similare în Camera Deputaților (cameră decizională)[4] și se intenționează votarea acestui proiect de lege, astfel încât tot personalul unităților publice şi private să fie obligat să prezinte un ”Certificat verde” pentru a i se admite accesul la locul de muncă, sub sancțiunea suspendării şi, ulterior, a încetării raporturilor de muncă,

prin prezenta vă transmitem următoarea


INFORMARE


1. în cazul în care Camera Deputaților va adopta proiectul de lege PL-x nr. 545/2021 şi va intra în vigoare o lege care va interzice accesul la locul de muncă a personalului din toate unitățile publice şi private care nu deține un Certificat digital al UE privind COVID-19, prevederile acestei legi se va aplica și personalului cultului dvs.


Aceasta deoarece potrivit dispozițiilor Legii nr. 489/28 decembrie 2006 privind libertatea religioasă şi regimul general al cultelor:


”Articolul 17

(1) Calitatea de cult recunoscut de stat se dobândește prin hotărâre a Guvernului, la propunerea Secretariatului de Stat pentru Culte, de către asociațiile religioase care, prin activitatea şi numărul lor de membri, oferă garanții de durabilitate, stabilitate şi interes public.”

”Articolul 23

(1) Cultele îşi aleg, numesc, angajează sau revocă personalul potrivit propriilor statute, coduri canonice sau reglementări.

(2) Personalul cultelor poate fi sancționat disciplinar pentru încălcarea principiilor doctrinare sau morale ale cultului, potrivit propriilor statute, coduri canonice sau reglementări.”

”Articolul 24

(1) Salariaţii şi asiguraţii cultelor ale căror case de pensii sunt integrate în sistemul asigurărilor sociale de stat vor fi supuşi prevederilor legislaţiei privind asigurările sociale de stat.

(2) Salariaţii şi asiguraţii cultelor care dispun de case de pensii sau fonduri de pensii proprii se supun regulamentelor adoptate de către organele de conducere ale cultelor, în conformitate cu statutele acestora şi în acord cu principiile generale ale legislaţiei privind asigurările sociale de stat.”


”Articolul 26

(1) Cultele pot avea organe proprii de judecată religioasă pentru problemele de disciplină internă, conform statutelor şi reglementărilor proprii.

(2) Pentru problemele de disciplină internă sunt aplicabile în mod exclusiv prevederile statutare şi canonice.

(3) Existenta organelor proprii de judecată nu înlătură aplicarea legislației cu privire la contravenții şi infracțiuni în sistemul jurisdicțional.”


2. În cazul în care va intra în vigoare o asemenea lege, personalului cultului dvs. care: nu poate face dovada că a trecut prin boală, nu dorește să se vaccineze (sau nu dorește să îi fie administrate toate dozele de vaccin aferente schemei complete de vaccinare) şi nu își permite financiar să se testeze la câteva zile, i se va interzice accesul la locul de muncă, respectiv în lăcașurile de cult.


O asemenea situație va afecta atât activitatea lăcașului de cult, activitatea religioasă, cât și relațiile dintre personalul cultului dvs. (preoți, pastori, rabini, imani etc.) și membrii cultului, va afecta activitatea personalului administrativ al cultului (cantori, contabili, secretari, consilieri juridici, îngrijitori, diaconi, prezbiteri etc.), precum și programele de servicii social-medicale, culturale și educaționale pe care le aveți în derulare.

3. Certificatul digital al UE privind COVID-19 nu este un instrument medical care să ajute la combaterea transmiterii virusului Sars-Cov-2 şi stoparea pandemiei COVID-19, el fiind numai un act juridic care va avea scopul exclusiv de a nega drepturile si libertățile fundamentale ale cetățenilor și va aduce un prejudiciu mai mare mediului economic, cu un impact social negativ, ce va duce la creșterea infracționalității (deoarece cetățeanul fără certificat, va recurge absolut orice mijloace pentru a-şi continua viața normal), va duce la scăderea nivelului de viață al fiecăruia dintre noi, la agravarea bolilor cronice și a celor în fază terminală etc.

În acest sens, mai mulți avocați (Av. Elena Radu, Av. Toni Neacșu, Av. Gheorghe Piperea, Av. Mikolt Kapcza, Av. Gabriel Marin, Av. Dan Alexandru Foamete, Av. Vasile-Edward Vasilică, Av. Cosmina Cerva, Av. Silvana Racovițeanu, Av. Florentin Tuca, Av. Ioana Cornescu, Av. Alexandru Păun, Av. Alexandru Musatoiu, Av. Daniel Caraman, Av. Dan Alexandru, Av. Cătălin Dinulescu, Av. Ștefan Marius Man, Av. Oana – Ralu Tudor, Av. Dan Chitic, Av. Georgeta Popescu, Av. Raluca Andreea Popescu, Av. Claudia Khalil, Av. Alexandra Costan, Av. Alexandra Dume, Av. Casandra Radu, Av. Marina Alexandru, Av. Ilie Irina-Liliana, Av. Florin Radu, Av. Levana Sigmund, Av. Marcu Corina, Av. Alexandru Dinel, Av. Perju Gheorghe Sorin, Av. Andrei Ștefan Mitrea) și medici (Dr. Anca Nitulescu, Dr. Muncaciu Sorin, Dr. Adrian Cacovean, Dr. Damian Baciu, Dr. Stefoni Sonila) au redactat o scrisoare deschisă către deputații României în care au prezentat ineficiența instrumentului ”Certificat verde” în combaterea transmiterii virusului Sars - CoV-2, faptul că acesta nu este un instrument prin care se ”restrâng” drepturile şi libertățile fundamentale potrivit art. 53 din Constituției, fiind în schimb instrument prin care se neagă drepturile şi libertățile fundamentale ale cetățenilor, fără să ajute la atingerea scopului declarat al legii (combaterea transmiterii virusului Sars-Cov-2 și protejarea sănătății cetățenilor).

Conținutul acestei scrisori este susținută şi de un număr de peste 25.000 cetățeni care au semnat până în prezent online Scrisoarea deschisă către deputații României, semnarea acesteia fiind deschisă în continuare. Numărul de semnături și persoanele semnatare pot fi vizualizate accesând link -ul:

https://www.petitieonline.com/signatures/scrisoare_deschisa_catre_deputati_nu_votati_certificatul_verde_-_nu_ajuta_la_combaterea_transmiterii_virusului/?u=7094785

Am transmis tuturor grupurilor parlamentare din Camera Deputaților un punct de vedere prin care le-am adus la cunoștință că proiectul de lege PL-x nr. 545/2021 care prevede introducerea Certificatului digital al UE privind COVID-19 (sau un alt instrument similar) la nivel național pentru condiționarea exercitării drepturilor și libertăților fundamentale ale cetățenilor (inclusiv dreptul la muncă) încalcă dispozițiile art. 53 alin. (1) și (2) din Constituția României și le-am solicitat să voteze împotriva acestui proiect de lege, argumentele invocate fiind cele prezentate în Scrisoarea deschisă.

Atașăm la prezenta acest punct de vedere, precum și lista cu reprezentanții conducerilor eparhiale și de cult care coordonează viața religioasă din România (care conține și datele de contact ale acestora).


Cu stimă,

Coaliţia pentru Apărarea Statului de Drept

Preşedinte Elena Radu  

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Unde sunt moaștele Sfintei Parascheva? Unde au fost descoperite acestea? Istoria moaștelor Sfintei Parascheva
07/04/2025 13:11

Unde sunt acestea acum? Acestea se află la Catedrala Mitropolitană din Iasi. Moastele Sfintei Parascheva au ajuns pentru prima dată in tara noastră in anul 1641. Moastele Sfintei Parascheva au fost aduse l ...

Horoscopul ZIlei
07/04/2025 06:00

 BERBEC Stresul va fi pentru dv. o stare normală. După-amiază, există posibilitatea de a vi se inscena situatii din care să iesiti iritat si tracasat de multe incurcături sentimentale. Noapte agitat ...

HOROSCOPUL ZILEI
05/04/2025 05:56

BERBEC Optimismul cu care reactionati la replicile foarte dure ale rudelor le dezamorsează imediat starea de tensiune. Cineva foarte drag suferă, dar nu prea aveti cum să-l ajutati acum. TAUR Vi se oferă ...

Evenimente care vor avea loc în Arhiepiscopia Iaşilor, în perioada 6-12 aprilie 2025
04/04/2025 15:03

Evenimente care vor avea loc in Arhiepiscopia Iaşilor, in perioada 6-12 aprilie 2025: Duminică, 6 aprilie – Duminica a 5-a din Post (a Cuvioasei Maria Egipteanca) La Paraclisul „Eclesia” d ...

Horoscopul ZIlei
04/04/2025 06:23

  Berbec Relatiile profesionale in care esti implicat se vor reformula pe parcursul acestei zile. Este momentul să renunti la cele care au stagnat sau care ti-au adus deja prea multe neplăceri. Taur ...

Horoscopul ZIlei
02/04/2025 05:44

Berbec Ziua este favorabila alcatuirii unui program nou de viata, in care sa incluzi mai multe actiuni necesare imbunatatirii sanatatii sau infatisarii tale. Evita tendinta de a riposta la tot ce vine din part ...

De unde vine legenda Iepurașului de Paște? Află unde a apărut și ce semnificație are!
30/03/2025 14:30

Legenda iepurasului de Paste este una dintre cele mai indrăgite povesti ale sărbătorilor primăverii. De-a lungul timpului, acest personaj jucăus a devenit un simbol al belsugului si al bucuriei aduse de pe ...

Calendarul zilei. 30 martie, Sfântul Ioan Scărarul
30/03/2025 10:17

Calendar ortodox 30 martie 2025. Biserica Ortodoxă il prăznuieste astăzi, 30 martie, pe Sfantul Ioan Scărarul, care si-a dedicat viata credintei. A scris cartea Scara Paradisului, care ne descrie viata duho ...

Horoscopul ZILEI
29/03/2025 05:44

BERBEC Va decideti sa faceti o concurenta serioasa, dar loiala, celor care v-au ajutat pana acum. Este o hotarare inteleapta, daca vreti sa supravietuiti profesional si financiar.   TAUR Nu acceptati n ...

Cât de multe biserici a ridicat Ștefan cel Mare? Adevărul din spatele legendelor
28/03/2025 21:06

Stefan cel Mare, cunoscut si sub numele de Stefan al III-lea al Moldovei, a avut cea mai lungă domnie din epoca medievală, de 47 de ani, si a rămas in istorie nu doar pentru luptele purtate, ci si pentru num ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei