Cele mai trăsnite idei pentru promovarea Bucovinei
Dimensiune font:
De mai bine de şapte ani, autorităţile încercă să pună Bucovina pe harta turistică a lumii * foşti şi actuali primari s-au dat peste cap ca să atragă vizitatorii în judeţul Suceava * campaniile desfăşurate nu au avut o strategie certă, iar din exces de zel, cei care au pus osul la treabă au venit cu idei, care mai de care mai greu de înţeles * cotidianul „Evenimentul Regional al Moldovei” vă prezintă topul celor cinci idei trăsnite de promovare a zonei
Ultima sugestie-minune îi aparţine actualului preşedinte al Consiliului Judeţean (CJ) Suceava, Ioan Cătălin Nechifor. El a vrut să plătească, din bani publici, 25 de cascadori ca să-şi dea foc, la cea de-a cincea ediţie a acţiunii „Hora Bucovinei”. Evenimentul a avut loc pe 18 mai. Cascadoria a fost gândită asemeni unui scenariu de film. Artiştii ar fi trebuit să se îmbrace în costume tradiţionale şi să-şi dea foc simultan.
Articolul poate fi citit în varianta print a Ziarului Evenimentul Regional al Moldovei
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau