H&M deschide un nou magazin la Botoșani
Dimensiune font:
Retailerul suedez de fashion H&M va deschide, în această primăvară, un nou magazin într-un oraş din România şi va ajunge astfel la o reţea de 24 unităţi, a anunţat centrul comercial.
Noul magazin H&M, cu o suprafaţă de 1.575 metri pătraţi, se va desfăşura pe două etaje ale centrului comercial Uvertura Mall din Botoşani.
"H&M îşi continuă expansiunea în România. După doi ani de prezenţă pe piaţa locală, suntem încântaţi de rezultatele obţinute (...) Privim cu entuziasm deschiderile de noi magazine în oraşele din România, pentru că astfel produsele noastre vor fi disponibile în întreaga ţară", a declarat, în comunicat, Lori Orosan, Expansion Manager CEE la H&M.
Uvertura Mall, parte a portofoliului dezvoltat de societatea cu capital integral românesc Moldova Mall, are o suprafaţă închiriabilă de 15.000 metri pătraţi şi este în grafic pentru deschiderea planificată în a doua jumătate a lunii martie a acestui an. Centrul comercial are acum o rată de ocupare de 82% şi poartă negocieri pentru unităţile rămase.
"Prezenţa H&M în centrul nostru comercial reprezintă o bază solidă pentru dezvoltarea viitoare a acestuia", a declarat Dănuţ Prisecariu, proprietarul Uvertura Mall.
H&M a fost fondat în Suedia 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.600 de magazine pe 47 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză. Vânzările Hennes & Mauritz (H&M) în România s-au dublat în anul fiscal 2012, încheiat pe 30 noiembrie, la 635 milioane coroane suedeze (74 milioane euro), după deschiderea a 8 magazine în această perioadă pentru un total de 19 unităţi.
Moldova Universal este o societate cu capital românesc, prezentă pe piaţă din anul 1991, care a mai dezvoltat trei cartiere rezidenţiale în Iaşi şi unul în Botoşani.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau