Florin Cîțu, despre planul uriaș de relansare economică de peste 100 miliarde de euro lansat de Orban și Iohannis

00000  ULTIMA-ORA-pe

Dimensiune font:

| 25-05-2021 08:55

 Premierul Florin Cîțu a oferit marți informații despre planul uriaș de relansare economică de peste 100 de miliarde de euro lansat anul trecut de Guvernul PNL.

„Proiectele sunt în programul de guvernare și ele vor fi finanțate din buget, fonduri europene și ...sunt mai multe (n.r. sute de miliarde). Ideea este că Europa a fost prinsă pe picior de greșit de această pandemie”, a spus premierul la Radio Guerrilla.

Peste 3.400 de kilometri de autostradă și drumuri expres, spitale regionale, zeci de spitale moderne județene, sute orășenești, peste o mie de unități medicale în mediul rural, sute de grădinițe, școli, campusuri și cămine universitare. Asta a promis Guvernul Orban României în următorii 10 ani. Guvernul Orban  a lansat în iulie anul trecut, în prezența președintelui Klaus Iohannis, un plan uriaș de relansare economică de peste 100 de miliarde de euro.

Planul de relansare economică propus de Guvern, 20 de domenii prioritare:

1. Granturi de sprijin pentru repornirea întreprinderilor, capital de lucru și investiții - 1,034 miliarde euro
  • Granturi de sprijin pentru microîntreprinderi
  • Schema de ajutor pentru activități de comerț și servicii afectate de Covid-19
  • Capital de lucru pentru repornirea activităților economice pentru IMM-uri
  • Granturi pentru investiții și pentru reconversia economică a IMM-urilor
2. Programe de finanțare nerambursabilă pentru creșterea competitivității IMM-urilor 1,13 miliarde euro

  • Granturi pentru investiții pentru microîntreprinderi prin supracontractarea proiectelor din lista de rezervă din Programul Operațional Regional – Axa 2.1:
  • Granturi pentru creșterea competitivității IMM-urilor prin alocarea suplimentară de fonduri prin Programul Operațional Regional – Axa 2.2:
  • Granturi pentru dezvoltarea IMM-urilor prin finanțarea investițiilor mari în creșterea productivității prin Programul Operațional Regional

3. Granturi pentru inițiative antreprenoriale inovative și digitalizarea companiilor - 330 milioane euro

  • Granturi pentru start-up-uri pentru studenți în domenii competitive și inovative
  • Granturi pentru digitalizarea IMM-urilor
  • Star-Tech Innovation (Noul program Start - UP)
  • Finanțarea programelor de educație digitală a angajaților pentru IMM-uri

4. Sprijin pentru dezvoltarea agriculturii și a industriei agro-alimentare - 368 milioane euro

  • Finanțarea depozitelor de comercializare a produselor agricole
  • Granturi pentru achiziția de echipamente pentru irigații
  • Granturi de finanțare pentru antreprenoriat rural
  • Instalarea tinerilor fermieri cu teren agricol concesionat de la stat

5. Programe de finanțare pentru investiții noi și pentru relocarea companiilor în România - 1,47 miliarde euro

  • Schema de ajutor de stat pentru investiții noi (greenfield)
  • Schema de ajutor de stat pentru sprijinirea investițiilor care promovează dezvoltarea regională

6. Programe de garantare a creditelor pentru capital de lucru și investiții - 4,88 miliarde euro
  • Programul IMM Invest pentru garantarea creditelor pentru capital de lucru și investiții pentru IMM-uri
  • Garanții de stat pentru creditarea companiilor mari pentru capital de lucru și investiții

7. Programe de garantare pentru asigurarea lichidității companiilor - 1,16 miliarde euro

  • Schema de garantare privind asigurarea creditului comercial (furnizor)
  • Program de garantare a finanțărilor de tip factoring cu regres și scontarea efectelor de comerț
  • Program de garantare a leasing-ului de echipamente și utilaje

8. Instrumente de creștere a capitalizării companiilor și de finanțare a investițiilor

  • Măsuri de stimulare pentru creșterea capitalurilor proprii ale companiilor românești - Bonificații la plata impozitului pe profit acordată în funcție de menținerea capitalurilor proprii pozitive și/sau creșterea acestora pe o perioadă de timp.
  • Înființarea Fondului Român de Investiții (FRI) pentru finanțarea unor investiții în domenii de interes strategic - capitalizare inițială - 300 milioane euro
  • Înființarea Băncii Naționale de Dezvoltare (BND) ca instituție de credit pentru proiecte de investiții

9. Măsuri de sprijin pentru angajați și companii pentru reluarea activităților economice
  • Prelungirea indemnizației de șomaj tehnic - 180 milioane euro/lună
  • Stimularea reluării activităților economice și a ocupării - 791 milioane euro
  • Sprijin pentru program flexibil de muncă
  • Granturi pentru formarea profesională a angajaților - 31,8 milioane euro

10. Alte măsuri de sprijin pentru ocuparea forței de muncă

  • Stimularea ocupării tinerilor, a persoanelor cu vârsta de peste 50 ani și a românilor întorși din străinătate
  • Se acordă un sprijin în valoare de 50% din salariul brut al angajatului dar nu mai mult de 2500 lei pentru angajatorii care încadrează în muncă: Tineri cu vârsta cuprinsă între 16 și 29 ani; Persoanele cu vârsta de peste 50 ani ale căror raporturi de muncă au încetat în perioada stării de urgență; Cetățeni români cărora le-au încetat raporturile de muncă cu angajatori străini, din motive neimputabile lor.
  • Măsuri active pentru lucrătorii sezonieri și zilieri din domeniile agriculturii, HoReCa și turismului
  • Protejarea angajaților prin acordarea unor măsuri de sprijin suplimentare pentru: Persoanele care au desfășurat activități ca zilieri în luna anterioară solicitării; Persoanele care desfășoară activități sezoniere în baza unor contracte individuale de muncă, pe perioadă determinată de cel puțin 3 luni.
  • Locuri de muncă pentru tineri -Valoarea granturilor acordate pentru acțiuni antreprenoriale: 25.000 euro pentru susținerea locurilor de muncă destinate tinerilor. Buget: 300 mil. euro.
  • Stimularea desfășurării muncii în regim de telemuncă - Acordarea unui sprijin în valoare de 500 euro/angajat pentru achiziționarea de echipamente IT pentru angajații care desfășoară activități în regim de telemuncă în perioada stării de urgență/alertă.

11. Măsuri de protecție socială - 355 milioane euro
  • Pachete alimentare și de igienă corporală pentru persoanele vulnerabile: 1,18 mil. persoane; Buget alocat: 225 mil. euro.
  • Vouchere pentru masă caldă pentru persoane în vârstă de peste 75 de ani care au venituri sub venitul minim garantat. Beneficiari: 250.000 persoane. Buget alocat: 100 mil. euro
  • Vouchere pentru elevi provin din familiile cu venituri mici, pentru achiziționarea de rechizite școlare, îmbrăcăminte și încălțăminte. Beneficiari: 400.000 copii. Buget alocat: 30 mil. euro.

12. INFRASTRUCTURA DE TRANSPORT (I) -53,3 miliarde euro

  • Rutier: Finalizarea lucrărilor de infrastructură aflate în implementare - 407,3 Km de autostrăzi și drumuri expres. Cost estimat: 4,3 miliarde euro.
  • Conectarea cu autostrăzi a provinciilor istorice ale României și cu rețelele de transport pan-europene, prin demararea lucrărilor la aproximativ 3.000 de km de autostrăzi și drumuri expres. Perioada: 2020 – 2030. Cost estimat: 31 miliarde euro.
  • Feroviar: Investiții în cca. 3.000 km de cale ferată, în perioada 2020 – 2030, cu un cost estimat de aproximativ 18 miliarde euro
  • Proiecte noi de modernizare a căii ferate în scopul asigurării obiectivelor de conectivitate

13. INFRASTRUCTURA DE TRANSPORT (II) - 7,2 miliarde euro
  • Metrou: Dezvoltarea noilor magistrale și extinderea magistralelor existente
  • Finalizare lucrări M5, lansare M6 – tronsonul Gara de Nord – 1 Mai – Aeroport Otopeni, M4 – tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu, extensie M2 Pipera – Petricani și Berceni – Linia de Centură Sud
  • Metrou Cluj Napoca - Magistrala: Gilău – Florești – Cluj-Napoca
  • Naval: Investiții totale de 4,3 mld. euro - Modernizarea și extinderea infrastructurii porturilor maritime și fluviale, cu accent pe Portul Maritim Constanța
  • Aerian: Investiții totale de 2,9 mld. euro - Extinderea și construirea de terminale pentru pasageri, cât și de zone cargo. Crearea de legături inter-modale între infrastructura aeriană, feroviară și rutieră

14. Infrastructură energetică -12,48 miliarde euro

  • Valoarea investițiilor programate în Sistemul Energetic Național pentru perioada 2020 – 2025 este estimată la 12,48 miliarde euro de la producția de energie la rețele inteligente de transport și distribuție gaze naturale si electricitate.
15. Infrastructură de sănătate - 5,35 miliarde euro
  • Construirea primelor 3 spitale regionale în perioada 2021 - 2027, cu o valoare totală de 1,64 miliarde euro:
  • Programe de investiții locale în sistemul sanitar pentru perioada 2021-2027, cu un buget de aproximativ 17,5 miliarde lei
16. Infrastructură pentru educație - 2,12 miliarde euro
  • Investiții în unități școlare programate în perioada 2021– 2027: 2.488 de unități școlare vor fi incluse în programe de modernizare/reabilitare; 375 de unități școlare vor beneficia de investiții pentru conformarea grupurilor sanitare
  • Programul Reforma Educației Timpurii: Finanțarea construcției unui număr de 180 grădinițe cu program prelungit sau săptămânal
  • Construire/modernizare campusuri școlare/ cămine studențești/centre universitare: construirea de 4o de campusuri și 30 de cămine studențești
17. Investiții dezvoltare locală - 8,2 miliarde euro
  • Extinderea rețelelor de alimentare cu apă și canalizare:
  • Extinderea rețelelor de distribuție a gazelor naturale:
  • Modernizarea și reabilitarea drumurilor județene și locale
  • Strategie de renovare, termoficare și reabilitare energetică a clădirilor și de reabilitare a clădirilor cu risc seismic
  • Locuințe pentru specialiști în sănătate, învățământ și alte categorii socio-profesionale
  • Reabilitare monumente istorice, patrimoniu cultural și sedii administrative

18. Infrastructura agricolă de irigații - 5 miliarde de euro
  • Reabilitarea infrastructurii de irigații
  • Construirea Canalului Siret-Bărăgan
  • Reabilitarea infrastructurii de desecare-drenaj
  • Amenajări de combatere a eroziunii solului
19. Investiții de mediu - alocare 2020 -688 milioane euro
  • Continuarea programelor Rabla și Rabla Plus.
  • Continuarea programului de dezvoltare a infrastructurii de reîncărcare a autovehiculelor electrice
  • Continuarea programelor de dezvoltare a transportului „verde” prin finanțarea autobuzelor electrice/gnc în municipii și localități.
  • Lansarea programelor de creștere a eficienței energetice în clădiri publice și private în anul 2020
  • Implementarea programului de creștere a eficienței energetice în complexurile de producere a energiei
  • Demararea programului de reducere a emisiilor prin împădurirea terenurilor
20. Infrastructură sportivă - 4,3 miliarde euro

Sport de performanță:
  • Construirea a 12 complexuri sportive cu o capacitate cuprinsă între 3.000-30.000 locuri
  • Construirea a 8 bazine olimpice cu o valoare de 1 miliard lei și 5 patinoare artificiale pentru competiții
  • Construirea a 5 săli polivalente, cu o capacitate cuprinsă între 5.000-16.000 locuri
Sport de masă:
  • Construirea a 250 săli de sport școlare, 45 bazine didactice, 400 baze sportive
  • Construirea a 10 centre sportive pentru sporturi olimpice, care să cuprindă săli de antrenament, școală, internat, cantină, școală de antrenori, centru medical

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
ANAF îi ia în vizor pe românii care nu își declară veniturile
25/12/2024 19:34

       Toate veniturile trebuie declarate la ANAF. Cat vine vorba despre venituri, vorbim despre banii proveniti din dividende, criptomonede, actiuni si depozi ...

Ce lucruri bune s-au întâmplat în economia României în 2024: Număr record de kilometri de autostrăzi inaugurate, intrăm în sfârșit în Schengen
25/12/2024 18:57

 Cu ocazia Crăciunului, cand cu totii suntem mai buni, Economedia face o trecere in revistă a celor mai bune momente din economia romanească in 2024. Lista nu este exhaustivă. De asemenea, vă rug ...

Pensia medie lunară, în Iași, a ajuns la 2.681 de lei. Beneficiarii au primit mai mulți bani în 2024
25/12/2024 15:30

Pensia medie lunară, din Iasi, a ajuns la 2.681 de lei in noiembrie 2024. Datele Institutului de Statistică (INS) arată că pensia medie lunară, la nivel national, a ajuns la 2.582 de lei in trimestrul trei ...

NX PRINT SRL: Anunț de lansare a proiectului „CREȘTEREA INTENSITĂȚII DIGITALE A NX PRINT SRL”
24/12/2024 08:59

  COMUNICAT DE PRESĂ Data: 24.12.2024 ANUNT DE LANSARE A PROIECTULUI „CRESTEREA INTENSITĂTII DIGITALE A NX PRINT SRL”, COD SMIS 321055

Un avion al companiei Swiss Air a aterizat forțat în Austria. Decolase din București
23/12/2024 21:13

O cursă a companiei elveţiene Swiss Air care decolase de la Bucureşti cu destinaţia Zurich a fost nevoită să aterizeze luni la Graz, in Austria, după ce, potrivit presei, ar fi fost detectat fum in cabin ...

NX PRINT SRL: Anunț de lansare a proiectului „CREȘTEREA INTENSITĂȚII DIGITALE A NX PRINT SRL”
23/12/2024 09:50

 COMUNICAT DE PRESĂ Data: 23.12.2024 ANUNT DE LANSARE A PROIECTULUI „CRESTEREA INTENSITĂTII DIGITALE A NX PRINT SRL”, COD SMIS 321055

Ilie Bolojan, despre tăierea veniturilor: Problema nu este că cineva nu doreşte să indexeze salarii sau sporuri, ci să gândeşti dacă ai resursele financiare
23/12/2024 00:19

Preşedintele interimar al PNL, Ilie Bolojan, a declarat, duminică seară, că la anul trebuie avut grijă ca deficitul care este foarte mare să nu crească şi mai mult. ”Problema nu este ca cineva nu dore ...

Se schimbă plata cu cardul. Ce lege a promulgat Iohannis
22/12/2024 22:05

Se schimbă plata cu cardul. Presedintele Klaus Iohannis a promulgat legea care modifică regulile pentru emiterea bonurilor fiscale pentru plăti cu cardul. Conform noilor reglementări, comerciantii nu mai su ...

Raport SRI și SIE: Oamenii Rusiei, implicați în preluarea E.ON de către compania de stat din Ungaria
21/12/2024 10:50

O tranzactie de mari proportii se pregăteste pe piata de energie. Compania E.ON, principalul furnizor de energie din Romania ar putea fi cumpărată de către MVM, compania de stat din Ungaria. La Guvern s-au ...

 Comunicat de presa - Eficientizare energetica Spitalul Clinic de Recuperare
21/12/2024 09:30

 Comunicat de presa - Eficientizare energetica Spitalul Clinic de Recuperare

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei