„În 2024 se poartă culorile tari! Este momentul să îndrăzniți!”

Dimensiune font:

| 23-03-2024 09:57

  În lumea fermecată a nunților, fiecare cuplu are nevoie de un ghid priceput care să transforme visul lor în realitate. Am avut privilegiul de a discuta cu Alina Alexandroaie, un wedding planner și un florist cu o vastă experiență, pentru a afla secretele din spatele organizării unor evenimente cu adevărat de neuitat.

- Care sunt culorile și paleta de culori recomandate pentru evenimentele din acest an?

- Dacă anii anteriori în design-ul floral de eveniment combinația alb-verde a fost alegerea celor mai mulți miri, anul 2024 vine cu noutăți. Se poartă culorile tari! Da, este momentul să îndrăzniți! Vor fi în continuare mirese ce vor alege culori mai light și mă gândesc în primul rand la Peach Fuzz, care este culoarea anului. Va fi folosită adesea în combinație cu alb și cu un verde sage. Dar vedetele anului în materie de design floral de eveniment vor fi culorile mai tari: vom vedea des Viva Magenta (culoarea anului trecut), roșu, roz puternic, portocaliu, galben solar, dar și verde smarald, albastru navy.

- Ce stiluri de design și aranjamente florale sunt populare în 2024 pentru diferite tipuri de evenimente?

- Întotdeauna ținem cont în design-ul unei nunți de locația unde are loc, de preferințele mirilor, de stilul de petrecere dorit, de zonele de interes pentru fotografii. Luăm în calcul și alte detalii, în măsură în care se potrivesc acestor coordonate preexistente. De pildă, la centerpiece-uri vedem o întoarcere înspre designul clasic olandez. Gândiți-vă la asimetrie, multe flori diferite ca înălțimi și ca texturi, contraste puternice de lumini şi umbre. Gândul mă duce și la folosirea alături de flori și a altor elemente vegetale - fructe, legume (struguri, piersici). Un mare accent se pune și pe conceptul de sustenabilitate.

 - Care sunt florile de sezon sau plantele care au devenit populare în designul evenimentelor?

- Se poartă florile naturale! În opinia mea și a multor mirese (din fericire pentru mine și pentru alți colegi de breaslă ce au păstrat această coordonata vie) - ele nu au încetat vreodată să se poarte. Fiindcă aminteam de Peach Fuzz - care e un fel de portocaliu deschis, stins - există deja o creștere pe bursa de flori a comenzilor în această nuanță. Vom vedea des David Austin Juliet (un trandafir englezesc de grădină minunat), amaryllis, ranunculus, eustoma Alissa, dar și daliile, hortensiile, bujorii. O revenire pe care eu o aștept de mult timp este cea a garoafelor: sunt atâtea culori spectaculoase disponibile! Le ador!

- Cum abordați conceptul de sustenabilitate în designul și aranjamentele florale pentru evenimente în acest an?

- Aminteam de ideea de sustenabilitate ca fiind o direcție actuală a design-ului de eveniment. Se leagă, în primul rând, de folosirea florilor naturale: planta în sine rămâne vie după tăierea florii, nu suferă în niciun fel, nu „moare”. Știu că îmi voi supăra unii colegi cu această afirmație, însă mi-o asum, e adevărul: pentru florile artificiale (de mătase) se folosește mult plastic. Apoi, vorbim despre conceptul „no foam” - fără burete (nu este întotdeauna posibil, depinde de design). O altă idee excelentă este aceea de a oferi, la final, florile folosite la decor invitaților pentru a ajunge să fie admirate și folosite cât mai mult timp.

- Care sunt materialele și texturile la modă pentru decorarea evenimentelor?

- Anul 2024 va fi despre a îndrăzni mai mult și la materiale&texturi. Gândiți-vă la o nuntă de genul celor ce au loc într-un palat italian vechi, un „palazzo”: fețe de masă din brocard cu model floral, texturi unice, veselă colorată, în contrast. Poate un ring de dans cu un material atipic sau într-o culoare inedită. Șervețele textile cu model în relief. Pe de altă parte, avem nunțile bohemian cu accente artistice: în zonele de fotografii puteți folosi covoare persane cu model floral paisley, canapele vintage, ca să fie un look ușor dezordonat, nu acea perfecțiune liniară. Se poartă și motivele celeste: lună, stele, constelații. Le puteți folosi la invitații, la detalii decorative și chiar la elementele textile, mai ales în zonele de photocorner.

- Cum vă adaptați designul și aranjamentele florale în funcție de locația evenimentului?

 - De la elementele preexistente și de la dorințele mirilor, pornim mereu în conturarea conceptului decorativ. Eu nu sunt de acord, de pildă, ca într-o sală clasică foarte elegantă să folosim pampas, de pildă (apropo, nu prea se mai poartă). Din start, dacă stilul preferat de design este un bohemian pur, trebuie aleasa altă sală; au bătrânii o vorbă – „Să nu fie că nuca în perete”. Ținem cont de cum arată spațiul sau spațiile unde se desfășoară momentele-cheie din desfășurătorul nunții. Nu vorbim doar despre spațiul petrecerii în sine, ci și despre cel unde are loc cununia civilă (cele în aer liber au luat amploare în ultimii an), cea religioasă, zona de cocktail de dinainte de petrecere, zonele instagramabile. Da, folosim des acest termen: fiecare nuntă în 2024 va fi vizibilă în social media, chiar dacă unii miri nu vor neapărat acest lucru. Vorbim despre invitați ce își vor face oricum poze, le vor publica în story-uri, în postări. Ca urmare, dorim să le oferim zone frumoase, personalizate, care să spună ceva aparte despre miri, despre stilul și tema generală a nunții. Foarte mult se poartă elementele de semnalistică luminoasa, cu led. Mă refer la zonele foto în care vedem flori, dar și genul acesta de elemente vizuale.

- Ce tehnologii sau elemente interactive adăugați în designul evenimentelor pentru a le face mai captivante și memorabile?

- Tot de prezența pe rețelele de social media se leagă, de pildă, o idee ce îmi place mult - un hashtag personalizat al nunții, pe care să îl folosească invitații în postări. De pildă, un joc de cuvinte pornind de la numele de familie al mirilor. Invitațiile digitale, website-urile dedicate evenimentului - acestea sunt deja lucruri uzuale pe care un wedding planner le folosește, dar și multe perechi ce-și organizează singure nunta. Mai este ceva nou ce îmi place mult: au apărut diferite forme Audio Guest Book, mesaje audio la evenimente, lăsate de invitați printr-un telefon retro, din acela cu receptor. Ele se înregistreză pe un stick sau link online. E faina ideea de aparent mix de tehnologii. Multe locații de nuntă din Iași oferă live cooking la eveniment: un proțap sau o zonă de burgeri unde invitații participa la show-ul culinar. Pentru nunțile de zi, relaxate, jocurile interactive sunt o idee frumoasă, ghidate sau nu de un maestru de ceremonii.

- Ce sfaturi aveți pentru clienții care doresc să integreze tendințele din acest an în evenimentele lor?

 - Am vorbit mult despre ceea ce se poartă, este rolul meu, ca wedding planner și florist de eveniment să prezint noutățile&posibilitățile. Însă, de reținut, dragi miri: cel mai mult se poartă să vă simțiți voi înșivă în raport cu nunta voastră! Să nu faceți lucruri ce nu vă reprezintă! Mulți furnizori au efectiv nevoie să prezinte noutăți în portfolii pe social media și vor încerca să vă convingă să faceți așa sau așa: daca voi simțiți că nu vi se potrivește o idee, o direcție, spuneți „Nu!”. Gândiți-vă că pozele rămân: peste 10 ani, vă va mai plăcea acel lucru, răsfoind prin amintiri? Dacă da, luați-l în calcul! Este exact ca în moda vestimentară: normal că sunt tendințe, dar nu trebuie să le adoptați dacă nu vi se potrivesc! Nimic nu „trebuie” neapărat la nuntă decât să vă respectați oaspeții, voi ca gazde de eveniment (căci asta sunteți), oferindu-vă vouă înșivă și lor cea mai frumoasă experiență colectivă posibilă în bugetul vostru!

- Cum vă mențineți la curent cu ultimele tendințe în designul de evenimente și floristică?

- Sunt o persoană creativă, căreia îi place să fie la curent cu noutățile în orice domeniu. Nu mă limitez doar la domeniul meu de activitate - organizarea și decorarea nunților. Așa îmi dau seama, de pildă, cât interes există în rândul celor sub 30 ani pentru sustenabilitate. Sau pentru rețelele social media, pentru interactivitate. Folosesc des Instagram, mai nou Threads, bineînțeles Facebook. Îi urmăresc pe cei mai buni wedding planneri din lume, pe cei mai buni decoratori, pe cei mai buni designeri florali. Urmăresc prezentări de modă,  filmele cele mai vizionate (de pilda succesul de box office „Barbie” a făcut aproape instantaneu din rozul aprins o culoare în tendințe peste tot, inclusiv la nunti). Merg des la expoziții, la spectacole, la evenimente sociale în Iași: îmi place să simt pulsul comunității unde activez, de unde vin, bineînțeles, și clienții mei. Notez idei ce se nasc pe loc, stimulate de toate acestea și aștept mirii potriviți, cărora să le propun ideile mele, dacă simt că li se vor potrivi.

-  Cum ați ales acest domeniu? Ce v-a atras? Care sunt cele mai mari bucurii? Dar provocări?

- Domeniul meu este despre a lucra pentru oameni, cu oameni, dintodeauna am fost potrivită pentru acest segment. Aparent, o mare parte din parcursul meu profesional anterior și studiile mele (Jurnalism și Științe ale Comunicării la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, urmate de un master în Management) nu au de-a face cu domeniul meu actual, însă toate se leagă. Este despre simțire, despre comunicare, despre a te pune în locul celuilalt și în locul celorlalți (coordonez des echipe de furnizori diferiți), cu scopul final de a creiona un eveniment memorabil pentru cei ce m-au ales. Oamenii își pun nunta - un eveniment cu atâta încărcătură emoțională (pentru ei, pentru familiei și pentru cei apropiați) - în mâinile mele cumva, când mă aleg că wedding planner. Când sunt doar decorator&florist, alături de echipă cumva e mai ușor, dar tot există responsabilitatea ca totul să arate frumos. Apar și provocări ce țin de lucrul cu oamenii, de presiunea aceasta, de imprevizibilitatea unor factori, oricât de bine ai organiza tu agenda, cu toate am de-a face de zece ani. Da, zece ani se împlinesc pe 1 martie 2024 de la primul eveniment al meu&nostru (ca fondator al Magenta Events). Din acest motiv, am decis ca în acest an să fim prezenți înainte, în primul week-end din februarie, la cel mai mare târg de nunți din Iași. Va fi un an aniversar pentru mine&noi și, mai mult că oricând, îi voi răsplăti pe cei ce mă aleg&ne aleg cu lucruri&experiențe de care să își amintească, peste ani, cu bucurie. Căci, într-un cuvânt, despre asta este o nuntă: despre bucurie!

A consemnat Maura ANGHEL

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
  „Medicina în dar și credința în vindecare”
06/04/2025 20:05

* dialog cu prof. univ. dr. Daciana Elena Brănisteanu, fondatorul Primăverii  Dermatologice Iesene, care incepe astăzi in Capitala Moldovei. Un interviu despre puterea discretă a credintei si despre tr ...

„Fiecare dintre noi are un dar special, o chemare unică, iar lumea devine mai frumoasă atunci când fiecare își urmează drumul cu sufletul deschis”
26/03/2025 08:39

- Cum v-a influentat propriul parcurs profesional modul in care ii inspirati pe copii să-si descopere potentialul si să-si urmeze pasiunile? - Pentru mine, a fi invătătoare este un mod de viată, o menire ...

„Ne-am dorit atât de mult să devenim egale cu bărbații, încât, undeva pe traseu, ne-am pierdut”
23/03/2025 20:50

 - Ce v-a purtat pasii spre această meserie dură? A fost o chemare limpede sau o poveste care s-a tesut in timp? - A fost, oricat de cliseistic ar suna, chemarea destinului. Toată copilăria mi-am dori ...

„Femeile pot face orice, dar nu oricum. Grația și sensibilitatea ne permit să vedem dincolo de geometria rigidă”
23/03/2025 12:43

- Cum v-ati impletit pasii printre structuri de beton si geometrii riguroase, păstrand in suflet gratia si frumusetea de a fi femeie? – Pentru mine, ingineria constructiilor nu a fost niciodată doar de ...

„Principala cauză a alienării sociale din prezent este fluxul continuu de informații și experiențe digitale”
22/03/2025 11:30

- Oamenii au fost dintotdeauna alienati sau ceva s-a schimbat fundamental in ultimul secol? - Alienarea a fost legată in trecut de conditiile socio-economice, fiind inteleasă ca lipsa sau indepărtarea de r ...

„Arta poate fi o armă pentru evoluţie, frumuseţe, pentru OM”
21/03/2025 08:49

Muzica nu este doar o artă, ci o fortă care modelează suflete, dăramă ziduri si construieste punti intre oameni. Muzica nu este doar sunet. Este vibratie, ecou al sufletului, formă de cunoastere si dialog ...

„Un proiect de suflet e cel al cărui spațiu sau siluetă îți declanșează emoția încă de la prima schiță”
20/03/2025 20:29

- Ce v-a inspirat să deveniti arhitect si cum a influentat acest lucru stilul dvs. arhitectural? - De-a lungul anilor si in special in copilărie, am avut parte de experiente senzoriale si interactiuni umane ...

„Paradoxul neurologiei este că, deși se știu atât de multe și se investește enorm în cercetare, rămâne un mister de multe ori. Aidoma unei femei”
20/03/2025 18:10

-  Ce v-a atras spre neurologie si in ce fel v-a transformat această profesie, ca om? - Neurologia a fost motivul pentru care am dat admitere la Medicină. M-am indrăgostit pe loc de ea in clasa a VII-a ...

„Eu urmăresc viața liniștită, armonia și iubirea. Firescul. Bucuria de a fi ÎNTREG. Din acest spațiu, viața însăși este un vis împlinit”
20/03/2025 17:51

  * dialog cu terapeutul Cristina Mircea - Ce inseamnă pentru dumneavoastră „arta de a fi femeie” si cum s-a conturat această intelegere de-a lungul vietii? A fi femeie este naturalul. C� ...

„Există locuri pe pământ în care soarta femeilor mă înfioară și revoltă”
18/03/2025 21:55

- Care este pentru dumneavoastră cea mai profundă definitie a artei de a fi femeie? - Cea mai profundă artă de a fi femeie? Ca pentru orice om, dincolo de gen, arta de a fi tu insăti, dincolo de poncife, ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei