Livrări-record de drojdie
Dimensiune font:
Unicul producător din România a scos pe piaţă 2 milioane de pachete de drojdie * cu această cantitate se pot prepara 25 milioane de pâini
Comenzile de drojdie pentru consum casnic de pe piaţa româneasă au înregistrat cifre record de la începutul lunii martie şi până în prezent, în contextul răspândirii pandemiei de coronavirus (Covid-19) şi în România, a anunţat ieri producătorul de drojdie proaspătă şi uscată Pakmaya, care precizează că a livrat către magazinele din toată ţara 1 milion de pachete de drojdie (uscată şi proaspată) în săptămâna 9-15 martie, în timp ce pentru săptămâna 16-22 martie comenzile s-au dublat, iar cu cele 2 milioane de pachete poţi produce 25 de milioane de pâini.
În mod normal, fabrica de drojdie Pakmaya, singura din România care produce drojdie proaspătă, livrează săptămânal la nivel naţional, către magazine, 650.000 de pachete de drojdie proaspătă sau uscată, de diferite gramaje. De la declanşarea stării de urgenţă în Italia şi creşterea numărului de cazuri de coronavirus din România, cererea de drojdie s-a triplat. „Anul trecut în martie, dar şi în februarie 2020, am avut comenzi săptămânale de aproximativ 650.000 de pachete de drojdie pentru consum casnic. Această cantitate poate fi folosită pentru a produce aproape 7 milioane de pâini a câte 400 de grame fiecare. În săptămâna 9-15 martie, am livrat 1 milion de pachete, iar pentru săptămâna în curs, comenzile s-au dublat: 2 milioane de pachete de drojdie”, spune Cristina Hanganu, directorul de vânzări al Pakmaya România, singurul producător de drojdie de panificaţie din ţară.
Fabrica lucrează acum la capacitate maximă, cu toţi cei 200 de angajaţi.
Pakmaya asigură peste 50% din necesarul de drojdie pentru fabricile de pâine, patiseriile şi cofetăriile din Romania. Şi pe acest segment a fost înregistrată o creştere a comenzilor de drojdie ce vor fi livrate în această săptămână, creştere cu aprozimativ 50% faţă de comenzile livrate săptămână trecută (9-15 martie).
Fabrica de la Paşcani a fost deschisă în 1994 şi timp de patru ani au fost realizate investiţii semnificative, unitatea din România fiind cea mai nouă din grup şi una dintre cele mai noi din Europa. La nivelul anului 2019, cifra de afaceri a Rompak SRL a fost de peste 22 milioane de euro.
Claudiu VELEA
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau