Caz de ultraj asupra personalului silvic

1padurea

Dimensiune font:

| 02-08-2024 12:13

 Caz de ultraj asupra personalului silvic

- in data de 01.08.2024, ora 16:45, padurarul Lupu Iulian titularul cantonului silvic nr. 9 Epurasi , district II Sinesti din cadrul Ocolului Silvic Podu Iloaiei in timp ce executa controlul circulatiei materialului lemnos pe DAF Cenusa in locul numit „Fantana cu cumpana” (UP VI, ua 53) a oprit pentru control doua atelaje cu material lemnos insotite de 4 persoane de etnie roma;

- in momentul cand le-a solicitat documentele de provenienta a materialului lemnos acesta a fost atacat cu bâte fiind lovit la membrele inferioare, dupa care persoanele respective au fugit cu carutele spre cantonul 10 Dealu-Mare;

- intrucat agresorii au continuat sa fuga pe drumul forestier, padurarul Lupu Iulian l-a contactat telefonic pe padurarul vecin de canton, respectiv Marginenu Nelu-Emil ca sa-i opreasca pe agresori la bariera amplasata la cantonul Dealu-Mare;

- in jurul orelor 17:05, padurarul Marginenu Nelu-Emil  a oprit carutele in fata cantonului Dealu-Mare, respective in UP VI, ua 56, moment in care a fost atacat cu bâtele primind lovituri in zona capului, spate si membrele superioare, dupa care agresorii au fugit cu carutele spre localitatea Sinesti, judetul Iasi;

- imediat, la ora 17:09, padurarul Marginenu Nelu-Emil a apelat serviciul 112, iar la fata locului s-au deplasat un echipaj de politie si un echipaj Smurd

- dupa acordarea primului ajutor, padurarul Marginenu Nelu-Emil a fost  transportat la spitalul de neorochirurgie Iasi pentru investigatii suplimentare; mentionam faptul ca angajatul nostru a suferit plagi deschise la nivelul capului, necesitand sudura acestora de catre cadrele medicale;

- padurarul Lupu  Iulian nu a necesitat transportul la spital;

- ulterior, echipajele de politie au mers pe urma agresorilor care s-au deplasat pe camp spre satul Crucea, comuna Lungani, judetul Iasi, iar in momentul cand au incercat sa-i opreasca, agresorii au atacat cu toporul autospeciala de politie spargandu-i geamul lateral spate; s-a procedat la chemarea trupelor speciale din detasamentul de interventie care au executat actiuni specifice reusind sa depisteze si sa retina persoanele in cauza.

- in jurul orelor 22.00 padurarul Margineanu Nelu - Emil s-a intors de la spital la sediul cantonului;

- cei doi padurari urmeaza ca in cursul zilei de astazi sa se prezinte la IML Iasi in vederea obtinerii certificatelor medico-legale;

- conform discutiilor purtate cu reprezentantii I.P.J. Iasi, organele de cercetare penala, respectiv Parchetul de pe langa Judecatoria Iasi au deschis dosare penale pentru savarsirea infractiunilor de ultraj asupra personalului silvic si organelor de politie.

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:12

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pancesti, cu sediul in sat Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt, cod postal 617366, telefon 0233.764.766, fax 0371.600.700, e-mail: primariapancesti@gmail.com, cod fiscal 16404200. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -Spatiul in suprafata totala de 50,70 mp, avand ca destinatie de farmacie, situat in satul Pancesti, Str. Principala, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pancesti, judetul Neamt, compus din: 1 incapere –Oficina =16,25 mp, 1 incapere –Depozit =9,80 mp, 1 incapere –Receptura =6,80 mp, 1 incapere -Birou =6,00 mp, 1 incapere -Grup sanitar =2,50 mp, 1 incapere –Hol =4,05 mp, 1 incapere –Laborator =5,30 mp, conform caietului de sarcini, H.C.L. Pancesti nr. 33/29.07.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere de la sediul institutiei, Compartimentul Achizitii Publice. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Comunei Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, care se achita numerar la Casieria institutiei Comunei Pancesti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.08.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 22.08.2024, ora 14.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pancesti, sat Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate -unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.08.2024, ora 11.00, in Sala de sedinte a Comunei Pancesti, sat Pancesti, Str. Principala nr. 137, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal a Tribunalului Neamt, Piatra Neamt, Bulevardul Republicii nr. 16, judetul Neamt, cod postal 610005, telefon 0233.212.294, fax 0233.216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.07.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Letcani, cu sediul in comuna Letcani, satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi, telefon 0722.214.562, fax 0232/296.770, e-mail: primaria.letcani@yahoo.ro, cod fiscal 4540488. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -teren in suprafata de 977 mp, Tarlaua 28, Parcela 3P (parcela 805/1), avand CF nr. 65415, nr. cadastral 65415, situat in intravilanul satului Letcani, F.N., apartinand domeniului public al Comunei Letcani, conform caietului de sarcini, O.U.G. nr. 57/03.07.2019 si H.C.L. Comuna Letcani nr. 69/25.07.2024. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: se obtine la cerere pe suport hartie de la sediul Comunei Letcani. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Achizitii Publice din cadrul Comunei Letcani, cu sediul in satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 200 Lei/exemplar, ce se achita la Casieria Comunei Letcani. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.08.2024, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 22.08.2024, ora 15.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura al Comunei Letcani, din satul Letcani, Str. Principala nr. 156, comuna Letcani, judetul Iasi. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 2 exemplare, 1 exemplar original si 1 exemplar copie. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 23.08.2024, ora 09.00, la sediul Comunei Letcani, din comuna Letcani, satul Letcani, Str. Principala nr. 156, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Iasi, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, cu sediul in municipiul Iasi, Str. Elena-Doamna nr. 1A, judetul Iasi, telefon 0232/211.265, fax 0232/219.662, e-mail: tr-iasi-pgref@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.07.2024.
AMENAJAREA PISCICOLĂ SCHITU-DUCA
03/07/2024 07:54

 Amenajarea piscicolă Schitu Duca este in administrarea R.N.P. - Romsilva, Directia Silvică Iaşi, Ocolul Silvic Lunca Cetătuii.        La Schitu Duca este singura am ...

Veselie și optimism până la următorul Crăciun.
08/12/2023 12:00

Sambătă, regal muzical de colinde, la Palas, oferit de Filarmonica „Moldova” Iaşi  În decembrie, ansamblul Palas ne propune să marcăm sărbătorile de iarnă in mod clasic, cu emoti ...

Terminalul T4 e finalizat în proporție de 80 %, în timp ce Aeroportul Iași a atins borna de 2 milioane de pasageri
22/11/2023 09:00

Aeroportul din inima Moldovei, cel mai puternic aeroport din zona de N-E si al doilea ca trafic in randul aeroporturilor regionale din Romania, a ajuns la un prag istoric in ceea ce priveste numărul de pasager ...

Aeroportul Iași, noi orizonturi
10/11/2023 09:38

Aeroportul Iasi se reconfigurează În urmă cu 10 ani, Aeroportul Iasi avea două terminale ce deserveau o singură rută externă si una internă, iar de atunci a avut o evolutie spectaculoa ...

Viitorul terminal T4 al Aeroportului Iași prinde contur și noi locuri de parcare urmează să fie date în folosință
19/10/2023 09:00

 Proiectul de extindere si modernizare al Aeroportului Iasi avansează conform graficului, lucrările desfăsurandu-se sub cel mai mare trafic din istoria aerogării. Noul terminal (T4), cu peste ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei