Care sunt avantajele oferite de o firmă de certificare ISO?

Firma-de-certificare-ISO

Dimensiune font:

| 01-02-2023 15:31

Care sunt avantajele oferite de o firmă de certificare ISO?

Pentru ca o firmă să aibă un drum sigur către succes, bazat pe abordări corecte și etice față de clienții săi și de mediul înconjurător, este important să își adapteze activitatea la anumite reglementări universal valabile. Standardele ISO sunt un bun exemplu în acest sens, dat fiind faptul că respectarea acestora aduce plus valoare organizației și conferă credibilitate în raport cu toate categoriile de publicuri cointeresate, sporind gradul de încredere pe care acestea îl acordă produselor și serviciilor furnizate de dumneavoastră.
Certiso, ca brand al NetPlus SRL, este o firmă ISO care vă pune la dispoziție servicii de certificare ISO standardizate și adaptate nevoilor dumneavoastră, prin intermediul unor parteneri și angajați acreditați.
Ce sunt certificările ISO?
ISO este denumirea utilizată pentru Organizația Internațională de Standardizare și nu este un acronim, ci vine din limba greacă, cu semnificația de „egal” sau „echivalent”. Este o autoritate formată din mai multe organisme de standardizare care stabilesc și publică o serie de norme și reglementări pentru diferite domenii de activitate. Aceste norme se numesc Standarde ISO și au scopul de a reglementa calitatea, siguranța, caracteristicile și multe alte aspecte ale unui produs sau serviciu, în așa fel încât acesta să poată fi considerat sigur și de încredere pentru utilizatori. Certificările ISO sunt acele proceduri prin care se stabilește dacă și în ce măsură sunt respectate aceste standarde și reprezintă o etapă premergătoare și foarte esențială în vederea acordării unei acreditări ISO.
Ce presupune un proces de certificare ISO?
Verificarea respectării standardelor ISO se realizează de către organisme acreditate. Certiso, prin angajații și colaboratorii săi, elaborează o activitate de audit prin intermediul căreia se analizează situația la fața locului și se elaborează un raport de conformitate. Acest document este ulterior transmis către un organism de certificare, reprezentant al IAF (International Accreditation Forum) sub acreditare DAKKS (Germania), IAS (SUA) și KAB (Coreea de Sud) pentru a putea fi emis certificatul.
De ce este avantajoasă colaborarea cu o firmă de certificare ISO?
Procedura este una complexă și necesită foarte mult timp pentru a fi efectuată în parametri optimi. O astfel de firmă vă poate ajuta să reduceți la minim timpul și efortul necesare pentru obținerea certificării. O echipă de specialiști, tineri și bine instruiți, preia toată responsabilitatea și acționează conform unor metode standardizate, eliminând birocrația. În plus, costurile pentru aceste servicii sunt minime și avantajoase pentru toate categoriile de buget. Obțineți astfel certificări cu acreditare internațională, emise de parteneri din țări reprezentative, astfel încât să vă puteți bucura de o largă aplicabilitate. Certiso este partenerul pe care vă puteți baza oricând aveți nevoie și care vă oferă suport și consultanță la orice oră în așa fel încât să vă asigurați că toate așteptările vă sunt îndeplinite iar serviciile oferite sunt realizate cu maximă dedicare și seriozitate.
Solicitați și dvs. verificarea standardului ISO!
Dacă vă doriți să beneficiați de ajutorul Certiso, tot ce trebuie să faceți este să completați formularul de contact disponibil pe site, iar un reprezentant al echipei noastre va lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp pentru a stabili detaliile colaborării. Este nevoie să ne comunicați un minim de informații despre organizație și activitatea prestată pentru a putea elabora o ofertă cât mai corectă și transparentă. Ulterior, dezvoltăm și planul de acțiune și calendarul de lucru, expunându-vă fiecare etapă necesară, în așa fel încât să aveți o imagine cât mai clară asupra întregii proceduri și să putem semna contractul.
Este mai ușor să vă asigurați că organizația dumneavoastră funcționează în baza unor standarde internaționale atunci când alegeți colaborarea cu o firmă de certificare ISO!

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
România va închide peste 30 de puncte de frontieră de la 1 ianuarie. Ce se întâmplă cu angajații
25/12/2024 16:10

 Romania va inchide peste 30 de puncte de frontieră incepand cu 1 ianuarie 2025, atunci cand tara noastră va adera si terestru la spatiul Schengen, potrivit unui proiect de hotărare de guvern pus in dez ...

Cum să eviți certurile de Crăciun. Sfaturile unui psiholog
25/12/2024 11:32

Cand familia se reuneste pentru o sărbătoare, adesea apar si certuri. Un expert explică de ce este asa - si ce puteti face pentru a mentine lucrurile pasnice. Dacă nu vrei să ai o ceartă in familie de Cr ...

De ce nu e obligatoriu să iubiți sărbătorile. Sursele de stres sunt nenumărate: cheltuieli excesive, gătitul, atențiile, cadourile, grija siluetei
25/12/2024 01:12

Un studiu de care aminteste nutritionistul Mihaela Bilic arată că 40% dintre europeni abia asteaptă să treacă sărbătorile, 30% sunt convinsi că se vor ingrăsa din cauza exceselor alimentare si pentru 4 ...

Adevărata origine a Crăciunului și când a fost împodobit primul brad la români
25/12/2024 00:13

Crăciunul este, de fapt, o sărbătoare cu origine păgană, iar celebrul Mos Crăciun este o zeitate arhaică intalnită inclusiv la daci. Un soi de creator vechi, tolerat in crestinism si folosit pentru a fa ...

Când trebuie să împodobești bradul de Crăciun. Locul unde trebuie pus pentru a atrage abundența în viața ta
24/12/2024 13:06

Cand trebuie să impodobesti bradul de Crăciun. Este momentul in care cei mai multi dintre noi vom impodobi bradul de Crăciun! Iar dacă vrem să oferim o mană de ajutor destinului nostru, Feng Shui ne ofer ...

Fosta fabrică Moldomobila Iasi va fi demolată
24/12/2024 11:26

 Kaufland poate incepe demolările la fosta fabrică Moldomobila unde ar intentiona să amenajeze un parc de retail. Primăria Iasi a eliberat autorizatia de desfiintare in acest sens.     & ...

Cum să-ți protejezi hainele și alimentele de molii
24/12/2024 10:55

Cum să-ti protejezi hainele si alimentele de molii Moliile, acele insecte zburătoare care par inofensive, pot cauza probleme semnificative in locuinta noastră. Aceste creaturi se hrănesc cu fibre naturale, ...

Magazin pesticide si soluții profesionale pentru protecția plantelor
24/12/2024 10:38

Magazin pesticide si solutii profesionale pentru protectia plantelor În peisajul actual al agriculturii si horticulturii moderne, protectia eficientă a culturilor reprezintă o prioritate fundamentală ...

S-a semnat contractul pentru amenajarea unuia din cele mai mari parcuri din IASI . Constructori din Iași, Brașov, Mureș, Arad
21/12/2024 12:46

 Primăria Iasi a semnat contractul pentru modernizarea parcului Ciurchi. Licitatia a fost adjudecată de către o asociere de firme conduse de Conest, iar valoarea se ridică la 19,5 milioane lei, fără ...

'Ordonanța-trenuleț' pe 2025 lovește și în pensionari: pensiile nu vor mai crește cu 12% de la 1 ianuarie
20/12/2024 14:47

  Guvernul a pregătit "Ordonanţa-trenuleţ" pentru bugetul pe 2025. Potrivit draftului obtinut de STIRIPESURSE.RO, salariile bugetarilor şi sporurile vor fi inghetate, iar pensiile ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei